Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een joodse vriendin....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Farid130
06-11-2002, 22:16

Beste mensen, Ik ben sinds kort een super leuk meisje tegen gekomen waar ik alles in terug vind waar ik altijd naar gezocht heb. Haar ouders accepteren mij, ondanks dat ik moslim ben en een graf hekel aan Sharon heb. Echter ligt het bij mij thuis net iets anders. Hoe moet ik dit aanpakken?? Graag een reactie.

Onslaught
06-11-2002, 22:18
je meot zelf wete met wie je omgaat enzo dus, jij bepaalt je toekomst, maar weet wel er zullen altij roddels van komen dus en dat meot je wel weten farid sind je zo goed evrhalen schrijf met mij maatje just somebody he kerel:D

sherine
06-11-2002, 22:21
dit is inderdaad een hele moeilijke situatie........hou het gewoon eerst geheim......zie hoe seriues en sterk jullie relatie is.......als het allemaal goed zit tussen jullie.......dan kan niks jullie kunnen stuk krijgen.....vertel het dan pas om de mensen om je heen....als ze echt van je houden accepteren ze je keuzes...het kan moeilijk zijn maar onthou het is jouw toekomst.........succes

Farid130
06-11-2002, 22:24
Origineel gepost door sherine dit is inderdaad een hele moeilijke situatie........hou het gewoon eerst geheim......zie hoe seriues en sterk jullie relatie is.......als het allemaal goed zit tussen jullie.......dan kan niks jullie kunnen stuk krijgen.....vertel het dan pas om de mensen om je heen....als ze echt van je houden accepteren ze je keuzes...het kan moeilijk zijn maar onthou het is jouw toekomst.........succes Ik hou zielsveel van dit meisje en geloof speelt hierbij geen rol. Mijn god!! Ik ben de ware tegengekomen en ze is joods!! Ben ik vervloekt??

Farid130
06-11-2002, 22:25

Origineel gepost door verwijderd hang je zelf op snij je polzen door duik in de zee schiet een kogel door je hoofd snuif 10 gram coke mawt be jnoen el kelb Jij als echte moslim zou toch moeten weten dat zelfmoor verboden is!!

Farid130
06-11-2002, 22:30
Origineel gepost door verwijderd ja precies en met een joods meisje gaan ook dus hopeloos hahaha nee joh ik maakte maar een grapje met deze boy ik wens hem sterkte Ik probeer haar zoveel als mogelijk over de islam te vertellen en ze lijkt enigsins intresse te tonen. Wie weet wordt ze ooit wel moslima. Is daarmee dan de kous af?? Zal zij niet tot in de eeuwigheid schuin angekeken worden.

sherine
06-11-2002, 22:30
neeeeeh je bent niet vervloekt echt niet. in welke tijd leven we nou......we moeten langzamerhand nu wel allemaal weten niet alles over een kam te scheren.......nou en ze is joods je bent verliefd op dit meisje ze kan je mischien 100% geven wat je nodig heb in het leven je kan gelukkig worden........dus ik snap niet waarom je nog zo over haar kan praten en twijfelen....... probeer hier zoveel mogelijk met je vriendin over te praten......begrijp dat dit soort zinnen van jouw haar op wanhoop kunnen drijven en onzeker kunnen maken..... praat met je vader maar niet direct check een beetje hoe hij zou reageren als jij met een vrouw van een andere ras of geloof zou willen trouwen....... misschien word ze wel moslim voor je....vergeet dan het verleden denk aan je toekomst.......

Farid130
06-11-2002, 22:32
Origineel gepost door sherine neeeeeh je bent niet vervloekt echt niet. in welke tijd leven we nou......we moeten langzamerhand nu wel allemaal weten niet alles over een kam te scheren.......nou en ze is joods je bent verliefd op dit meisje ze kan je mischien 100% geven wat je nodig heb in het leven je kan gelukkig worden........dus ik snap niet waarom je nog zo over haar kan praten en twijfelen....... probeer hier zoveel mogelijk met je vriendin over te praten......begrijp dat dit soort zinnen van jouw haar op wanhoop kunnen drijven en onzeker kunnen maken..... praat met je vader maar niet direct check een beetje hoe hij zou reageren als jij met een vrouw van een andere ras of geloof zou willen trouwen....... misschien word ze wel moslim voor je....vergeet dan het verleden denk aan je toekomst....... Maar stel dat ze geen moslima wil worden?? Terwijl ik weet dat mijn ouders een joods meisje nooit zullen accepteren!! Ik ben wanhopig en weet niet wat ik moet doen. Ik wil zowel mijn ouders als mijn vriendin behouden!!

sherine
06-11-2002, 22:39
ewa jongen ik weet niet hoor..........maar ik vind wel dat je heel moeilijk doet................als je zo dacht had je nooit aan deze relatie moeten beginnen wees eerlijk tegenover jezelf en tegenover haar...... uik snap dat je wanhopig bent.........maar je moet goed nadenken en veel praten zowel met je ouders als met je vriendin in je eentje kom je er niet uit zo.......sdat is het enige wat ik kan zeggen...sterkte

Morgaine
06-11-2002, 22:45
Nogmaals, ik ben geen Moslima, ik ben geen kenner maar ik meen dat het volgens de Islam aan een Islamitische jongen wel toegestaan is een meisje van een ander geloof te huwen waar het voor een Islamitisch meisje niet toegestaan is met een jongen te trouwen die een ander geloof aanhangt? Ik begrijp dat je je in een heel moeilijke situatie bevindt. Je kunt natuurlijk om advies vragen maar ik vermoed dat je veel verschillende meningen te horen zult krijgen. Iemand anders kan de keuze ook niet voor jou maken, die ligt uiteindelijk alleen bij jou (en eventueel bij je vriendin natuurlijk). Heb je al met je ouders gepraat over dergelijke zaken? Weet je zeker dat ze er niet voor open staan of neem je dit aan? Als je 100% zeker bent dat dit meisje de ware voor je is, is het dan niet mogelijk dat iemand voor jullie bemiddelt? Wat vindt dit meisje van de situatie? Kan zij zich in jouw situatie verplaatsen? Vragen, vragen en nog meer vragen. Ik hoop in ieder geval dat je uiteindelijk de juiste beslissing weet te nemen ! *Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*

Farid130
06-11-2002, 22:45
Origineel gepost door sherine ewa jongen ik weet niet hoor..........maar ik vind wel dat je heel moeilijk doet................als je zo dacht had je nooit aan deze relatie moeten beginnen wees eerlijk tegenover jezelf en tegenover haar...... uik snap dat je wanhopig bent.........maar je moet goed nadenken en veel praten zowel met je ouders als met je vriendin in je eentje kom je er niet uit zo.......sdat is het enige wat ik kan zeggen...sterkte :)

sherine
06-11-2002, 22:48
graag gedaan

Morgaine
06-11-2002, 22:54
Wordt dat meisje verantwoordelijk gesteld voor al het leed dat door andere Joden aangedaan is? Lijkt me niet zo fair... *Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*

mirjam87
07-11-2002, 00:26
Farid, jij mag best met een niet moslima trouwen dat is halal. Een vrouw echter moet wel met een moslim trouwen. Jij moet haar dan wel tot de islam doen bekeren. Je moet niet luisteren naar geroddel en weet ik wat allemaal. later ligt iedereen alleen in zijn eigen graf met zijn eigen daden. Sterkte Mirjam :zwaai:

xxTigerxx
07-11-2002, 00:44

Origineel gepost door Farid130 Beste mensen, Ik ben sinds kort een super leuk meisje tegen gekomen waar ik alles in terug vind waar ik altijd naar gezocht heb. Haar ouders accepteren mij, ondanks dat ik moslim ben en een graf hekel aan Sharon heb. Echter ligt het bij mij thuis net iets anders. Hoe moet ik dit aanpakken?? Graag een reactie. Bind wat dynamieten om je middel heen en ga bij haar ouders een bakkie koffie drinken.... wij kijken wel naar het JOURNAAL..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8