Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Relatie/vriendschap hetzelfde? voor Marokkanen wel, ja

Pagina's : [1] 2 3

samiaatje
06-11-2002, 15:43

Waarom is het voor Marokkaanse jongens zo erg, om een Marokkaans meisje met een niet- Marokkaan te zien??????????????????????????????? Ik bedoel als je met een jongen loopt hoeft het toch niet meteen je vriend te zijn?????????????????????????????? Ik liep laatst met een Nederlandse vriend van mij in het centrum van Rotterdam, de mensen daar konden hun ogen niet geloven!!!!!!!!!!!!!!! reacties zoals; kanker **** klonken me naar verloop van tijd zeeeeeeeeeeeeeeeeer bekend in de oren. :confused:

sherine
06-11-2002, 15:48
jaaaaaaaa ik herken mezelf hierin is heel erg....... ze zijn jaloers als hun meisjes met anderen rassen gaan, en vaak geloven marokkanen niet in een normale vriendschap.. trek je er niks van aan,we weten het zelf het beste wat de waarheid is.

Marocca
06-11-2002, 16:15
Origineel gepost door samiaatje Waarom is het voor Marokkaanse jongens zo erg, om een Marokkaans meisje met een niet- Marokkaan te zien??????????????????????????????? Ik bedoel als je met een jongen loopt hoeft het toch niet meteen je vriend te zijn?????????????????????????????? Ik liep laatst met een Nederlandse vriend van mij in het centrum van Rotterdam, de mensen daar konden hun ogen niet geloven!!!!!!!!!!!!!!! reacties zoals; kanker **** klonken me naar verloop van tijd zeeeeeeeeeeeeeeeeer bekend in de oren. :confused: zo erg......ocharme :eek:

soumaya1
06-11-2002, 16:27
ja ik vind dat heel raar, slaat nergens op, ik bedoel ik praat ook wel eens met de buurman, en ik rij ook wel eens mee met een vriend van mn broer!! ik bedoel dan hoef je toch niet gelijk iets te hebben???!!!

Marocca
06-11-2002, 16:28

Origineel gepost door Kadir WHAT, ja, rotterdammers zijn gek weet je, zulke dinges gebeurt in Amsterdam zeker niet, heel soms mnischien, als er een Rotterdammer hiero is:D :rolleyes:

samiaatje
14-11-2002, 15:14
Ik kom zelf uit Den Haag en hier zijn ze nog erger dan in R'dam een vriendin van me werd op straat in elkaar geslagen door een Marokkaanse jonge omdat ze met een Antiliaanse collega liep, hoe bedoel je ZINLOOS GEWELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lunatic
14-11-2002, 15:27
of het nou je vriend is of een vriend ze moeten niet zo dom lullen stelletje onopgeleide lelijke bavianen!!

jimpie
14-11-2002, 15:28
Mensen zijn verschillend. Ik kan mij voorstellen waarom die jongens dan denken dat je met die jongen een relatie hebt.. Tegenwoordig kiezen de meiden toch voor een niet-marokkaan en ja dat kwetst hun...

jimpie
14-11-2002, 15:29
Origineel gepost door Lunatic of het nou je vriend is of een vriend ze moeten niet zo dom lullen stelletje onopgeleide lelijke bavianen!! Lelijke bavianen :confused: Weet wat je zegt..

parelprinsesje
14-11-2002, 15:29
.....ik heb ook veel nederlandse vrienden, op school heb ik ook veel met ze maken vandaar. maar ik merk dat ik dan ook raar wordt aangekeken, maar trek me er helemaal niks van aan als ik met een vrien of collega over straat loop.....gewoon doorlopen, ik weet dat ik niks verkeerd oe dus wie geeft een voorbijganger het recht om mij erop aan te spreken..,..?? dit is hoe ik erover denk....:) liefs een parelprinsesje

samiaatje
14-11-2002, 15:30
Origineel gepost door Lunatic of het nou je vriend is of een vriend ze moeten niet zo dom lullen stelletje onopgeleide lelijke bavianen!! Precies!!!!!!!! Ik heb zoiets van Mind Your Own Bussines, ik ieder voor zich en Allah voor ons allen!!!!!!

Lunatic
14-11-2002, 15:37
ja lelijke bavianen ja want geef toe degene die zo doen zijn lelijke en achterlijke sukkels

jimpie
14-11-2002, 15:44
Origineel gepost door Lunatic ja lelijke bavianen ja want geef toe degene die zo doen zijn lelijke en achterlijke sukkels Ik kan dat niet toegeven. Ik loop niet met Hollandse of van andere nationaliteit over straat en krijg zo reactie dus niet. Ik weet niet hoe die mensen er uit zien. Nogmaals ik kan mij goed voorstellen waarom ze een marokkaanse meisje raar aankijken als ze met een hollander of surinamer loopt.

samiaatje
14-11-2002, 15:48
Origineel gepost door jimpie Mensen zijn verschillend. Ik kan mij voorstellen waarom die jongens dan denken dat je met die jongen een relatie hebt.. Tegenwoordig kiezen de meiden toch voor een niet-marokkaan en ja dat kwetst hun... Maar of je nu een Marokkaanse vriend hebt of met een Nederlander gaat, ik zie er geen verschil in, echt niet!!! ik bedoel je doet toch dezelfde dingen of niet soms??? :confused: :confused: :confused:

Lunatic
14-11-2002, 15:51

ja laat ze maar dus als een meisje met een neger loopt mag je haar uitschelden??Die mensen zijn zielig en hebben geen hersens, kijk je kunt het wel denken maar je hoeft het niet te uitten!!

Pagina's : [1] 2 3