Bekijk originele versie : marokkaanse meiden geven aan dat de nederlandse meiden betere manieren hebben
tonymontana
21-04-2004, 18:59
nou ik weet niet meer wat ik moet geloven in mijn ogen zijn marokkaanse meiden veel beter dan die nl meiden gewoon weg om dat ik weet dat zij meer normen en waarden hebben en in allah geloven dan vraag ik me af hoe kan je zeggen dat die kafirs beter zijn dan jullie zelf :confused: jullie eigenwoorden dat er haram relaties zijn kunnen we niks aan doen maar als je die relaties van die nl meiden verglijkt met die van de meeste marokkaanse dames vind ik dat de marokkaanse meiden meer respect verdienen vage shit man :confused:
klik op die link dan kasn jre lezen dat jullie zelf aan geven dat de nl meiden beter zijn dan jullie zelf taz
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=259033
87zahra87
21-04-2004, 19:18
hahahahahahahaha!!! :hihi:
leuk dat je met bewijs komt!
L7hobi_zina
21-04-2004, 20:44
Iedereen vindt wat ie vind...
Ikzelf vind dat de ene marokaanse meer manieren dan die nederlandse, maar soms ook weer andersom...
Iedereen is gewoon anders... :)
littlegirl
21-04-2004, 21:46
ik ben opgevoed tussen de nederlandse meiden
alleen maar eigenlijk..
miss_saliha
21-04-2004, 22:24
Nee ik heb niks aangegeven... :rolleyes:
Wij marokkaanse meiden hebben veel betere manieren hoor..of je het nou geloofd of niet!!!
Marokkaanse meiden love you all!!! :D
iki_mocro
21-04-2004, 22:28
Mijn vriendinnen laten scheten, boeren, lachen luidruchtig..en bij Nederlandse meiden komt dat gewoon veel minder voor..punt.
dus ja....Nederlanders hebben over het algemeen manieren..
HappyGurl
21-04-2004, 22:28
Origineel gepost door miss_saliha
Nee ik heb niks aangegeven... :rolleyes:
Wij marokkaanse meiden hebben veel betere manieren hoor..of je het nou geloofd of niet!!!
Marokkaanse meiden love you all!!! :D
:D
amira_roosje
21-04-2004, 22:29
zever en nog eens zever
miss_saliha
21-04-2004, 22:33
Enne dames en heren MAROC heeft GEWONNEN!!! :D
JOEJOEJOEIIIIIIIIIIIIIIII.......:boogie: :boogie:
AJAX...:lekkerpuh
marjam123
21-04-2004, 22:40
nou ik kan me niet voorstellen dat de nederlandse meiden zich beter gedragen dan ons... Marokkanen! tenminste de meiden die ik ken niet... op zich is ieder individu anders... maar ik ga voor de marokkanen! niemand kan aan ons tippen!
;)
xxx
oem_ismael
21-04-2004, 23:07
waarom schreeuwen marokkanen altijd??
waarom kleden vele marokkaanse meiden zich zo ordie
waarom zijn marokkaanse meiden altijd bezig met uiterlijk
terwijl de islam juist leerd dit niet te doen
dit baat erge zorgen dat kafiers wat dit betreft zich beter gedragen subban Allah.....terwijl juist wij ons beter moeten gedragen want wij kunnnen de islam dus moeten we er naar handelen
Cicatrice
21-04-2004, 23:12
Origineel gepost door oem_ismael
waarom schreeuwen marokkanen altijd??
waarom kleden vele marokkaanse meiden zich zo ordie
waarom zijn marokkaanse meiden altijd bezig met uiterlijk
terwijl de islam juist leerd dit niet te doen
dit baat erge zorgen dat kafiers wat dit betreft zich beter gedragen subban Allah.....terwijl juist wij ons beter moeten gedragen want wij kunnnen de islam dus moeten we er naar handelen
er is een verschil tussen luidruchtig "gepassioneerd" praten en schreeuwen, er is een verschil tussen een tent en moderne (evengoed nette) kleding, er is verschil tussen je uiterlijk goed verzorgen en je gezicht volplamuren zodat je er je vingerafdrukken in kunt zetten mocht Peter R de Vries langskomen voor onderzoek....
msgien is het goed als men leerT te nuanceren eens een keer :rolleyes:
tonymontana
21-04-2004, 23:15
uit de weg voor ik 1 van jullie opruim :confused:
IBTISSAM3
22-04-2004, 00:17
he! tony wie ga je opruimen en wat betreft hollanders gedragen beter dan ons wie heeft dat uitgevonden wat ik nog zieliger vind dat zo lage kut marok boys dit hier zo maar zeggen je moet het van je eigen volk hebben als het een hollander dat hier zou zeggen dan heb ik nog begrip voor maar je eigen volk nou dat kan ik maar niet begrijpen steeds die sukkels die zelf geen leven hebben hun zusters zwart maken ik word er kots misselijk van tfoe dat noemen we zehma onze broeder ggggggggg tfoe dat is wat die sukkels verdienen **** you all losers!!
Origineel gepost door IBTISSAM3
he! tony wie ga je opruimen en wat betreft hollanders gedragen beter dan ons wie heeft dat uitgevonden wat ik nog zieliger vind dat zo lage kut marok boys dit hier zo maar zeggen je moet het van je eigen volk hebben als het een hollander dat hier zou zeggen dan heb ik nog begrip voor maar je eigen volk nou dat kan ik maar niet begrijpen steeds die sukkels die zelf geen leven hebben hun zusters zwart maken ik word er kots misselijk van tfoe dat noemen we zehma onze broeder ggggggggg tfoe dat is wat die sukkels verdienen **** you all losers!!
Zo te zien ben jij een Marokkaanse meid met goede manieren....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.