Bekijk originele versie : hennakleedje?!?
Salaam meiden,
Ik had een kleine vraagje ivm met hennakleedjes.
Zoals jullie misschien al hebben opgemerkt zijn er die nieuwe kleedjes uitgekomen voor de henna dag: wit/goud.
Ik vind ze echt hééél prachtig en zeker gepast voor de henna-avond, ze zijn ook zeer traditioneel ed.
Het is ook nu in de mode (althans toch in Belgie) maar men vraag nu aan de toekomstige bruidjes, welke kleed gaan jullie aandoen? De gewoon fez-kleedje (groen/goud) of de nieuwe kleedjes?
Ben echt benieuwd naar jullie reacties!!
Dikke kus :D
nour_el_imen_
21-04-2004, 13:01
Salaam oe 3alaikom zuster...........
je hebt inderdaad gelijk in heb die nieuwe kleedjes in marokko ook al gezien........... en was er meteen verliefd op........ ik vind ze 1000x mooier dan die groene......... dus ik ga insha Allah kiezen voor wit/goud.......... de kleur staat ook leuker bij aanstaande bruidjes............
wa salaam
ik geef je 100% gelijk...
Ik denk dat ik ook ga voor de witte...:D
Origineel gepost door Shaimaa
en jij Mya? :D
heb je daar foto's van?Weet ni goed wat ik me moet voorstellen :confused:
Hallo,
Ik heb me suf gezocht naar mooie en orginele hennakleding in wit met zilvere tarz maar helaas het is me niet gelukt om een kant en klare te vinden dus ik heb er nu een laten maken ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Ik wilde perse geen jurk maar een soort jabador met daaroverheen een selham van organza met capusion. Ik hoop dat de naaier het goed begrepen heeft en dat ik straks mijn aparte hennajurk heb.
Liefs Larisa
Origineel gepost door mya
heb je daar foto's van?Weet ni goed wat ik me moet voorstellen :confused:
Nee hbiba geen fotos...maar ik heb ze thuis liggen :D
Nee hbiba geen fotos...maar ik heb ze thuis liggen :D
wat heb je thuis liggen lieverd?
wat heb je thuis liggen lieverd?
dat kleedje wit/goud en alles wat erbij hoort... :D
Origineel gepost door Larisa
Hallo,
Ik heb me suf gezocht naar mooie en orginele hennakleding in wit met zilvere tarz maar helaas het is me niet gelukt om een kant en klare te vinden dus ik heb er nu een laten maken ik ben benieuwd hoe het er uit komt te zien. Ik wilde perse geen jurk maar een soort jabador met daaroverheen een selham van organza met capusion. Ik hoop dat de naaier het goed begrepen heeft en dat ik straks mijn aparte hennajurk heb.
Liefs Larisa
Insha'Allah lieverd :p
dat kleedje wit/goud en alles wat erbij hoort... :D
waar kan je die vinden?wat voor stof is het?
waar kan je die vinden?wat voor stof is het?
Je hebt twee soorten stoffen, een dikke stof (echt waaaaaw das te vinden in rue de brabant zelf....) ik weet de naam ni van da stof en ge hebt zo da glijstof... da is ook mooi en da vind je in een zijstraat van rue de brabant.
beppie_truus
22-04-2004, 11:17
Ik heb op het moment alleen de groen in de huur maar ik ga in mei weer naar marokko en dan kom ik terug met witte, blauwe en rode henna jurk.
Origineel gepost door beppie_truus
Ik heb op het moment alleen de groen in de huur maar ik ga in mei weer naar marokko en dan kom ik terug met witte, blauwe en rode henna jurk.
Ik weet niet wat ik me moet voorstellen voor dat blauw en rood henna-jurk, maar ik vind nog altijd dat wit het beste past voor een bruid.
In brussel vind je de hele set (int wit wel) voor een goedkope prijs, de prijzen in Marokko ken ik niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.