Bekijk originele versie : wat vind jij nou een leuk kadotje ?
lieve mensen.......ik heb een vriendje(boeit niet wat je ervan vind is mijn leven)en IK BEN VERLIEFD :Iluvu:
ik word altijd verwend door hem krijg altijd van alles.
en nu wil ik hem ook een verrassen......
gewoon iets kleins schattigs en iets apparts.....
hebben jullie tips??wat zouden jullie zelf leuk vinden?
vermeld prijs en winkel :giechel:
als het oud en nieuw is geef ik hem een goude ketting met me naam erin,13 februarie is ie jarig en 14 februarie is het valentijnsdag.
dus ik moet nog veel kopen....help me dus even een eindje op weg. :confused:
dankjewel alvast lieve schatten :p :zwaai:
ik heb al een paar tips gekregen van onslaught en said.....
een kaart met een foto erin van jou hoeveel hij voor je betekent,grappige pen of gals met jou naam erop of een t-shirt met jou naam erop,je belt radio 538 en vertel wat je van hem vind enzo, maar je kan anoniem zijn fo neit dus dat is jou zaak is echt leuk plus als je er aan mee doe, krijg je nog een kado ook,een gedicht ofzo, ofje kan ook een roos halen die licht en lekekr ruikt dus zo parfum plastice roos,een cadoubon,ferrari
is allemaal leuk maar ik wil meer horen!!!!!!!!
Onslaught
06-11-2002, 20:41
ferrari en cadoubon?????????/ ik heb sommige dingen helemaal neit gezegd maar ja, als het sommige mene blij maakt zo be it:D en peace mensen
xxNOUNAxx
06-11-2002, 20:45
Waarom doe je zijn verjaardag niet samen met valentijn??
Dan heb je 2 in 1, dan kan je hem mee nemen uit eten.... In een romantisch restaurantje, of lijkt je dat nix???
Ewa zeg wat je ervan vindt ok?
Beslema en succes
sweet_malika
06-11-2002, 20:45
ja, als je je vriend eens wilt verrassen kun je hem ook iets "geven" maar wat geen kado is: een soort verrasing
bijv:
1.organiseer een gezellig etentje voor 2(als je van romantiek houdt)in een rustig gezellig restaurant!
2.neem hem mee naar het strand, vroeg in de ochtend, en ga lekker met hem uitwaaien, en dan gezellig naar de bios of zo.
3.ga met hem ergens in een soort parkje(moet wel mooi weer zijn) pickncken, klinkt dom, maar mijn vriendin heeft ook gedaan met haar vriend, en ja het was zeker GESLAAGD!!!!!!
of als je wel een kado wilt geven doe dan iets gewoons, het hoeft niks duurs of groots te zijn, want het is maar een gebaar dt je van hem houdt, toch??
1.geef hem een leuke liefdeskaart, hoeveel hij voor jouw betekend, en geef hem er een roos bij.
2.koop voor hem een lekker geurtje, of een aftershave(geode aanrader is "van Gills" en "Hugo Boss". die doen het echt goed bij mannen. je hebt die geurtjes in de kleinste verpakking al vanaf: 25 euro. dus dat valt best mee
3.je kunt hem ook leuke boxershort geven, klinkt alweer dom, maar is best leuk om te doen. je moet je niet schamen, want jullie geven immers om elkaar
weet je, verder heb ik nu niet echt iedeen, maar ik zal je meer ideeen later vertellen ok? ik zal weer even inspiratie opdoen bij mijn vriendinnen die veeel ervaring hebben. in ieder geval hoop ik dat je een beetje een keuze hebt kunnen maken uit deze tips
en meid, Veel succes ermee
je verdient al het geluk, dat wens ik je echt toe
je hoot nog van me!!! ik beloof het je
ma a salaam
xxxxSweet-Malika :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: ;)
xxNOUNAxx
06-11-2002, 20:48
neeeee JEAN PAUL GALTIER, die doet het altijd goed:)
sweet_malika
06-11-2002, 20:59
weet je, ik moet bekennen die doet het ook errug goed. maar weet je wat: ze doen het beide erg goed!!!
dus hebben we nu allebei onze tip gegeven
xxxmalika
xxNOUNAxx
06-11-2002, 21:06
ok, dat kan ook :)
Maar Sherine, wat vind je nou van onze tipss???
een massage is altijd goed...:D
CLeOpaTrA01
06-11-2002, 21:28
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
een massage is altijd goed...:D
damnzz...je was me net voor... :( ...
maar goed, wou dus ff zegge...een heerlijke massage doet ze altijd smelten.. :D ...
BIG KIZZAAAA CLEO...
Origineel gepost door CLeOpaTrA01
damnzz...je was me net voor... :( ...
maar goed, wou dus ff zegge...een heerlijke massage doet ze altijd smelten.. :D ...
BIG KIZZAAAA CLEO...
hehe...is ook leuk om zelf te doen:D:D:D
CLeOpaTrA01
06-11-2002, 21:32
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
hehe...is ook leuk om zelf te doen:D:D:D
ckerzz...ervaring???
BIG KIZZAAAA CLEO...
Origineel gepost door CLeOpaTrA01
ckerzz...ervaring???
BIG KIZZAAAA CLEO...
jaah...meer dan genoeg :D:D:D
Misschien kan je voor hem gaan koken.. leuker als uiteten.. Of nee samen koken..
onslauht lievie je moet wel goed lezen !!!!! said had me ook tips gegeven en die zei ferari enzo....whahaha gekke !
sweet-malika ik was echt onder de indruk van je tips je heb echt je tijd ervoor genomen.....echt schattig dankjewel !ik vind die picknick wel wat,in een mooi romantisch parkje...dus dat gaat zeker gebeuren....alleen heb je weleens naar het weer gekeken.hihi
ik onthou hem wel in iedergeval........je bent echt een poepie.
nouna jij ook trouwens... alleen ik wil iets anders het is zo gewoontjes parfum,boxers....ik wil echt iets vreemds nieuws.......en krazy mokro en cleopatra die massage die heb ik al gegeven de laatste keer dat was zeker geslaagd.whoeoee....
en jah uit eten bios strandwandeling....dat hebben wel al allemaal gedaan....kadir ga jij nog even nadenken over die dinges okay ;)
en dat samen koken dat lijkt me zeker wel wat of ik verras hem met een etentje....moet ik wel even nog veel van te voren regelen.....maar wat zal ik gaan koken....hij had altijd marokaans,rotti,of junk-food dus nu iets heeeel anders.......
whahahaha sorry mensen ik weet ik ben lastig met iedere tip doe ik wel iets geloof me.....maar later ik wil nu iets NIEUWS VREEMDS VERRASSENDS iets wat hij nooit van mij zou verwachten....
en dat gedicht is leuk..maar neh voor hem niet denk ik..zo een mannetje is het niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.