Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben mooie mensen het gemakkelijk in het leven

Pagina's : [1] 2 3 4

camjo
20-04-2004, 23:04

Een mooi kind krijgt meer aandacht dan een minder mooie van de mensen... Een mooi meisje heeft meer aanbidders dan een minder mooie Mooie mensen hebben meer zelfvertrouwen Mooie mensen hebben meer kans op een goede carriere Mooie mensen kunnen zoveel zaken geregeld krijgen Mooie mensen...vul maar in Is dit allemaal onzin...of schuilt hier een waarheid in...je kan ook stemmen...

Zaroka
20-04-2004, 23:15
mooie mensen hebben het makkelijker, punt uit!!

qwatra
20-04-2004, 23:22
Nou ik denk dat er wel een grote waarheid in schuilt, ik heb bevoorbeeld minder mooie vriendinnen die geen werk vinden en die continu in de knoop liggen met zichzelf, ik heb dan aan de andere kant ook mooie vriendinnen die alles gedaan krijgen, die werken, die meer aandacht krijgen etc... ja en ik geloof ook echt dat lelijke/dikke mensen zich meer moeten bewijzen dan de mooie mensen. Bazen willen eerder knappe gezichtjes aan de bali/de kassa, etc... de lelijke mensen zitten dan in het magazijn of waar ook, maar wel een beetje verstopt. Aan de andere kant zijn lelijke mensen minder rap geneigd het voor zichzelf op te nemen of om te vechten voor hun rechten, vaak zijn ze al blij dat ze mogen werken en ofdat nu in het magazijn of de kelder is, voor hun hoeft het verder niet. En ja ik betrap mezelf erop dat ik in de ze-vorm praat maar ja wie weet ben ik er ook een van..... toch nog vele boesas

camjo
20-04-2004, 23:34
Origineel gepost door qwatra Nou ik denk dat er wel een grote waarheid in schuilt, ik heb bevoorbeeld minder mooie vriendinnen die geen werk vinden en die continu in de knoop liggen met zichzelf, ik heb dan aan de andere kant ook mooie vriendinnen die alles gedaan krijgen, die werken, die meer aandacht krijgen etc... ja en ik geloof ook echt dat lelijke/dikke mensen zich meer moeten bewijzen dan de mooie mensen. Bazen willen eerder knappe gezichtjes aan de bali/de kassa, etc... de lelijke mensen zitten dan in het magazijn of waar ook, maar wel een beetje verstopt. Aan de andere kant zijn lelijke mensen minder rap geneigd het voor zichzelf op te nemen of om te vechten voor hun rechten, vaak zijn ze al blij dat ze mogen werken en ofdat nu in het magazijn of de kelder is, voor hun hoeft het verder niet. En ja ik betrap mezelf erop dat ik in de ze-vorm praat maar ja wie weet ben ik er ook een van..... toch nog vele boesas qwatra...wat je vertelt is realiteit...spijtig maar waar

DaNGeRouZLy
20-04-2004, 23:35

Origineel gepost door SuperSalima Mooie mensen vind ik pas mooi als er een mooi innerlijk achter schuilt....als dit niet zo is...dan is 't uiterlijk voor wat 't is...just 't uiterlijk :rolleyes: Mensen die ik persoonlijk wat minder mooi vind, worden mooi door een mooi innerlijk...kortom it isn't all about 't uiterlijk... En hoe dit "mooi" of "lelijk" van invloed is in je leven...hangt helemaal af van wat jij belangerijk vindt in 't leven. :goedzo:

camjo
20-04-2004, 23:36
Origineel gepost door SuperSalima Mooie mensen vind ik pas mooi als er een mooi innerlijk achter schuilt....als dit niet zo is...dan is 't uiterlijk voor wat 't is...just 't uiterlijk :rolleyes: Mensen die ik persoonlijk wat minder mooi vind, worden mooi door een mooi innerlijk...kortom it isn't all about 't uiterlijk... En hoe dit "mooi" of "lelijk" van invloed is in je leven...hangt helemaal af van wat jij belangerijk vindt in 't leven. Wat je vertelt is waarheid...maar spijtig houd de realiteit meestal geen rekening mee...mooie mensen worden voor getrokken en krijgen meer opties..spijtig maar waar

camjo
20-04-2004, 23:56
Origineel gepost door SuperSalima Tja...'t is dan ook maar de vraag of je wel wilt voorgetrokken worden door zo'n persoon die voortrekt op uiterlijk..."mooi" en "lelijk" :jammer: 't zou me niet spijten :o Daarnaast blijft de vraag: "wat is mooi? Wat is lelijk?" Wat de één mooi vind, kan de ander lelijk vinden en zo ook omgekeerd. Ik blijf erbij dat 't uiteindelijk toch draait om wie en hoe je bent en niet om hoe je eruit ziet en op wie je lijkt. Met uiterlijk alleen bereik je niet veel ;) Salima...dat is het voordeel van een mooie uiterlijk..je wordt geholpen zonder dat je het vraagt.. wat is mooi en wat lelijk...ik wil hier geen plaatjes plaatsen.. :D je weet heel goed wat het verschil is (fysiek wel te verstaan).. maar natuurlijk heb je gelijk..en ik sta volledig achter je wanneer je zegt dat het innerlijke primeert op het uiterlijke...maar toch wil men het mooie zien..

camjo
21-04-2004, 00:20
Origineel gepost door GEVAARLIJK mooi of lelijk wat maken jullie druk ? we zijnn allemaal door allah geschapen en iedereen heeft wel wat moois en wat minder mooi, je bent hoe je bent en niet anders, anders zal je nooit worden en hoe je bent zo zal je altijd blijven niks aan te doen dus kortom.. hou je bezig met alles behalve 'mooí' of lelijk/uiterlijk want niemand is perfect... Bedankt voor je reactie..je hebt gelijk.. Maar het is niet wat wij willen horen of zien...het is hoe de maatschappij er tegenover staat..het is spijtig..maar men oordeelt nu eenmaal op het uiterlijke van een persoon...

LadyF
21-04-2004, 00:37
Als je mooi bent, ben je ook sneller zelfzeker en dat straal je dan uit... dan gaan er sowieso heel wat meer deuren open. Uiterlijk is heel belangerijk in deze gemeenschap

Soumayaa
21-04-2004, 09:06
Mooie mensen kunnen makkelijk dingen gedaan krijgen van anderen dat is een feit er is zelf een onderzoek over gedaan. maar het nadeeel voor die mooie intelligente vrouwen is dan weer als ze solliciteren voor een hoge functie dat ze weer niet geloofwaardig overkomen, maar dom lijken. erg maar waar dus hier mijn conclusie hebben zij het dan inderdaad makkelijker? voornamelijk ja, maar schoonheid is niet altijd een makkie volgens mij... hihihi

Maleyka
21-04-2004, 09:17
Mooie mensen hebben het zeer zeker niet gemakkelijk. Er zijn vele voordelen tegenover mooie mensen, dat ze bijvoorbeeld arrogant en oppervlakkig zijn, en dat alles hen komt aanwaaien. Ik krijg soms echt het idee dat ik extra mijn best moet doen om het tegendeel te bewijzen. Terwijl dit natuurlijk grote onzin is. Mensen denken ook vaak dat mooie mensen geen gevoel hebben, en dat niets hen raakt. Ze maken dan ook vaak de ene opmerking na de andere. Een voorbeeld hiervan is dat iemand laatst zei van hey jij bent echt leuk. Met andere woorden voorheen vond ik je maar een arrogante trut, maar nu ik de moeite heb genomen om met je te kletsen is het een ander verhaal. Niet leuk om te horen, maar heb het al zo vaak mee moeten maken. Mannen benaderen je niet snel, te bang om afgewezen worden (en terecht :D). Dus de aanbidders zijn er wel, maar durven niets Tijdens een sollicitatiegesprek moet je extra je best doen, zodat men niet alleen onder de indruk is van je uiterlijk. Maar ook zeer zeker van je intelligentie Ach zoveel dingen eigenlijk. Dus neem van mij maar aan: mooie mensen hebben het echt niet gemakkelijk en zelfvertrouwen heb je niet en krijg je ook niet door alleen je uiterlijk. En mensen lijken weleens te vergeten dat uiterlijk vergangkelijk is. Het is je persoonlijkheid wat mooi hoort te zijn.

SoleCuoreAmore
21-04-2004, 09:41
Origineel gepost door SuperSalima Mooie mensen vind ik pas mooi als er een mooi innerlijk achter schuilt....als dit niet zo is...dan is 't uiterlijk voor wat 't is...just 't uiterlijk :rolleyes: Mensen die ik persoonlijk wat minder mooi vind, worden mooi door een mooi innerlijk...kortom it isn't all about 't uiterlijk... En hoe dit "mooi" of "lelijk" van invloed is in je leven...hangt helemaal af van wat jij belangerijk vindt in 't leven. :goedzo: :zwaai:

sweetnisrin
21-04-2004, 10:49
ik vind dat ook mooie mensen hebben meer kansen ze voelen zich zelfzekerder

Maleyka
21-04-2004, 12:13
Nee hoor, heb het helemaal niet zo hoog in mijn bolletje. Dat smaken verschillen hoef je mij ook niet te vertellen. Wat ik alleen wil aangeven is dat het niet gemakkelijk is om door een groot gedeelte als mooi beschouwd te worden. En dat het jammer is dat iemand al een beeld heeft van mijn karakter en dat ik daardoor vaak meer mijn best moet doen. That's it

CrazyInLove
21-04-2004, 13:30

Sorry Maleyka maar ik vind het bullshit wat je zegt, ik geef gevaarlijk gelijk. Ze zeggen jou dat je mooi bent, wat goed kan zijn. MAar bescheidenheid is nog mooier... Als je niet met die gedachte in je hoofd zit dat je mooi bent, zal je ook niets verkeerd denken als iemand tegen jou zegt dat je echt leuk bent. Wees bescheiden ... Dat maakt de mens pas mooi vind ik...

Pagina's : [1] 2 3 4