Bekijk originele versie : Roddels...
selwita_girl1
21-04-2004, 19:25
Roddels...
Selaam iedereen,
Is het waar dat er meer geroddelt wordt bij mooie meisjes dan bij minder mooie meisjes??? Ik vraag me eigenlijk af, waarom roddelen mensen. Ieder heeft toch zijn eigen leventje, dus niemand heeft er ook niets mee te maken met wat je doet. Maar sommige zielige mensen kunnen gewoonweg niet hun mond houden, en vind ik echt erg. Ik ben 15 jaar, en er werd heel veel over me geroddelt, vond het echt heel erg. Niet van dat het waar was, gewoon wat ik allemaal hoorde over me. Zoals: ik rookte, had een relatie met iedereen, liep achter elk jongen aan. Terwijl dat er helemaal niets van klopte wolah. Maar toch mensen die roddelen, hebben ze dan echt niets beter te doen..
Welke mensen hebben dit ook meegemaakt of maken dit nog steeds mee??
Beslama, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :zwaai:
Lady_moi
21-04-2004, 19:28
Ik maak da dagelijks mee het is een beetje een gewoonte geworden da er slecht gesproken word over mij
En ja sommigen kweenie wat hen bezield ik begrijp die mensen ook nie
Moge Allah swt hen vergeven voor hun lange tong Amien beslema
selwita_girl1
21-04-2004, 19:33
Origineel gepost door Lady_moi
[/B]Moge Allah swt hen vergeven voor hun lange tong Amien beslema [/B]
AMIEN
selwita_girl1
21-04-2004, 19:56
Origineel gepost door Lady_moi
Ok.
Maar vertel eens, hoe komt het dat ze over je gaan roddelen en wat zeggen ze dan allemaal. Vind je het erg als ze dingens over je gaan zeggen dat niet waar is????
greeneyedbeauty
21-04-2004, 19:56
ewa jah!
Lady_moi
21-04-2004, 20:10
Zomaar ze zijn zo
Ik ben alhamdoulilah een muslima met hoofdoek en zo
Ma kloop met meiskes die wat strakke kledij dragen enzo maybe daarom..
En wat ze zeggen..
Ze is een ****, ze komt hier voor de jongens, ze is dag en nacht in de stad oja en haar broer isdie die die en da da da
PFF ZE ZIJN GEK
Origineel gepost door selwita_girl1
Maar vertel eens, hoe komt het dat ze over je gaan roddelen en wat zeggen ze dan allemaal. Vind je het erg als ze dingens over je gaan zeggen dat niet waar is????
selwita_girl1
21-04-2004, 20:14
Tfoe is echt zielig wat ze allemaal zeggen, jehoek hebben ze dan echt niets beters te doen...
nouredinne_el
21-04-2004, 20:17
ze zijn gewoon jarloers en daarom doen ze dat
Lady_moi
21-04-2004, 20:28
Zo te zien nie
Het zijn nochtans aardige meiden met wie ik loop
Origineel gepost door selwita_girl1
Tfoe is echt zielig wat ze allemaal zeggen, jehoek hebben ze dan echt niets beters te doen...
Zeemermin23
21-04-2004, 21:23
MENSEN DIE HEEL NORMAAL ZIJN EN NIKS SLECHTS BEDOELEN... VRAAG IK ALLAH HUN TEBESCHERMEN VOOR DE BOZE OGEN :)
Lella_Nawara
21-04-2004, 22:14
door roddels is het uit met mijn verloofde...:tranen:
mooiemeisje
22-04-2004, 01:44
Hey meid...
Nou roddels?
Je kunt je zoveel afvragen waarom?waarvoor?en wie zijn het die ze rondverspreiden?maar goed je komt er toch niet achter...
Nou ik heb het allemaal meegemaakt en maak het nog steeds mee...
In begin was ik het helemaal niet gewoon,ow dit is verschrikkelijk,ze roddelen over me?
Nou ik vond het heel erg...huilen deed ik elke dag...wat nog?
Ik was enorm vermagerd omdat ik het me enorm aantrok,ik dacht waarom verspreiden ze leugens?
Waarom zeggen ze dat ik relatie heb?terwijl ik juist niemand een kans geef...
Het heeft een lange tijd geduurd voor ik uiteindelijk besefte dat ze altijd gaan roddelen,en nooit gaan stoppen...wat je ook doet...
Kijk ik loop er helemaal niet uitdagend bij...jongens weigerde ik keer op keer...jah en was lief tegen elke meid...en toch roddelden ze...
Dat ga je denken,wat maakt het uit?
En de dag vandaag trek ik me er niets van aan,helemaal niets,safi klaar Allah swt heeft gezien wat ik heb gedaan en wat niet...voor de rest Boeit me echt niet....Het nam enorm veel tijd om te denken zoals ik nu denk maar alhamdoelilah die tijd is nu gekomen...
En jah ze mogen blijven roddelen over mij..dat is gewoon een teken dat ze geen leven hebben en dat ze de jouwe willen kapotmaken(was hen bijna gelukt)maar je moet sterk en hard zijn...En zeggen klaar het boeit me niet...al wat telt is mijn geloof,familie en vrienden...klaar wat andere mensen over je denken en zeggen...moet je helemaal niets van aantrekken...
Allah swt zal hen wel allemaal straffen,een voor een...
leid je leven zoals je wil...doe de dingen die je wil,en hou je bezig met dingen die veel meer van belang zijn...
Je moet niet vergeten dat je met de dag ouder word lieve schat...
Oké dan...dit was het dan...
Veel liefs... :zwaai:
wietje19
22-04-2004, 02:00
om eerlijk te zijn ik heb er niet zo veel problemen mee gahad tenminste ik heb haast nooit roddels over mij gehoord.
en als er werd geroddeld ging het de ene oor in en de andere oor uit bij mij.
alhamdolilah heb ik eigenlijk nooit een erge roddel over mezelf gehoord :D tenminste ik kan er nu geen een bedenken.
maar ik kan jullie een ding zeggen vergeef die mensen die over jou hebben geroddeld uit je hart en meid dan sta je boven hun ( en je zou tog niet willen dat iemand naar de hel moet omdat ze over jou hebben geroddeld allah y hdiehoem oe allah ie smehlhoem incha' allah) en vergeet niet dat als iemand over jou roddeld er hassanat van degene naar jou gaan :D
kusjes :blauwkus:
Asala_2003
22-04-2004, 12:29
ik wil niet dom doen maar ik heb op mijn school een paar meisjes en die zijn schandalig en over zulke meisjes is het gewoon waar wat ik hoor en zelf zeg.
Als ik over mensen praat is het alleen omdat ik degene echt haat en ik en mijn vriendin haten wel zeker een stuk of 20 meisje op onze school maar als ik `roddel` dan is het alleen tussen mij en mijn vriendin van roddelen komen ergen dingen.
Maar meisje je moet er niks van aan trekken als ze zeggen je rookt je neukt of drinkt moet je zeggen heb je mei gezien en als ze ja zeggen en dan zeg jij heb je der problemen mee zo ja ga ze maar ergens anders oplossen.
Lukte bij mij wel..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.