Bekijk originele versie : Hoe ga je om met...........?
Hoe ga je om met iemand die net zijn vader,Allah ierhamhoe, heeft verloren?
Mijn vriend heeft afgelopen weekend zijn vader verloren,inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen, en ik weet niet wat te doen........ik wil graag naar hem toe.........ik wil hem steunen maar dat gaat niet want thuis weten ze er niet vanaf
Ik weet hij gaat er kapot aan maar hij woont zo ver en is zo gesloten........hij neemt zijn telefoon niet op en reageerd niet op mijn sms en al..........ik begrijp dit wel maar toch voel ik me dan schuldig dat ik niet daar kan zijn om hem te steunen
Ik doe dua maar toch blijft er iets knagen.........het is echt erg
LaGirly85
20-04-2004, 22:14
Ik zou 'm voorlopig met rust laten.
nadoria86
20-04-2004, 22:21
geef hem de ruimte en incha-allah
zal alles goed komen...
ik wens je veel sterkte meid!!!
soukran allebei........
het is makkelijker gezegd dan gedaan..................ik maak me echt zorgen om hem
Salaam, ina lilahi wa ina ilayhi ragihoen.
Ja je kan inderdaad niet veel doen meid. Laat hem nu maar, doe verder met je Dua, dat is volgens mij alles wat je kan doen. Het is voor jou denk ik heel moeilijk, je wil hem helpen maar iets houd je tegen. Als hij je goed kent zal hij wel weten dat je er graag voor hem wil zijn, maar momenteel denkt ie aan zijn verdriet, hoe zou hij het verwerken, hoe moet het verder,...hij is niet daar waar jij bent, mensen die net een dierbare zijn verloren zijn met hun gedachte meestal niet waar wij zijn, ze leven voor heel even ergens anders. Dus ik denk dat het het best is hem even de tijd en ruimte te geven om er weer boven op te komen...
ma3a salama
Je hebt gelijk qwatra
Maar het blijft aan mij knagen het is zo erg dat mijn moeder iets vermoed............
ik heb zelf ook in zo een soort situatie gezeten dus ik weet wat hij meemaakt......
Maar alhamdoelillah alles ligt in de handen van Allah(swt)
IBTISSAM3
21-04-2004, 00:45
het is ook moelijk maar heb toch geduld als hij er klaar voor is dan hoor je het wel ieder mens gaat anders om met verdriet je hebt alles geprobeerd dat weet hij ook ik zou zeggen laat hem nog even met rust
de tijd zal het leren sterkte voor jullie beiden
Salaam alaikoem,
Ik denk juist dat je hem NIET anders moet behandelen dan voorheen... Natuurlijk zullen jullie beide het niet snel vergeten, maar door je zoals gewoonlijk te blijven gedragen denk ik dat hij zijn pijn minder zal zijn. Iedereen is anders maar ik kende ook mensen in die situatie en die zochten juist de mensen op waarmee ze erover kan praten... en natuurlijk zoals iemand al eerder zei: DUA's doen!
Ma3asalama,
M.
Soukran voor jullie reacties
En ja hem met rust laten probeer ik wel maar dat is zo moeilijk want ik denk de hele dag van "als hij maar niks verkeerds doet"
En het klopt iedereen verwerkt het anders en hij is heel gesloten
marococa
21-04-2004, 16:35
ik denk dat je hem ff moet laten rusten laat hem gewoon ze tijd nemen om te rouwen om ze vader ik denk dat hij dat zeker zal waarderen ik kan er over mee praten
Lady_moi
21-04-2004, 16:45
Geef hem de tijd om alles op een rijtje te zetten
Meskien
Moge Allah de deuren openen van het paradijs voor zn vader amien
Laat hem gewoon effe en stuur nix meer
Toon da ge begrip en respect hebt voor hem..
Het is een moeilijke tijd voor hem
incha allah
ik zal het proberen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.