Bekijk originele versie : Welke vreemde maar bijzondere halfbloedjes ken jij in je omgeving?
Ik kwam namelijk een meisje van het weekend tegen en zij was half Marokkaans en Half Vietnamees.
Het was wel een hele mooie bijzondere meisje. Ze had iets ontembaars zoals Marokkanen, maar ook iets zeer liefs als een oosters zijde rupsje. :verliefd:
Toen ik haar wilde versieren schopte ze mij in mijn kruis en draaide mijn vinger om.
Ik kon haar wel :auw:, maar dit even terzijde.
Mijn vraag aan jullie broeders en zusters is welke bijzondere halfbloedjes kennen jullie in jullie omgeving en kun je hun Marokkaanse eigenschappen benoemen alsmede de kenmerkende eigenschappen van hun andere bloedhelft!.
ZeYNeP_Z
21-04-2004, 17:15
Mijn tante ( Turks ) is met een Hindu-Surinamer getrouwd.Hebben al 4 kinderen waarvan de oudste bijna 20 en jongste 9.
Verder ken ik een half Turks/Marokkaanse meisje.Komt niet vaak voor dus daarom ook schaars :D
En de rest van de halfbloedjes die ik ken komen wel vaker voor.
:zwaai:
ZeYNeP_Z
21-04-2004, 17:30
Origineel gepost door said2reffie
nou ken er twee en bezonder zijn ze niet ,maar vreemde zeer zekker ,ken ze op m.nl maar heb ze nooit gezien .en wil ze ook nooit zien ,
A3IR EN RITA MARRIA
Wat jij zeg?
nou ken er twee en bezonder zijn ze niet ,maar vreemde zeer zekker ,ken ze op m.nl maar heb ze nooit gezien .en wil ze ook nooit zien ,
A3IR EN RITA MARRIA Ik niet bijzonder:ego::D nou said thanks dat je de moeite nam :cool: als ik in de buurt van den haag nen dan zal ik je met een bezoekjr vereren :D :zwaai:
RitaMaria
21-04-2004, 18:54
A3IR EN RITA MARRIA
Klopt..ben half marokkaans half indo (nederlands-indisch)
Mijn (indische) tante is met een turkse man getrouwd, mijn
neefjes en nichtje half turks half indo..
Mijn (marokkaanse) oom woont in Zwitserland (genève) en is
met een zwitserse vrouw getrouwd, neef en nichtjes half
marokkaans half zwitsers..
Maarrre wanneer ik een keer in Den Haag ben dan zal ik je zeker
opzoeken.. ;)
RitaMaria
21-04-2004, 19:11
alateif waar gaat dit heen ,je familie is echt ha shi ba . die ieder jaar in denhaag woord gehouden .
Wat wordt volgens jou elk jaar in Den Haag gehouden..?
nour_el_imen_
21-04-2004, 19:12
ik ken een half marokkaans kwart hongaars kwart nederlands meisje............... haar tante is half hongaars half nederlands en haar man turks............. dus haar nichten zijn half turks en kwart hongaars en kwart nederlands...........
mijn nichtje is half marokkaans half hindoestaans..............
RitaMaria
21-04-2004, 20:41
Mijn kindje.. :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
(Mijn man is een spanjaard uit Barcelona..)
Origineel gepost door LindaEjimofor
Mijn beste vriendin was half indo-half Australisch
En ik ken ook een vrouw die half Japans-half neger is:))
Wat mij zo opvalt is dat halfbloedjes altijd zo mooi zijn:))
Zit ook wel een logica achter: hoe verder man en vrouw van elkaar staan qua verwantschap des te meer kans op het overdragen van gezonde genen.
Hoe dichter bij elkaar (neef-nicht) of binnen de eigen bevolkingsgroep hoe meer kans op foutjes in het DNA met alle narigheid van dien.
Moeder natuur laat dus qua uiterlijk zien dat het genetisch gezien goede partners zijn, half bloedjes.
Ik heb een neef en nicht die zijn chinees, indisch, nederlands en zuidafrikaans.
Ik zelf heb zuidafrikaans bloed in mij (mijn opa is geemigreerd vanuit zuidafrika naar Nederland)
En ik heb een schare aan neefjes en nichtjes (half antaliaans half Nederlans) rond lopen op de antillen.
Origineel gepost door henray
Zit ook wel een logica achter: hoe verder man en vrouw van elkaar staan qua verwantschap des te meer kans op het overdragen van gezonde genen.
Hoe dichter bij elkaar (neef-nicht) of binnen de eigen bevolkingsgroep hoe meer kans op foutjes in het DNA met alle narigheid van dien.
Moeder natuur laat dus qua uiterlijk zien dat het genetisch gezien goede partners zijn, half bloedjes.
Ik heb een neef en nicht die zijn chinees, indisch, nederlands en zuidafrikaans.
Ik zelf heb zuidafrikaans bloed in mij (mijn opa is geemigreerd vanuit zuidafrika naar Nederland)
En ik heb een schare aan neefjes en nichtjes (half antaliaans half Nederlans) rond lopen op de antillen. prachtig Henray :Iluvu: ,eenbeet het zelfd wat er bij ons familie,Schots, nederlands ,berbers ,malesies,nieuw zeelands ,prachtig vind ik dat :Iluvu:
minous21
21-04-2004, 22:25
mijn broer : half Nederlands- half marokkaans...
vriendin: half marokkaans - half Indisch
Klasgenoot (op het VWo) half antiliaan half marokkaan
DaNGeRouZLy
21-04-2004, 22:47
ik ken een meisje ze is kwart indo kwart surinaams en de rest arabisch is echt een mooi meisje geworden:hihi:
Geef mij maar een lekkere, pure negerin.
mc_hammer
22-04-2004, 03:54
Ik ken iemand die half schots/half indonesisch is. :maf:
Origineel gepost door Usherr
Geef mij maar een lekkere, pure negerin. Dat vermengen van rassen vind ik maar niks. :jammer:
Hitler vond het ook maar niets.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.