Bekijk originele versie : Maak ze af !!! !!!
Ik wens de maroc voetbal profs succes met de wedstrijd van vanavond.
Dat de beste winnen mag, ik vind het niet er als dat demaroc profs zouden zijn.
En veel plezier op de tribune :cool:
:hihi: ik ook vak 121 beste plaats heb ik :D
Wordt het ergens uitgezonden??? :(
Kan er helaas niet bij zijn, MAAR MAAK ZE AF :zwaai:
ja percies... word het ergens uitgezonden ??
mischien wel op de marokaanse zenders, zoiets hoorde ik maar ik weet het niet zeker.
ma3a salama
Wereld-hoolie zal vanavond op plaats nemen op de tribune :o
mocroboy4ever
21-04-2004, 13:22
nee man weet je wel wie der alemaal mee doet met marocprofs het is een goed team hoor en ik ga wel vanavond en ik denk ook dat het nergens wordt uitgezonden
ik ben bang nadat de wedstrijs is afgelopen dat...mensen ruzie gaan zoeken als ik dat fluitje hoor wagd a sprintje naar de exit :D rennuuhh
sidiahmed
21-04-2004, 13:24
Origineel gepost door Justified
ik zeg dit niet graag maar de marokanen krijgen een Pak slaag, wallah ik zeg dit niet met plezier
is toch normaal :confused:
ze hebben nooit samen gespeeld mischien kennen ze mekaar volledig niet en dan moet je geen echte sterk blok verwachten. het gaat om het gebaar.
Kan iemand mij mischien vertellen waar het word uitgezonden ??
ik kan er helaas niet bij zijn :(
DaNGeRouZLy
21-04-2004, 14:00
het word uitgezonden op 2M
2M 22.00 wordt het uitgezonden..
Minga moet jij niet richting Arena vertrekken? :D
Ajax - Marocprofs (21-4-2004)
Marocprofs verslaan Ajax in benefiet
Amsterdam, 21 april 2004
In de rust van de benefietwedstrijd tussen Ajax en de Marocprofs werd al een hoge score bereikt. Niet in doelpunten, maar het tot dan toe verzamelde bedrag dat ten goede komt van de slachtoffers van de aardbeving in Marokko, eind februari. De stand in de wedstrijd was 1-0 in het voordeel van Ajax, het doelpunt was gemaakt door Steven Pienaar.
In een geweldige sfeer in de Amsterdam ArenA versloegen de Marocprofs de Ajacieden met 3-2. Bij rust stond Ajax op voorsprong door Steven Pienaar, in de tweede helft bogen de Marocprofs die achterstand binnen drie minuten om naar een voorsprong en de ArenA barstte bijna uit haar voegen. Sonck en nogmaals Boussabon bepaalden de uitslag op 3-2 in het voordeel van de Marokkanen. Belangrijker echter was dat er veel geld werd opgehaald voor de slachtoffers van de aardbeving in Marokko, meer dan 200.000 euro.
Later meer.
:boogie:
Origineel gepost door rnaj
:boogie: als ik mag geloven wat de verslaggever van ajax zij dan hebben de supporters van ajaxs zich voorbeeldig gedragen. ze waren zelfs de marocprofs aan het steunen toen ze achter stonden. :cool: :Iluvu:
minous21
21-04-2004, 22:45
Origineel gepost door rnaj
200.000 euro voor de slachtoffers :)
:hihi: ik hoor alemaal getoeter in de straat. Denk dat de Arena langzaam leeg loopt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.