Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb het gevoel dat iedereen mij een loser vindt

Pagina's : [1] 2

Sympathiek
06-05-2009, 22:53

Ik studeer sinds februari weer, nieuwe school.. dus nieuwe omgeving, nieuwe mensen. In het begin ging het goed het contact met iedereen.. maar op de een of ander manier voel ik mij een loser.. ik heb het gevoel dat ik mensen teveel vertel waardoor het net lijkt alsof mensen mij ontwijken.. een vb de eerste paar weken gingen goed als ik moest presenteren.. een maand geleden ging het mis.. toen werd ik zo zenuwachtig toen ik moest presenteren voor de eind presentatie.. na afloop vertelde ik mensen dat ik vond dat ik slecht had gepresenteerd en sindsdien lijkt het alsof ik automatisch mezelf naar beneden haal als ik mensen spreek. Ik voel me zwaar kut hierdoor. Ik zit nu in een nieuw groepje.. enige meisje.. je zou denken jiepiee.. nou 1 jongen is zo dominant bezig he niet verwacht.. ik was de 1ste week dat ik het nieuwe groepje kreeg 1 dag ziek had koorts en toevallig 2de week (deze week) werd ik vannacht ongesteld waardoor ik echt krampen in mn buik kon echt moeilijk lopen laat staan helemaal naar school.. maar stuurde een smsje naar hem om te vertellen dat ik ziek was.. geen reactie.. ik zie hem net online dus ik vraag of ze vandaag met het groepje iets hadden besprokken.. verteld hij nee want bleek dat nog iemand niet was komen opdagen.. dus ik bood mn exuses aan hem (zie je dit bedoel ik.. mezelf verlagen) en zei dat ik zelden ziek ben.. hij zei geeft niet.. maar morgen ben je er wel. Nu zit ik echt met een kut gevoel.. er zit ook een turks meisje met wie ik omga ken haar ook van school.. zij is ook zo n dominante type.. even serieus wat is dit mensen.. ik voel me zo klein tegenover iedereen.. ik ben al klein en praat rustig volgens mensen ik voel me kut.. dit terwijl mensen in t begin mij vrij zelfverzekerd vonden overkomen. Wie herkent dit of wie heeft er advies vo