Bekijk originele versie : Genezer Montfort Mohamed Astitou
Beste mensen,
wilde weten of jullie ervaring hebben met een islamitische genezer die in montfort mensen kan genezen dmv koranverzen. (zie link voor heel verhaal)
Mijn moeder was daar een tijdje geleden geweest en werd gelijk geholpen waarna ze iets in zijn toestopte, ze voelde zich gelijk beter (had migraine) en had een tijdje geen last hiervan, zo'n 5 jaar geleden.
Nu was ze gisteren daarnaartoe gegaan, blijkt nu dat alles anders is. Bij aankomst aan de deur van gene meneer Mohamed Astitou, was daar een portier die eerst de naam en woonplaats wilde weten van degene wie genezen wilde worden. Portier gaat naar binnen, komt na een tijdje weer terug, hoorden we dat er eerst 300 euro betaald moet worden alvorens je naar binnen kan gaan. Mijn zusje bijdehand dat ze moest zeggen wat onze garantie was dat hij haar hiervanaf kan helpen. Want je wilde natuurlijk wel zeker weten dat het niet voor niets is geweest.
Maar ja, zegt de portier dat we nu helemaal niet naar binnen mogen gaan.
Wilde graag weten of mensen dit ook hebben meegemaakt?
link:
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article662063.ece/Ook_genezer_te_Montfort_ziet_stormloop_van_zieken_ ontstaan
FARIZA010
28-01-2011, 11:55
HALLO
IK HEB HEEL VEEL GEHOORD OVER MOHAMED ASTITOU.
IK WIL ER HEEN SAMEN MET MIJN SCHOONMOEDER DIE HEEL ERG ZIEK IS WIE KAN MIJ HELPEN AAN ZIJN ADRES EN Telefoonnummer.
Alvast bedankt.
woont die nog steeds in die grote villa ?
roosje_77
28-01-2011, 21:14
ik ben daar heel lang geleden geweest en toen had hij slaap banken en toen moesten we daar slapen +_ 30 minuten en toen hebben we wat betaald maar we deden dat een aantal weken achter elkaar af entoe hield hij ons vast op onze voorhoofd maar na een aantal keren geen resultaat dit was echt geld verspilling maar ja dat het nog steeds loopt is een goedezaak zonder inleg voor hem dan..
dit alleen omdat een vrouw had gezegd dat ze van haar hoofdpijn af was maar deze man is net als de meesten gewoon een oplichter en iedereen die in zijn onzin trapt is koekoek voor dez man is het gewoon makkelijk geld verdienen:maf:
roosje_77
28-01-2011, 21:20
HALLO
IK HEB HEEL VEEL GEHOORD OVER MOHAMED ASTITOU.
IK WIL ER HEEN SAMEN MET MIJN SCHOONMOEDER DIE HEEL ERG ZIEK IS WIE KAN MIJ HELPEN AAN ZIJN ADRES EN Telefoonnummer.
Alvast bedankt.
ik zou haar naar iemand die voor een kleinig heid te werk gaat niet iemand die heel veel vraagt is echt belachelijk voorwoorden en iemand die veel met koraan werkt dat is ook belangrijk shifa zit echt in de koraan als je vader goed koraan kan dan moet hij alleen in een flesje water lezen dan voelt ze zich een stuk beter iemand die fiesabilah doet daar kan je op bouwen niet die bij de deur 300 vraagt:maf2:
roosje_77
28-01-2011, 21:34
deze man die kanker en diabetes kan genezen zijn heel vaag want jomanda had dat toch ook aan silvia gezegd dat ze beter zou worden waar is ze nu...
en diabetes ook boelshit mijn tante is daar een aantal keer geweest en het is niets geworden het is alleen erger geworden..
allah lie kei safie niet el habd
zijn er mensen die echt beter zijn geworden
het verlicht even misschien de pijn maar echt beter dat zit achter de oren
Bick_stringer
28-01-2011, 22:21
Je moet ook niet geloven dat iemand een mens kan genezen?
Dan doe je aan siker.
roosje_77
28-01-2011, 22:50
Je moet ook niet geloven dat iemand een mens kan genezen?
Dan doe je aan siker.
meid je hebt helemaal gelijk alles ligt in gods handen ...
dat dokters niks hebben voor suikerziektes komt een man men een gave in zijn vingers die even tikt en het komt goed maar is er daadwerkelijk iemand beter geworden
het is gewoon reclame geworden daarom gaat iedereen daar naar toe die man is miljonair geworden.. op onze rug want ik ben daar ook geweest
Bick_stringer
28-01-2011, 23:00
meid je hebt helemaal gelijk alles ligt in gods handen ...
dat dokters niks hebben voor suikerziektes komt een man men een gave in zijn vingers die even tikt en het komt goed maar is er daadwerkelijk iemand beter geworden
het is gewoon reclame geworden daarom gaat iedereen daar naar toe die man is miljonair geworden.. op onze rug want ik ben daar ook geweest
ja echt erg.:(
inchallah komt alles goed, voorwaar allah swt is met de gelovigen.
Arab-ELLA
29-01-2011, 00:25
Assalamu alaikum,
Hierbij ter info de onderstaande tekst. Allah subhanahu watahala is Diegene die zijn dienaren geneest van deze beproevingen en niemand anders, dan met Zijn wil d.m.v. ruqya ashariya uitgevoerd door een oprechte raqi als middel van genezing. Moge Allah subhanahu watahala een ieder die hiermee beproefd wordt een spoedige genezing en veel sabr geven! Ameen.
" Ar-Rouqya en enkele fouten die erbij gemaakt worden " door Shaykh Mohammed al-Imaam Door An-Nasieha Team
Deze vraag richten wij aan onze Shaykh Mohammed bin Abdillaah al-Imaam - moge Allaah hem behouden- en wij hopen op een antwoord hierop.
Vraag:
Er zijn vele instanties geopend voor ar-Rouqya. De meeste personen die deze instanties runnen denken alleen aan het verzamelen van geld. Zo zijn er ook vele fouten in deze instanties terug te vinden. Bijvoorbeeld dat de lezer de vrouwen in een ruimte brengt waar gelezen wordt en de mahaarim moeten dan buiten wachten. Zo worden vrouwen bijvoorbeeld ook bij hun keel gepakt (gewurgd) en worden de vrouwen aangeraakt op hun hoofd en andere delen van hun lichaam. Zo worden er ook bepaalde producten voor genezing verkocht terwijl die niet nodig zijn en de bedoeling hiervan is het verzamelen van geld.
Wij hopen op een antwoord van onze Shaykh – moge Allaah hem behouden - op deze vraag; een antwoord die volledig en voldoende is omdat het een algemene beproeving is geworden. [Wij hopen ook op] een gericht advies aan deze mensen; moge Allaah jullie hiervoor belonen.
Antwoord:
Alle lof behoort toe aan Allaah en zegeningen en vrede aan de boodschapper van Allaah, zijn familie en metgezellen. En wat volgt:
Wij moeten weten dat het lezen over iemand die getroffen is door bezetenheid of tovenarij, wanneer dit is omwille van het aangezicht van Allaah en de lezer is standvastig is in kennis en bekend is met deze handelingen, dan behoort dit tot één van de beste goede daden. Shaykhu l-‘Islaam ibn Taymiyyah heeft gezegd toen hij sprak over het reciteren over iemand die getroffen is door een jinn:
“Dit behoort tot de beste daden en het behoort tot de handelingen van de profeten en de rechtsgeschapenen. Voorwaar de profeten en de rechtsgeschapenen hielden zich bezig met het weghouden van de duivels bij de kinderen van ‘Aadam met de bemiddelen die zijn verordend door Allaah en Zijn Boodschapper. Net zoals de Maseeh (`Eesaa - ‘alayhi s-salaam -) en onze profeet (Muhammad - salla l-Laahu `alayhi wa-sallam -) dit deden.” [Majmoo`u l-Fataawaa: 19-56/57]
En hoe kan het zo zijn dat deze daden niet tot de beste daden behoren terwijl de lezer een middel is voor het helpen van de moslims tegen de aanvallen van de duivels van onder de jinn en de mensen tegen de moslims? En [de lezer] ook een middel is in het beschermen van de Religie van de getroffene, en hij zal veilig zijn voor de tovenaars, astrologen en de bedriegers? Deze handeling is een belangrijke daad waar de moslims nog meer aan genoodzaakt zijn dan dat zij genoodzaakt zijn aan de artsen voor hun lichamen, want de ziekte van bezetenheid en tovenarij heeft invloed op het hart, verstand en lichaam.
Wat betreft de personen die reciteren op de mensen die geraakt zijn door bezetenheid en hier geld voor vragen: er zijn hier vele bewijzen die deze mensen misprijzen. De Boodschapper van Allaah – salla l-Laahu `alayhi wa-sallam - heeft gezegd:
“Reciteer de Qur’aan en eet er niet mee [vraag er geen geld voor]”
En hij zei: “Reciteer de Qur’aan en vraag Allaah hiermee. Voorwaar er zullen mensen verschijnen die de Qur’aan reciteren en de mensen [om bezit] vragen.” Zoals dit overgeleverd is door `Imraan ibn Husayn door Ahmed en anderen.
En de mensen die een beloning [aan]nemen voor de wettelijke ar-Rouqya zijn van twee soorten:
Eén groep heeft deze beloning [voor Rouqya] als een oorsprong gemaakt voor het verdienen van haar inkomsten [en] hij maakt daarom al zijn tijd vrij voor het reciteren; die eet middels zijn religie en sommige van de Salaf werden gevraagd over an-Nadl [de laaghartige dief], zei zeiden: “Dat is diegene die eet middels zijn religie.” Wie zijn tijd dus geheel vrijmaakt om te reciteren met als reden om geld te verzamelen: dit is niet toegestaan. En deze verdiensten zijn de afgekeurde [verdiensten] in de overleveringen die al eerder vermeld zijn. En Allaah is ervan op de hoogte dat wij een hekel hebben aan dit soort mensen, omdat in deze handelingen die vermeld zijn een vernedering zit.
Een andere groep neemt een beloning, maar stelt dit niet als oorsprong voor haar inkomsten. In deze kwestie is een geschil tussen de mensen van kennis. Voorrang wordt verleend aan het laten van het nemen van een beloning, wachtend op de beloning van Allaah. Wanneer hij (i.e. diegene die Rouqya doet) een beloning accepteert zonder dit als ambitie te hebben, dan is het toegestaan. Sommige mensen die ar-Rouqya verrichten misbruiken ar-Rouqya voor het verzamelen van geld op een andere manier, nmelijk door het verkopen van producten voor genezing zoals kruiden, honing, zware zaad [habbu s-sawdah] en olijfolie. Wij moeten weten dat de meeste mensen die getroffen zijn door tovenarij en bezetenheid niet genoodzaakt zijn aan deze producten. En deze groep die zich zo heeft uitgebreid: het kan zo zijn dat zij op elke afzonderlijke product dat gedronken of gesmeerd moet worden ar-Rouqya verrichten, en nog ernstiger dan dit, sommigen reciteren op water en vervolgens verkopen zij dat water. Wij moeten niet verbaasd zijn als deze mensen grote sommen geld hebben verzameld waarmee zij de grote handelaren voorbij gaan. Op hun is de uitspraak van de Boodschapper van Allaah - salla l-Laahu `alayhi wa-sallam - van toepassing:
“Als je niet schaamt, doe dan wat je wilt.”
Overgeleverd door al-Bukhaaree op gezag van Ibn Mas`ood. Datgene waarmee de getroffene door deze ziekte geadviseerd moet worden is: het nemen van een of twee bandjes en het boek “Hisnu l-Muslim”. En wie tovenarij heeft gedronken, die persoon adviseer ik het met het drinken van “sanah”. Dit is een profijtvolle genezing voor zowel de man als de vrouw behalve wanneer de vrouw zwanger is. En ik waarschuw voor het te nalatig zijn in het hanteren van de correcte wettelijke gedragsregels die van toepassing zijn bij het reciteren op een vrouw. Het is verboden om te reciteren op een vrouw zonder dat zij een mahram [bij zich] heeft en het is niet toegestaan om op haar te reciteren terwijl haar gezicht en ogen onbedekt zijn. Het is ook niet toegestaan voor de persoon die ar-Rouqya doet om zich af te zonderen met een vrouw. Het is ook niet toegestaan om het reciteren te misbruiken om te trouwen met een of meerdere [vrouwen].
Tot slot: Ik adviseer de mensen die ar-Rouqya verrichten om zich in te zetten om deze handeling op de meest correcte manier uit te voeren en dat hij zijn handelingen tot de da`wah naar Allaah laat behoren. En dat hij zich zelf verheft boven de hebzucht van zijn ziel die hem kleineert. Ik vraag de moslims in het algemeen en ahlu s-sunnah in het specifiek dat zij diegenen die beproeft zijn met de genoemde ziektes... [ik vraag hen] dat zij voor ar-Rouqya gaan naar personen voor wie de mensen van goedheid en oprechtheid hebben getuigd dat hij standvastig is in zijn Religie en ver verwijderd is van de bovengenoemde fouten. En dat zij hun broeders die ar-Rouqya doen adviseren om hun fouten te verlaten, en het is aan de mensen die ar-Rouqya verrichten om het advies van hun broeders te accepteren. En men moet gewaarschuwd zijn voor diegenen van wie blijkt dat hij blijft op de tegenstrijdigheden aan de Wetten van Allaah.
Aan Allaah vraag ik dat hij ons openers van het goede laat zijn en de sluiters van het slechte. Er is geen macht en geen kracht behalve door Allaah.
Jullie broeder [Shaykh] Mohammed bin Abdillaah al-Imaam
Bron: http://olamayemen.com/show_fatawa14.html
Wa alaikum assalam
Sweety_85
29-01-2011, 02:41
Mensen die opzoek zijn naar een betrouwbare raaqi die alleen koran reciteert en je ook niet aanraakt of wat dan ook, kan dit nummer bellen: 0685355030..
Deze meneer is sabab geweest voor de genezing van meerdere mensen met de wil van allah swt!
Wa salaam
roosje_77
29-01-2011, 13:22
ik zeg altijd la ej good elhak wie wat doet voor zijn broer of zus die moslim is..
en wens iedereen siffa maar koraan is echt het beste red middel veel koraan luisteren... bijna iedereen heeft internet gewoon silaa7 op doen zit ook koraan op
weesbarmhartig
29-01-2011, 15:28
Beste mensen,
wilde weten of jullie ervaring hebben met een islamitische genezer die in montfort mensen kan genezen dmv koranverzen. (zie link voor heel verhaal)
Mijn moeder was daar een tijdje geleden geweest en werd gelijk geholpen waarna ze iets in zijn toestopte, ze voelde zich gelijk beter (had migraine) en had een tijdje geen last hiervan, zo'n 5 jaar geleden.
Nu was ze gisteren daarnaartoe gegaan, blijkt nu dat alles anders is. Bij aankomst aan de deur van gene meneer Mohamed Astitou, was daar een portier die eerst de naam en woonplaats wilde weten van degene wie genezen wilde worden. Portier gaat naar binnen, komt na een tijdje weer terug, hoorden we dat er eerst 300 euro betaald moet worden alvorens je naar binnen kan gaan. Mijn zusje bijdehand dat ze moest zeggen wat onze garantie was dat hij haar hiervanaf kan helpen. Want je wilde natuurlijk wel zeker weten dat het niet voor niets is geweest.
Maar ja, zegt de portier dat we nu helemaal niet naar binnen mogen gaan.
Wilde graag weten of mensen dit ook hebben meegemaakt?
link:
http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article662063.ece/Ook_genezer_te_Montfort_ziet_stormloop_van_zieken_ ontstaan
verander aub de naam islamitische genezer in duivelse genezer. Dit heeft niets met de islam te maken en de Islam is vrij van deze praktijken. En er is neits met Koran, de zogenaamde koranverzen die gebruikt worden zijn om te laten lijken dat hij vroom is. Dit is duivels en deze type bezoeken betekent dat je gebed voor 40 dagen niet geaccepteerd word en als je gelooft van wat hij zegt dan ............
Deze types verdoven alleen maar de djinn in het lichaam met hun djinn en met toestemming van de linkerhand van Iblies. Dus wat is er zo islamitisch aan?
roosje_77
29-01-2011, 15:32
Mensen die opzoek zijn naar een betrouwbare raaqi die alleen koran reciteert en je ook niet aanraakt of wat dan ook, kan dit nummer bellen: 0685355030..
Deze meneer is sabab geweest voor de genezing van meerdere mensen met de wil van allah swt!
Wa salaam
thanks meid
Arab-ELLA
29-01-2011, 18:30
verander aub de naam islamitische genezer in duivelse genezer. Dit heeft niets met de islam te maken en de Islam is vrij van deze praktijken. En er is neits met Koran, de zogenaamde koranverzen die gebruikt worden zijn om te laten lijken dat hij vroom is. Dit is duivels en deze type bezoeken betekent dat je gebed voor 40 dagen niet geaccepteerd word en als je gelooft van wat hij zegt dan ............
Deze types verdoven alleen maar de djinn in het lichaam met hun djinn en met toestemming van de linkerhand van Iblies. Dus wat is er zo islamitisch aan?
Assalamu alaikum,
Ter aanvulling op jouw nasieha aghi de volgende tekst en uitleg ter lering van een ieder die te weinig kennis over deze zaak heeft en wellicht door wanhoop misleid zou kunnen worden naar het slechte, een betaling eisende sahar/tovenaar vermomd als zogenaamde oprechte raqi! Moge Allah subhanahu watahala een ieder weghouden bij dit soort zogenaamde raqi`s die misbruik maken van de ellendige situatie van een ander onder het mom van "islamitisch verantwoorde ruqya hulp"!
Zie ook deze infosite: www.roqya.nl
Tovenarij
In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de Meest Genadevolle
Sihr, oftewel tovenarij. Wat is dat? Sihr of tovenarij is een overeenkomst en een verdrag tussen een tovenaar en een duivel. Een tovenaar die toenadering zoekt tot een duivel met daden van ongeloof of met zonden, waardoor de duivel deze tovenaar gehoorzaamt.
Hoe zoekt de tovenaar toenadering tot de duivel? Dit gebeurt op verschillende manieren. Sommigen van hen plakken de Koran vast aan hun schoenen, waarna zij hiermee het toilet binnengaan. Anderen schrijven Koranverzen met onreinheden, zoals menstruatiebloed en andere dingen. Anderen schrijven Koranverzen achterstevoren op om op deze manier te spotten met de Woorden van Allah. Anderen bidden terwijl zij onrein zijn. Anderen blijven hun hele leven in de onreine toestand. Anderen zoeken toenadering tot de duivel door geslachtsgemeenschap te hebben met hun meest nabije familieleden, zoals hun moeder of hun dochter. Anderen doen andere zaken dan deze, dit alles om dichter bij de duivel te komen. Hoe groter het ongeloof van de tovenaar is, des te meer de duivel hem zal gehoorzamen. Dit is de tovenarij in het kort.
Als je denkt dat de tovenarij slechts inbeelding is en geen realiteit, lees dan (de vertaling van) de volgende Woorden van Allah - de Majesteitelijke en Verhevene:
Maar de duivels waren ongelovig, zij onderwezen de mensen tovenarij.
[ Soerah al-Baqarah 2:102 ]
Moesa (Mozes) zei: "Datgene waar jullie mee gekomen zijn, is tovenarij. Voorwaar, Allah zal deze tenietdoen. Voorwaar, Allah zet het werk van de verderfzaaiers niet recht. En Allah bevestigt de Waarheid met Zijn Woorden, ook al hebben de misdadigers er een hekel aan."
[ Soerah Yoenoes 10:81-82 ]
Voorwaar, datgene wat zij verricht hebben, is slechts de list van een tovenaar. En de tovenaar zal niet welslagen, wat hij ook doet.
[ Soerah Ta Ha 20:69 ]
En tegen het kwaad van de vrouwen die op de knopen blazen.
[ Soerah al-Falaq 113:4 ]
De meeste Koranuitleggers hebben gezegd dat de vrouwen die op de knopen blazen de tovenaressen zijn die op de knopen van de touwen blazen terwijl zij hun spreuken van tovenarij en ongeloof uitspreken.
Weet dat de Profeet Mohammed, de meeste edele der schepping, getroffen werd door tovenarij. Dit gebeurde enkel vanwege een wijsheid die Allah wilde. ‘Aa-ishah vertelt, zoals overgeleverd werd door al-Boekhaarie en Moeslim, dat voor hem werd ingebeeld dat hij een bepaalde handeling gedaan had, terwijl hij deze niet gedaan had. De Profeet - vrede en gebeden over hem - smeekte Allah daarop aan, waarna er twee Engelen naar hem kwamen. De één ging bij zijn hoofd staan en de ander bij zijn voeten. Zij vertelden wie hem betoverd had en waar de tovenarij te vinden was, waarop hij daarheen ging samen met zijn Metgezellen en deze teniet deed. Daarop genas Allah - Verheven is Hij - de Profeet - vrede en gebeden over hem.
De Profeet - vrede en gebeden over hem - heeft gezegd:
"Degene die zelf tovenarij praktiseert of een ander dit laat doen, hij behoort niet tot ons..."
Wanneer jij naar een tovenaar gaat om jezelf of een ander te genezen, dan behoor je niet tot de gemeenschap van Mohammed - vrede en gebeden over hem.
"...en degene die naar een helderziende of waarzegger gaat en gelooft in wat hij zegt: voorzeker, die is ongelovig aan datgene wat naar Mohammed is neergezonden." Overgeleverd door Ahmed.
Ook heeft hij gezegd:
"Vermijd de zeven vernietigers: het toekennen van deelgenoten aan Allah, tovenarij..." Overgeleverd door al-Boekhaarie en Moeslim.
Na het toekennen van deelgenoten aan Allah komt de tovenarij als tweede op de lijst van de vernietigers. Tovenarij is namelijk ongeloof aan Allah.
Hoe herken je een tovenaar? Een tovenaar heeft vele kenmerken. Ik zal slechts een aantal van zijn kenmerken opnoemen en niet allemaal. Als je ook maar één van deze tekenen bij hem aantreft, weet dan met zekerheid dat hij een tovenaar is. Maar als je geen van deze kenmerken bij hem aantreft, dan wil dit nog niet zeggen dat hij geen tovenaar is. Hij kan een tovenaar zijn, zonder dat je één van deze tekenen ziet. Dit is een aantal van zijn tekenen:
- Dat hij vraagt naar de naam van de zieke en de naam van zijn moeder. Wat wil hij met de naam van zijn moeder? Dit komt omdat hij samenwerkt met demonen en duivels. Hij gehoorzaamt hen en aanbidt hen.
- Dat hij een spoor van de zieke neemt. Hij zegt: geef mij iets van de sporen van de zieke. Een kledingstuk of iets anders. Sommige tovenaars stellen zelfs de voorwaarde dat deze kleding niet gewassen wordt. Het is noodzakelijk dat het zweet van de zieke zich op de kleding bevindt.
- Dat hij om bepaalde dieren vraagt. Sommige tovenaars vragen om een schaap te slachten, of een kip of een kameel. Maar met een voorwaarde: dat je de Naam van Allah er niet over gedenkt. Sommigen eisen een bepaalde eigenschap in deze dieren. Bijvoorbeeld dat het een zwart schaap is, dat hij twee horens heeft, dat hij die en die eigenschap bezit of uit dat en dat land komt. De tovenaars stellen voorwaarden. Sommigen zeggen: begraaf het en eet er niets van op. Anderen zeggen: werp het in die en die plek, in een bouwval of een afvalplaats. Voor wie is dit offer? Het is een toenadering van de tovenaar tot de duivel.
- Dat zij toverspreuken opschrijven of uitspreken. Zij schrijven Koranverzen op een stuk papier: boven, onder, links en rechts. Daarna tekenen zij in het midden van het papier vierkantjes met daarin letters, cijfers en tekeningen. Sommigen maken tekeningen van schorpioenen en slangen. Anderen schrijven onbegrijpelijke woorden op. Dit zijn aanroepingen van de duivels. De tovenaar zoekt zijn toevlucht tot de duivels en demonen. Vervolgens zegt hij: stop dit onder jouw deken, of in jouw kleding, of hang dit thuis op, of stop het in de kast, of stop het in water en drink het op, of verbrand het en adem de rook ervan in. Of hij spreekt deze woorden binnensmonds uit in de aanwezigheid van de zieke.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.