Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb het gevoel dat iedereen mij een loser vindt

Pagina's : [1] 2

Sympathiek
06-05-2009, 22:53

Ik studeer sinds februari weer, nieuwe school.. dus nieuwe omgeving, nieuwe mensen. In het begin ging het goed het contact met iedereen.. maar op de een of ander manier voel ik mij een loser.. ik heb het gevoel dat ik mensen teveel vertel waardoor het net lijkt alsof mensen mij ontwijken.. een vb de eerste paar weken gingen goed als ik moest presenteren.. een maand geleden ging het mis.. toen werd ik zo zenuwachtig toen ik moest presenteren voor de eind presentatie.. na afloop vertelde ik mensen dat ik vond dat ik slecht had gepresenteerd en sindsdien lijkt het alsof ik automatisch mezelf naar beneden haal als ik mensen spreek. Ik voel me zwaar kut hierdoor. Ik zit nu in een nieuw groepje.. enige meisje.. je zou denken jiepiee.. nou 1 jongen is zo dominant bezig he niet verwacht.. ik was de 1ste week dat ik het nieuwe groepje kreeg 1 dag ziek had koorts en toevallig 2de week (deze week) werd ik vannacht ongesteld waardoor ik echt krampen in mn buik kon echt moeilijk lopen laat staan helemaal naar school.. maar stuurde een smsje naar hem om te vertellen dat ik ziek was.. geen reactie.. ik zie hem net online dus ik vraag of ze vandaag met het groepje iets hadden besprokken.. verteld hij nee want bleek dat nog iemand niet was komen opdagen.. dus ik bood mn exuses aan hem (zie je dit bedoel ik.. mezelf verlagen) en zei dat ik zelden ziek ben.. hij zei geeft niet.. maar morgen ben je er wel. Nu zit ik echt met een kut gevoel.. er zit ook een turks meisje met wie ik omga ken haar ook van school.. zij is ook zo n dominante type.. even serieus wat is dit mensen.. ik voel me zo klein tegenover iedereen.. ik ben al klein en praat rustig volgens mensen ik voel me kut.. dit terwijl mensen in t begin mij vrij zelfverzekerd vonden overkomen. Wie herkent dit of wie heeft er advies voor mij? :traan1:

fatja
06-05-2009, 23:29
up yellah herpak je weer meid;) blijf in jezelf geloven van I can EN inshallah komt het goed;)

Mysterious_M
07-05-2009, 02:04
Waar0m is dat z0 in g0dsnaam? Je bent t0ch zeker niet meer en niet minder dan hen?! K0m 0p meid, get 0ver y0urseIf en aanpakken die handeI! Denk aan je p0sitieve kanten en aan de 0vereenk0msten die er tussen j0u en je studiegen00tjes zijn en b0uw eens wat zeIfvertr0uwen! Ik z0u mijn excuses dan 00k aangeb0den hebben, maar dat ik me dan sIecht v0eI? Nee, ziek zijn is ziek zijn. Daarmee uit. N0gmaaIs, kin 0mh00g b0rst v00ruit en gaan met die handeI:goedzo:

alistraattuig
07-05-2009, 12:59
Je moet wat meer schijt aan hebben iedereen. Ga naar de kapper, tut jezelf op, dan voel je je vast beter.

Pessimist_
07-05-2009, 15:11

Waar0m is dat z0 in g0dsnaam? Je bent t0ch zeker niet meer en niet minder dan hen?! K0m 0p meid, get 0ver y0urseIf en aanpakken die handeI! Denk aan je p0sitieve kanten en aan de 0vereenk0msten die er tussen j0u en je studiegen00tjes zijn en b0uw eens wat zeIfvertr0uwen! Ik z0u mijn excuses dan 00k aangeb0den hebben, maar dat ik me dan sIecht v0eI? Nee, ziek zijn is ziek zijn. Daarmee uit. N0gmaaIs, kin 0mh00g b0rst v00ruit en gaan met die handeI:goedzo: Heb je niet de letter 'o' op je toetsenbord?

Mysterious_M
07-05-2009, 23:27
Ik verwijs je naar mijn 0.t;)

Anissa_29
07-05-2009, 23:41
komaan meid!!! als ik je verhaal lees dan heb ik het gevoel dat het je aan 'zelfzekerheid' ontbreekt daar kan je wel iets tegen doen, ga naar de bib daar bestaan heel veel boeken over, en je moet ze eens lezen, je gaat heel veel vanjezelf kunnen terug vinden, maar het beste is dat je veel tips krijgt. en het andere gevoel is dat je angstig bent om fouten te maken, maar meer denk ik om de andere te ontchochelen, denk niemand is perfect.

Sympathiek
08-05-2009, 01:23
Het gaat nu al een stuk beter met mij :D Bedankt mensen voor jullie aanmoedigende reacties. Ik denk dat ik me zo kut voelde gister omdat ik ziek was en niet naar school was geweest terwijl ik een paar belangrijke colleges had, maar nadat ik vandaag naar school ben geweest gaat het een stuk beter met me. :D

Prinses-80
08-05-2009, 03:05
Hou je sterk meid en voel je vooral niet onzeker. Heb zelfvertrouwen en het gaat goed komen inshAllah. Je bent een slimme meid en dat weet je ook, anders zat je daar niet. Laat je niet kleineren en geef net zo goed een grote mond terug. Doe je best en heel veel succes. ;) Ziek zijn kan iedereen overkomen he, hoort erbij.

Sympathiek
08-05-2009, 03:20
Hou je sterk meid en voel je vooral niet onzeker. Heb zelfvertrouwen en het gaat goed komen inshAllah. Je bent een slimme meid en dat weet je ook, anders zat je daar niet. Laat je niet kleineren en geef net zo goed een grote mond terug. Doe je best en heel veel succes. ;) Ziek zijn kan iedereen overkomen he, hoort erbij. Ja maar ik heb bv ook al mn tentamens verkloot, geen 1 gehaalt omdat ik telkens ging uitstellen met leren en op het laatste moment tijdens het leren afhaakte omdat ik vond dat ik te laat begon en het dus geen moeite waard meer was om nog dingen in mn kop te stampen.. een docent was verbaasd want die had de indruk dat ik al mn tentamens wel zou halen.. toen d8 ik echt.. zie je wel dat ik een loser ben. Maar nu heb ik iets meer zelfvertrouwen gekregen.. ben sinds vorige week zaterdag begonnen met hardlopen (om de dag) tot ik ongesteld werd.. maar ben zeker van plan om verder te gaan met hardlopen want ik merk dat ik er op de een of ander manier meer zelfvertouwen door krijg.. ik heb voor mezelf bepaalt dat als ik een dag wil leren om de uur ga leren.. dus 1 uur leren en 1 uur pauzeren.. ik kan echt niet achter elkaar een paar uur of alleen een kwartier pauzeren dan haak ik altijd af en ga ik het uitstellen.. denk je dat dit goed zal werken? Hoe leer jij trouwens voor je tentamens? En wat doe je eigenlijk precies voor studie?

Prinses-80
08-05-2009, 03:45
Ja maar ik heb bv ook al mn tentamens verkloot, geen 1 gehaalt omdat ik telkens ging uitstellen met leren en op het laatste moment tijdens het leren afhaakte omdat ik vond dat ik te laat begon en het dus geen moeite waard meer was om nog dingen in mn kop te stampen.. een docent was verbaasd want die had de indruk dat ik al mn tentamens wel zou halen.. toen d8 ik echt.. zie je wel dat ik een loser ben. Maar nu heb ik iets meer zelfvertrouwen gekregen.. ben sinds vorige week zaterdag begonnen met hardlopen (om de dag) tot ik ongesteld werd.. maar ben zeker van plan om verder te gaan met hardlopen want ik merk dat ik er op de een of ander manier meer zelfvertouwen door krijg.. ik heb voor mezelf bepaalt dat als ik een dag wil leren om de uur ga leren.. dus 1 uur leren en 1 uur pauzeren.. ik kan echt niet achter elkaar een paar uur of alleen een kwartier pauzeren dan haak ik altijd af en ga ik het uitstellen.. denk je dat dit goed zal werken? Hoe leer jij trouwens voor je tentamens? En wat doe je eigenlijk precies voor studie? 1 ding moet je goed onthouden je bent geen loser. Je moet alleen discipline hebben en goed plannen. Dat je al 1 uur lang achter elkaar leert is goed van je. Als een uurtje pauze helpt om dan vervolgens weer verder te gaan dan is dat toch goed! Alleen je moet wel ruim van te voren leren en niet vlak voordat je een tentamen hebt. Is te veel druk en dan raak je je concentratie kwijt. Van dat hardlopen dat is netjes van je. Dat doe ik ook namelijk. Is heerlijk. En schat ik zit allang al niet meer op school. Ik werk.

Sympathiek
08-05-2009, 04:01
1 ding moet je goed onthouden je bent geen loser. Je moet alleen discipline hebben en goed plannen. Dat je al 1 uur lang achter elkaar leert is goed van je. Als een uurtje pauze helpt om dan vervolgens weer verder te gaan dan is dat toch goed! Alleen je moet wel ruim van te voren leren en niet vlak voordat je een tentamen hebt. Is te veel druk en dan raak je je concentratie kwijt. Van dat hardlopen dat is netjes van je. Dat doe ik ook namelijk. Is heerlijk. En schat ik zit allang al niet meer op school. Ik werk. Hoe oud ben je dan en wat voor werk doe je? Ja ik moet nu echt heel snel beginnen want ik ga al mijn tentamens van het vorige blok herkansen en moet die van het volgende blok ook allemaal halen wil echt mn P halen.. als ik dagelijks een paar uurtjes leer dan haal ik zeker voor alles een voldoende. Maar dan moet ik het ook echt doen want ik weet dat als ik een paar dagen voor de tentamens begin dat ik helemaal ga stressen en weer uitstellen... hoe eerder ik begin hoe beter.. inshallah morgen na school beginnen.. uurtje marokko.nl.. uurtje leren:D hele dag door tot ik moet slapen. Morgen is een experiment voor mij. Weet je wat ik ook vaak heb he.. dan begin ik met leren en snap ik de stof in t begin niet helemaal.. en hou het voor gezien en telkens als ik weer de moeite doe om te leren herhaal ik weer dezelfde stof en verwaarloos ik de rest:jammer:

alistraattuig
08-05-2009, 09:00
Volgens mij ben je gewoon dom en lui, en zit je hier marokko.nl smoesjes te bedenken.

NisriN
08-05-2009, 10:41
Borderline... een veel voorkomende ziekte waar bijna niemand erger in heeft. Google het meid.

amira_maroc
08-05-2009, 11:13

Tip: Word hard! Mensen zullen je meer respecteren! Wat kan het jou nou wat schelen wat hij van je denkt. Je weet toch dat je echt ziek was. Hij is je vader niet dat verantwoording moet afleggen. Je hoeft je nergens voor te excuseren want dan geef je hem macht. en daarnaast ik denk echt niet dat hij doorheeft of zijn woorden jou iets doen. want het kanhem ook niets schelen. Echt meid! Heb schijt aan de groep en richt je op de opdracht. Alleen daarop kunnen ze je pakken. Succes! Pm me als je wilt praten.

Pagina's : [1] 2