Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwanger geraken?

Pagina's : [1] 2

saeda
10-05-2009, 19:35

hallo zusters, ik heb een vraagje ik ben momenteel al 3 jaar zwanger proberen te geraken zonder enige succes!en ook mijn regels krijg ik niet meer!!! ik ben onder toezicht van dokter en heb bijna alles geprobeerd.:( kan het zijn dat er iemand misschien vodoe(shir) heeft gedaan voor mij? aangezien dit al zo is sinds ik getrouwd ben???? heeft er iemand dit ook of ken je iemand? wat heeft zij gedaan en heeft ze een kind gekregen erdoor? ik weet Allah geeft kinderen en ja ik doe dua en vraag hem om mij te helpen en zo dus ja,,,:traan1: alvast bedankt

Mrwann
12-05-2009, 21:16
Ghir inshallah, blijven vertrouwen in Allah swt. Komt goed dame :goedzo:

gekke_chik
12-05-2009, 21:19
ben je 3 jaar zwanger ben je nog niet bevallen

oujdia_nawara
13-05-2009, 11:43
Er zullen vast veel dames zijn met dit probleem. blijf dua doen en incha allah jseger allah. p.s. ik heb je een pmail gestuurd.

Nogatlady
13-05-2009, 13:15

Misschien kan je geen kinderen krijgen of je man niet? Ghaiirr inschallah

hayatmetalsia
13-05-2009, 14:27
Mijn zus heeft daar ook altijd last van, mijn moeder heeft een keer toen ze naar Mekka was geweest wat 'le3shoeb'gehaald van daar, die gebruiken ze kennelijk voor vrouwen die (geen) nauwelijks kinderen kunnen krijgen, dat heeft ze gebruikt ze moest er mee douchen echt als een hammam en daar een paar kaar over heen lopen ofzo...ze is gelijk zwanger geworden! Het is geen voodoo ofzo, want dat werd ook gebruikt in de tijd van de profeet swt. Groetjes Hayat

youssra.el
13-05-2009, 14:45
Mijn zus heeft daar ook altijd last van, mijn moeder heeft een keer toen ze naar Mekka was geweest wat 'le3shoeb'gehaald van daar, die gebruiken ze kennelijk voor vrouwen die (geen) nauwelijks kinderen kunnen krijgen, dat heeft ze gebruikt ze moest er mee douchen echt als een hammam en daar een paar kaar over heen lopen ofzo...ze is gelijk zwanger geworden! Het is geen voodoo ofzo, want dat werd ook gebruikt in de tijd van de profeet swt. Groetjes Hayat Weet je toevallig hoe die le3shoeb heet?

saeda
13-05-2009, 17:22
ben je 3 jaar zwanger ben je nog niet bevallen nee gekkie :rolleyes: probeer zwanger te geraken

saeda
13-05-2009, 17:23
Er zullen vast veel dames zijn met dit probleem. blijf dua doen en incha allah jseger allah. p.s. ik heb je een pmail gestuurd. thanks schat :kus:

saeda
13-05-2009, 17:24
Misschien kan je geen kinderen krijgen of je man niet? Ghaiirr inschallah nee heb alles gecontroleerd,daar ik geen eisprong maak zit het probleem bij mij... bij mijn man is alles in orde daar... dus ja

saeda
13-05-2009, 17:26
Ghir inshallah, blijven vertrouwen in Allah swt. Komt goed dame :goedzo: dankje wel

gekke_chik
13-05-2009, 17:58
hey meid als het aan je man licht dan kan er weinig aandoen

salima436
13-05-2009, 18:15
Probeer een Rafqi te zoeken, hij zal na kunnen gaan of er siher is of niet. Zoniet veel Dua's verrichten en Allah geeft en neemt! Veel succes meid

Miss_Sameera
13-05-2009, 18:20
ghair inshallah meid, alles komt met de maktab van Allah swt

saeda
13-05-2009, 18:25

Probeer een Rafqi te zoeken, hij zal na kunnen gaan of er siher is of niet. Zoniet veel Dua's verrichten en Allah geeft en neemt! Veel succes meid heb ik al gedaan,meid toch bedankt

Pagina's : [1] 2