Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : serieuze vraag met betrekking tot huwelijk sex!

Pagina's : [1] 2 3 4

Merjoula_chebba
07-05-2009, 18:39

Salam, Mijn beste vriendin gaat trouwen in Marokko. Nu is ze als de dood om in Marokko "ontmaagd" te worden. Ze heeft mij in vertrouwen verteld dat ze al is ontmaagd hier in Nederland door een neger Ze was jong en naief, moet ze het haar aanstaande vertellen of juist niet ? Haar aanstaande komt uit een zeer streng traditionele famillie (ze willen zelfs een doekje met bloed zien) :rolleyes: Nu heeft ze via haar huisarts vernomen dat ze in aanmerking kan komen voor een herstel operatie maar dit durft ze niet aan. Wat zouden jullie haar adviseren?

berberpareltje
07-05-2009, 18:42
beter had jou vriendin haar benen bij elkaar gehouden en ik vind dat zij het wel moet vertelllen en ze zeggen wie zijn gat verbrand blijft op de blaren zitten

Makhloefi
Wat een onzin, ik geloof er geen reet van Lijkt een beetje op de topics van moslimazuster

-Ssira-
Bloed zien? Willen ze haar slachten?

Sapje88
07-05-2009, 18:43

zeg tegen die vriendin van je dat ze van 18 hoog moet springen... zal haar een hoop ellende besparen ****

Merjoula_chebba
07-05-2009, 18:44
Bedankt voor de reakties, bloed zien ja dat deden ze -a vroeger in sommige streken en nu dus nog steeds :rolleyes:

Merjoula_chebba
07-05-2009, 18:45
sapje88 meen je dat nu serieus?

-Ssira-
07-05-2009, 18:50
Ik weet niet of dit serieus is, er worden wel vaker onzin topics hier geopend. Het enige waar ze bang voor moet zijn is voor Allah (swt). Heeft ze heel veel spijt van deze fout die ze heeft gemaakt, of niet? Heeft ze oprecht berouw getoond? Voelt ze elke dag die spijt in haar, en vraagt ze dagelijks met tranen in haar ogen vergeving aan Allah (swt) of heeft ze zoiets van; het was best leuk? Wat betreft die operatie; die moet zij sowiezo uit haar hoofd zetten. De enige wie ze daarmee belazerd is zichzelf. Wat betreft dat bloed zien: In de Islam is het verboden om kamergeheimen naar buiten te brengen.

Makhloefi
07-05-2009, 18:51
Ik weet niet of dit serieus is, er worden wel vaker onzin topics hier geopend. Het enige waar ze bang voor moet zijn is voor Allah (swt). Heeft ze heel veel spijt van deze fout die ze heeft gemaakt, of niet? Heeft ze oprecht berouw getoond? Voelt ze elke dag die spijt in haar, en vraagt ze dagelijks met tranen in haar ogen vergeving aan Allah (swt) of heeft ze zoiets van; het was best leuk? Wat betreft die operatie; die moet zij sowiezo uit haar hoofd zetten. De enige wie ze daarmee belazerd is zichzelf. Wat betreft dat bloed zien: In de Islam is het verboden om kamergeheimen naar buiten te brengen. Het is moslimazuster die een nieuw account heeft aangemaakt

Merjoula_chebba
07-05-2009, 18:52
ssira dank je wel voor je reaktie Ze heeft zeker spijt tot op de dag van vandaag , waar ze nu mee worstelt is of ze er goed aan doet in de ogen van Allah om het voor hem te verzwijgen (haar aanstaande)

lalauw
07-05-2009, 18:52
Salam, Mijn beste vriendin gaat trouwen in Marokko. Nu is ze als de dood om in Marokko "ontmaagd" te worden. Ze heeft mij in vertrouwen verteld dat ze al is ontmaagd hier in Nederland door een neger Ze was jong en naief, moet ze het haar aanstaande vertellen of juist niet ? Haar aanstaande komt uit een zeer streng traditionele famillie (ze willen zelfs een doekje met bloed zien) :rolleyes: Nu heeft ze via haar huisarts vernomen dat ze in aanmerking kan komen voor een herstel operatie maar dit durft ze niet aan. Wat zouden jullie haar adviseren? een maagedenvlies operatie? :maf2: ze kan t proberen ja,maar ze kan beter eerlijk tegen de aanstaande zijn anders ga je al met leugens t huwelijk in. als ie dr dan afwijst is t pech maar is ze wel eerlijk geweest!! waarheid komt altijd boven tafel!! ik weet al wat de rest gaat zeggen hiero: HAD ZE DR BENEN MAAR DICHT MOETEN HOUDEN!! ;)

berberpareltje
07-05-2009, 18:53
Het is moslimazuster die een nieuw account heeft aangemaakt je zal best gelijk hebben jij bent slim hoor :hihi:

Merjoula_chebba
07-05-2009, 18:53
makhloefi wat een rare vogel ben jij zeg! Ik heb me net pas aangemeld en je beschuldigt me zomaar ergens van vreemd

Makhloefi
07-05-2009, 18:55
makhloefi wat een rare vogel ben jij zeg! Ik heb me net pas aangemeld en je beschuldigt me zomaar ergens van vreemd Als je echt nieuw was dan wist je niet wat ik bedoelde ;)

berberpareltje
07-05-2009, 18:55

makhloefi wat een rare vogel ben jij zeg! Ik heb me net pas aangemeld en je beschuldigt me zomaar ergens van vreemd welkom in de hel met leden die 100000 acounts hebben hoezo vertrouwen :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3 4