Bekijk originele versie : Grote stroomstoring in Amsterdam
beppie_truus
06-11-2002, 22:53
In Amsterdam is de stroom uitgevallen in een groot deel van de stad. Tachtig procent van de huizen zou zonder electriciteit zitten. Op straat zijn veel politieagenten op de been om de zaak in goede banen te leiden.
De storing is volgens de politie veroorzaakt door een ontploffing in een transformatiehuisje in Amsterdam-Noord. Ooggetuigen in de buurt hiervan hebben knallen gehoord. Medewerkers van energiebedrijf NUON zouden bezig zijn om de schade te herstellen.
De stroomstoring betreft een groot deel van Amsterdam-Noord, centrum, Oost en de Watergraafsmeer. In de stroomloze delen van de stad rijden geen treinen. Ook in omliggende gemeenten als Zaandam en Oostzaan zou de stroom zijn uitgevallen.
Door de stroomstoring is een deel van de treinen uitgevallen.
Woon lekker in Rotterdam.. :D :D :D
beppie_truus
07-11-2002, 22:51
ik in den haag :hihi: :hihi:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D than who cares? :D :D :hihi:
grapje..
beppie_truus
07-11-2002, 22:58
I
don't
:hihi: :hihi:
ME NEITHER :hihi:
:hihi: :hihi: :hihi:
Probleem was gelijk opgelost, ik wou net gaan plunderen ging de electriciteit weer aan.
Woon je in Amsterdam, kun je eens een keer wat meemaken, heb je er niks van gemerkt! Ik moest het vanochtend in de krant lezen.
Plaagstootje van ElQaida.
AnouarBlueEyes
08-11-2002, 11:47
Zal me niks verbazen als we horen dan Bin Laden erachter zit of een van zijn MArokkaanse Gerekruteerde Aanhanger uit Eindoven
mimi3000
08-11-2002, 14:06
neeeeeeeeeeeeeeeee het was helemaal niet gelijk opgelost, we zaten zeker een uur zonder elecktriciteit, ik kon geen eens eten maken of thee ofzo. En rond half 1 was er weer ff geen elecktriciteit, maar dat was meteen weer gefixt.
Itsjustme
08-11-2002, 15:51
he junkie ik vind jou avatar zooooo leuk!!! ff serieus elke keer als dat wandelend plantje zie moet ik lachen
pannenkoek
08-11-2002, 18:50
Origineel gepost door beppie_truus
In Amsterdam is de stroom uitgevallen in een groot deel van de stad. Tachtig procent van de huizen zou zonder electriciteit zitten. Op straat zijn veel politieagenten op de been om de zaak in goede banen te leiden.
De storing is volgens de politie veroorzaakt door een ontploffing in een transformatiehuisje in Amsterdam-Noord. Ooggetuigen in de buurt hiervan hebben knallen gehoord. Medewerkers van energiebedrijf NUON zouden bezig zijn om de schade te herstellen.
De stroomstoring betreft een groot deel van Amsterdam-Noord, centrum, Oost en de Watergraafsmeer. In de stroomloze delen van de stad rijden geen treinen. Ook in omliggende gemeenten als Zaandam en Oostzaan zou de stroom zijn uitgevallen.
Door de stroomstoring is een deel van de treinen uitgevallen.
heyy beppietje..............dit lijkt wel op een persbericht :D
beppie_truus
09-11-2002, 12:41
Origineel gepost door pannenkoek
heyy beppietje..............dit lijkt wel op een persbericht :D
was het ook :D :D
__Taliban__
12-06-2011, 01:02
Onzin
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.