Bekijk originele versie : Wij Marokkanen zijn het raarste volk hier op aarde!!!!!!!!!!!!!!!
mr_relaxed
21-04-2004, 08:15
Wij Marokkanen zijn het raarste volk hier op aarde!!!!!!!!!!!!!!!
Wij doen niets anders dan over anderen praten
Jaloers als een ander meer heeft
Echt waar hè wij Marokkanen zijn rare mensen wollah, in plaats dat we nu eerst naar ons zelf gaan kijken en dan pas over andere gaan praten….. maar nee hoor we hebben het te druk om over andere te praten!!!!!
Geen wonder dat andere rassen over ons zo slecht praten we zijn het gezamenlijk niet eens, eens met elkaar…… Met Marokkaanse feesten is er altijd ruzie, of er wordt al-tijd wel iets gestolen of weet ik veel WAT !!!!! Maar er moet wel altijd IETS zijn!!!!!
De jongens praten de meiden helemaal ZWART en vieze versa!!!!!!!
Echt waar hè je moet ff kijken naar ons Marokkaanse volk en ga zelf eens na hoe an-deren ons zien…… `n stel ongeregelde mensen die niets anders doen dan over elkaar praten en elkaar helemaal zwart praten!!!!!
Wij zijn geen groep, wij staan niet als 1 achter elkaar!!!!!!
Ewa mensen zo zie ik het in ieder geval, moehiem lees hier maar de forums en reac-ties van mensen en je mag zelf je conclusies trekken.
Sweet_Yasmin
21-04-2004, 08:21
Ewa ja, zo zijn Marokkanen hè.......
Wel jammer.......:zwaai:
mr_relaxed
21-04-2004, 08:26
of je hebt style mocro`s of je hebt echte domme!!! en er is geen gulde midde weg.... helaas
sommige zijn gewoon echt niet te begrijpen wellah..... :kwaad:
nadoria86
21-04-2004, 08:35
hmm inderdaad de meetse mgarba zijn helaas niet te begrijpen.....
nassira_bb
21-04-2004, 09:14
ach ja we moeten er maar mee leren leven lekker boeind echt als we ons eigen dingen doen en niet op andere letten komt het wel goed toch??
maar we zijn wel een hele raare volkje
Eindelijk zegt er iemand wat zinnigs over Marokkanen :D
RealMadridGirl
21-04-2004, 09:23
Niet wij mocro's maar sommige mocro's je generaliseerd terwijl je niet eens het hele volk kent..:jammer:
Majah zo zijn SOMMIGE mocro's :D:D
misSanae
21-04-2004, 11:31
Als je hier die topics leest, zou ik inderdaad ook komen tot dezelfde conclussie. Maar het is denk ik een bepaalde groep die daarvoor zorgt. Het valt me wel op dat het vaak meisjes tegenover de jongens is, arabieren versus berbers etc. als dat eens zou veranderen!
mishoceima
21-04-2004, 12:01
Origineel gepost door blackeye
psssssssss right!! ik weet niet uit welke volk jij vandaan komt?? Ik ben trots op wie ik ben (marokkaan)!
je moet eerst bij jezelf beginnen, jij doet toch precies hetzelfde SLECHT DENKEN OVER DE HELE MAROKKAANSE VOLK , ewa ja als een marokkaan dat al doet........
zoals ik al zei> niet iedereen is hetzelfde er zijn genoeg goede, intelligente, getalenteerde marokkanen op deze wereld, je moet ze alleen tegenkomen, maar jah welke marokkaan wil in contact komen met jou.......................................
p.s heb je andere rassen al geprobeert???????? :rolleyes: ik ben het met je eens je moet blij zijn met wat je bent en al helemaal gee kritiek op je eigen volk leveren en zoals jij zegt doet mr_relaxed precies wat hij zogenaamd van de marokaanse volk haat TE VEEL PRATEN.
CrazyInLove
21-04-2004, 13:44
Hij heeft gewoon gelijk, we moeten er geen doekjes om winden...
Ons volk is een raar volk. Ik schaam me niet om Marokaans te zijn, integendeel, maar soms denk ik wel van; Waar gaat dit naartoe??? Ik moet toegeven dat ik liever met Belgen omga dan met Marokaanse meiden, enkel en alleen omdat ik slechte ervaringen achter de rug heb. Roddels vooral dan. Ik hoop echt dat er een positieve evolutie zal komen met ons volk... Ik heb echt zoveel Marokaanse vriendinnen gehad en uiteindelijk hetzelfde resultaat; vol met leugens, en hypocriet. Maar ja, dat zal wel overgaan. Ik zou niet willen dat mijn kinderen in die milieu opgroeien.
Maar wat ik niet slecht vind aan onze marokanen is dat ze voor elkaar opkomen, maar is dat niet omdat ze graag hun frustraties uitwerken???
Groetjesssssss
bailagirl
21-04-2004, 15:27
Praat je even in IK-vorm :D
CrazyInLove
21-04-2004, 15:34
Ik heb het niet over mezelf bailagirl, maar over DIE MEISJES die ik ken... Er zijn ook veel goede marokaanse meisjes, begrijp me niet verkeerd, maar die zijn zeldzaam. Ik ben zelf ook Marokaans, maar volgens de marokaanse meisjes ben ik verbelgist, of hoe je dat kan noemen. Ik ben alles-behalve een belgische, ik voel me helemaal marokaans, ik zie er zo uit, kom ervoor uit, en ben er trots op om moslima te zijn... Maar trots om marokaans te zijn, dat is een andere koek op sommige momenten...
grrrrrrrrrrrrrreeetzzz
Lady_moi
21-04-2004, 15:58
Het lijkt alsof alle marokkanen ineens relaxed zijn geworden :D
MissBeniSaid
21-04-2004, 17:20
Origineel gepost door mr_relaxed
Wij Marokkanen zijn het raarste volk hier op aarde!!!!!!!!!!!!!!!
Wij doen niets anders dan over anderen praten
Jaloers als een ander meer heeft
Echt waar hè wij Marokkanen zijn rare mensen wollah, in plaats dat we nu eerst naar ons zelf gaan kijken en dan pas over andere gaan praten….. maar nee hoor we hebben het te druk om over andere te praten!!!!!
Geen wonder dat andere rassen over ons zo slecht praten we zijn het gezamenlijk niet eens, eens met elkaar…… Met Marokkaanse feesten is er altijd ruzie, of er wordt al-tijd wel iets gestolen of weet ik veel WAT !!!!! Maar er moet wel altijd IETS zijn!!!!!
De jongens praten de meiden helemaal ZWART en vieze versa!!!!!!!
Echt waar hè je moet ff kijken naar ons Marokkaanse volk en ga zelf eens na hoe an-deren ons zien…… `n stel ongeregelde mensen die niets anders doen dan over elkaar praten en elkaar helemaal zwart praten!!!!!
Wij zijn geen groep, wij staan niet als 1 achter elkaar!!!!!!
Ewa mensen zo zie ik het in ieder geval, moehiem lees hier maar de forums en reac-ties van mensen en je mag zelf je conclusies trekken.
hahahaha :goedzo: gelijk heb je.... ik wil de Marokkanen niet voor schut zetten ofzow maar hij heeft wel gelijk hoor.... :(
nouredinne_el
21-04-2004, 17:52
ik zeg mooi toch lekker van on slaten horen niet zo als die chinezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.