Bekijk originele versie : Feit of een mening?
L7hobi_zina
21-04-2004, 20:12
Mannen die hun zusjes slaan als ze nog bij hun ouders wonen....,
slaan hun vrouwen later ook...
:zwaai:
PiNK_aNgeL
21-04-2004, 20:13
hmmmmm.....moeilijk!
Soul_Searching
21-04-2004, 20:19
Ik denk dat het een feit is alleen geldt het niet voor iedereen denk ik maar het hangt natuurlijk ook van het zusje af hoe zij is.
Maar zoiezo slaan mag gewoon niet of het nu je zus nicht vrouw kat of hond is het mag niet
nouredinne_el
21-04-2004, 20:20
vrouw slaan is laf
PiNK_aNgeL
21-04-2004, 20:21
juisssssstttt
Bachelorette
21-04-2004, 21:13
ligt aan opvoeding, blijkbaar wordt et gedogen in het gezin, waardoor de man later kan denken dat het normaal is om hun vrouw/kids te slaan
dus jah...k ben het er mee eens....
LaGirly85
21-04-2004, 21:21
Als een man agressief is slaat ie een vrouw. En we weten dat vele Marokkaanse jongens agressief zijn. Als ie zijn zusje slaat is er grote kans ja dat ie het ook later bij zijn vrouw gaat doen. Maar een feit is het niet.
onvergeetelijk
26-04-2004, 12:50
Kijk het slaan van vrouwen in onze marokkaanse gemeenschap is eigenlijk een feit.
het is iets waar de marokkaanse mannen een feit van gemaakt hebben.
Is een vrouw niet gehoorzaam, slaan!
Spreekt je vrouw je tegen, slaan!
bevalt er iets niet aan je vrouw, slaan!
Sommige mannen hebben dit met de paplepel meegekregen, ze weten niet anders.
Communicatie is iets onbekends voor hen.
Als je als broer je zusjes thuis ook mishandelt is de kans groot dat je later als echtgenoot je vrouw ook zal mishandelen.
Als je iets gewend bent om te doen dan ben je dit ook echt gewend.
Tenzij er iemand is die er wat van zegt en je als man ook laat inzien dat het mishandelen van vrouwen onterecht is.
Groetjes
tatouzient
26-04-2004, 13:46
of t een feit is? ...
mr huiselijk geweld komt echter voor in marokkaanse gezinne, mr ik denk da t vaak ook van de opvoeding afhangt... zoals iemand al zei, de communicatie ontbreekt er en t enige da me doet als er probleme zn, is slaan...
op deze manier ontdoet men zichzelf van de agressie die men in zich heeft en heeft men t probleem opgelost (denkt men...)
terwijl je eigenlijk mt t slaan alleen mr problemen bij maakt...
tis net als een klein kind: als je het gewoon een tik geeft zonder uit te legge waarom het een tik heeft gekrege, zal deze nooit uit zn/hr foute lere...
slaan is een laffe actie van vele manne omda ze meestal fysiek sterker zn dan vrouwe...
kortom, een man die thuis zn zusse slaat heeft sneller de neiging om ook zn vrouw laters te slaan...
Tatou.
Fallujah
26-04-2004, 14:53
Origineel gepost door L7hobi_zina
:zwaai:
NEE DAS NIET ZO
EEN JONGEN SLAAT ZIJN ZUSJE OM HAAR HET GOEDE PAD OP TE LEIDEN MET HAAR DWAZE GEDACHTES
je vrouw sla je niet zomaar, ik vind dat dat iets voor smetta's is....je trouwt je vrouw omdatje van haar houdt
dus ga geen hoeken uitdelen
Ach man, niks goede pad..Sommige broers slaan hun zusjes, als ze even geen glas water voor ze halen..En dan mag ie haar slaan, om haar op het goede pad te laten leiden? Ga eerst alles opzoeken voordat je zoiets zegt.
Nee, want ik neem aan dat ze zusje met een rede slaan!!
Is een verkeerd vooroordeel
elmoemien
26-04-2004, 15:07
Origineel gepost door L7hobi_zina
:zwaai: geen feit en ook geen mening, maar: onzin :D
ja kan wel!
mannen zijn sowiezo klootzakken!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.