Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederlandse Soldaten schieten Irakees Dood!

Pagina's : [1] 2

LZN
21-04-2004, 15:55

Ik neem niet eens de moeite om het artikel te kopieren. Voor de belangstellingden het staat op www.parool.nl. Ik als bruine Nederlander ben zeer gegriefd dat een Nederlandse soldaat een bruine man in de naam van het Koninkrijk heeft doodgeschoten, Het is al de tweede Irakees die in naam van de kroon is doodgeschoten. Ik hoop dat binnekort de eerste Hollander In een dode zak terug komt of anders twee dan staat het weer fifty fifty! Nederlanders ze zijn niet te vertrouwen, wat zoeken ze daar in hemelsnaam! Ze zijn bang om de financiele boot te verliezen. Ik hoop dat ze allemaal daar hun laatste lucht uitblazen..

Masriya
21-04-2004, 16:00
Helemaal met je eens.

AAAbracadaver
21-04-2004, 16:18
Origineel gepost door Devante Ik neem niet eens de moeite om het artikel te kopieren. Voor de belangstellingden het staat op www.parool.nl. Ik als bruine Nederlander ben zeer gegriefd dat een Nederlandse soldaat een bruine man in de naam van het Koninkrijk heeft doodgeschoten, Het is al de tweede Irakees die in naam van de kroon is doodgeschoten. Ik hoop dat binnekort de eerste Hollander In een dode zak terug komt of anders twee dan staat het weer fifty fifty! Nederlanders ze zijn niet te vertrouwen, wat zoeken ze daar in hemelsnaam! Ze zijn bang om de financiele boot te verliezen. Ik hoop dat ze allemaal daar hun laatste lucht uitblazen. Ik heb een aantal vrienden bij de mariniers zitten en dat zijn toch echt antillianen met een kleurtje. Dus waarom je van deze hele zaak een rassen issue wil maken zonder enkel bewijs is mij een raadsel. Verder staat er de Nederlandse militairen en leden van het burgerverdedigingscorps. Dit bestaat uit Irakezen Dus wie ben jij om te beweren dat een blanke nederlander dit gedaan heeft als het net zo goed een bruine nederlander of een irakees kan zijn geweest. Je maakt je schuldig aan racisme weet je dat !

AlHoceima_Leila
21-04-2004, 16:20
zo erg man ze moeten weg daar !!!

AAAbracadaver
21-04-2004, 17:07

Origineel gepost door Devante Je kan mijn mars vreten met KA! Jullie maken en in het bijzonder jouw volk maak zich al eeuwen schuldig eraan, dus so what. Kufar wat kom je me vertellen met KA! Bruine mensen die dienen in een Nederlands Militaire dienst zijn zichzelf helemaal kwijt. Welke imbeciel gaat nou een land dienen die op zijn eigen broeders en zusters schiet. De How ever AbraLabra, de vrienden die jij bruine vrienden noemt zijn zodanig geassimilieerd dat ze kufars zoals jou als vrienden hebben blij zijn dat ze naar Irak kunnen, kunnen ze eindelijk een keertje op vakantie en kogels opvangen die voor jou varkenssoort bedoelt is. Inchalla, ik hoop dat zij ook gedood worden de veraders! Je bent echt het schoolvoorbeeld van een racist, wel een heel beperkte aangezien je de wereld blijkbaar niet eens naar ras indeelt maar naar kleur.

Tempelier
21-04-2004, 17:25
Mensen die doorrijden als ze een stopteken krijgen horen uitgeschakelt te worden voordat ze eventueel mensen van de varkenssoort kunnen opblazen. Terecht dus.

Azzzam
21-04-2004, 17:41
Dit Nederlandse ongedierte die onze broeders genadeloos vermoorden alsof ze vogels uit de lucht schieten horen massaal levend verbrand te worden, want een beter lot verdienen ze niet. :)

Tempelier
21-04-2004, 17:48
Blijkbaar niet, ik mag hopen dat wat hier post ook echt de meest zielige types zijn. Van die mensen die boos zijn op de Nederlandse samenleving omdat ze niet toegelaten werden p het vmbo door hun leraar.

Azzzam
21-04-2004, 17:48
Of vind je van wel viroinval ? :rolleyes:

Pagina's : [1] 2