Bekijk originele versie : onzeker
nassira_bb
21-04-2004, 11:09
salaam 3laikom
ik heb nog nooit een vriend gehad en bent 18 jaar en ben er trots op maar soms heb je toch van die momenten dat je onzeker wordt ookal ben je mooi en kan je veel jongens krijgen maar wijst ze steeds af!! hebben jullie dat ook of ligt het alleen aan mij....
nassira :zwaai:
Imaentje
21-04-2004, 11:14
Luister lieverd,,,, weer ermaar trots op dat je nog nooit een vriendje hebt gehad. Wat heb je eraan alleen een hoop ellende. Het is tog hartstikke mooi als jij over een paar jaar naast je mannetje loopt me je hoofd naar boven, zonder dat je bang bent om een voor een je exen tegen te moeten komen.
KUS IMAENTJE
nassira_bb
21-04-2004, 11:15
hahhaha helemaal gelijk
misSanae
21-04-2004, 11:21
Ik zou me geen zorgen maken, ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Is juist meer iets om trots op te zijn. Het is mekteb, dus als het voorgeschreven is dan gebeurt dat ook. Dan maakt het niet uit of je een vriend hebt of geen vriend. Jou tijd komt nog inshallah wel;)
therealjebli
21-04-2004, 11:56
Salamu alaikum zustertje
MashaAllah ik vind dat heel knap van je Wallah.
Ga zo door. Inshallah zal je heel gelukkig zijn.
Ik ben echt trots op je en weet je wat belangrijk is, Allah zal trots op je zijn Inshallah,omdat je je aan Zijn regels houdt.
Moge Allah je belonen. Ameen.
Salamu alaikum
Mohamed
Sweet_Yasmin
21-04-2004, 14:59
:goedzo:
Salamoe alaikoem,
Ik ben ook 18 en heb ook alhamdoelilah nog nooit een vriend gehad, ik ben daar wel blij mee.
Thalla :zwaai:
Lady_moi
21-04-2004, 15:03
Niemand heeft hier een vriend gehad? :confused:
Amai zo chique :D
Zo houden dames :goedzo:
RESPECT VOOR ZULKE MEIDEN!!!
Origineel gepost door nassira_bb
salaam 3laikom
ik heb nog nooit een vriend gehad en bent 18 jaar en ben er trots op maar soms heb je toch van die momenten dat je onzeker wordt ookal ben je mooi en kan je veel jongens krijgen maar wijst ze steeds af!! hebben jullie dat ook of ligt het alleen aan mij....
nassira :zwaai:
onzeker....nassira als je voor de spiegel staat denk je I am all that...en hoe zit het dan met isam en youssem moghtari met wie je elke avond lange gesprekken voert.....vanavond neem ik alles op tape en dan laat ik het zien op marokko.nl hahahahahah :zwaai:
btw ip gaat niet naar die benefiet wedstrijd en jij lekker ook niet hahahahahah
Je zus :zwaai:
Origineel gepost door sihemB
onzeker....nassira als je voor de spiegel staat denk je I am all that...en hoe zit het dan met isam en youssem moghtari met wie je elke avond lange gesprekken voert.....vanavond neem ik alles op tape en dan laat ik het zien op marokko.nl hahahahahah :zwaai:
btw ip gaat niet naar die benefiet wedstrijd en jij lekker ook niet hahahahahah
Je zus :zwaai:
Wuahahahahhahahahahhaha
Je sfeta7777777777
je eigen zus 7eshmetek!!!! :hihi: :hihi:
Origineel gepost door houdat
Wuahahahahhahahahahhaha
Je sfeta7777777777
je eigen zus 7eshmetek!!!! :hihi: :hihi:
hahaha ewa safie zijn toch alleen grapies.......
sihemB :D
HAHA weet ik ook wel
maar toch...
nassira_bb
23-04-2004, 12:13
Origineel gepost door therealjebli
Salamu alaikum zustertje
MashaAllah ik vind dat heel knap van je Wallah.
Ga zo door. Inshallah zal je heel gelukkig zijn.
Ik ben echt trots op je en weet je wat belangrijk is, Allah zal trots op je zijn Inshallah,omdat je je aan Zijn regels houdt.
Moge Allah je belonen. Ameen.
Salamu alaikum
Mohamed
dank je wel broeder inschallah
nassira_bb
23-04-2004, 13:17
hahahahahah je eigen zusje yek wacht maar me verlullen hier (moukthari)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.