Bekijk originele versie : Takshita Ontwerp Wedstrijd
mismarok
20-04-2004, 21:33
Hallo meiden!
Omdat we vele leuke en enthousiaste reacties op onze nieuwe collectie hebben gehad, hebben wij van Miss Kaftan besloten een Takshita Ontwerp Wedstrijd te houden.
Heb je een leuk idee hoe een takshita eruit moet zien? dan mag jij meedoen.
Ontwerp een takshita naar jouw smaak, en mail deze vóór 30 mei 2004 naar misskaftan@yahoo.com.
De meest originele takshita wordt door ons geselecteerd en jij krijgt deze cadeau!
* Dus doe mee en ding mee naar de hoofdprijs!
* Deze actie loopt tot 30 mei 2004.
Op 15 juni 2004 wordt de winnaar met de winnende takshita op onze website bekend gemaakt.
Vermeld duidelijk je naam, woonplaats en eventueel je telefoonnummer om je persoonlijk op de hoogte te brengen van jouw winnende ontwerp.
laat je bericht achter als je meedoet!http://img10.imageshack.us/my.php?loc=img10&image=Contest.JPG
jamila10
21-04-2004, 09:55
hallo mismarok
wat is julie website
groetjes jamila
mismarok
21-04-2004, 11:48
dat is www.geocities.com/misskaftan soms kan hij niet bereikbaar zijn door drukte maar dan moet je het op een latere tijdstip nogmaals proberen.
Succes en ik hoop dat je meedoet.
Gr :D
jazeker misskaftan hele mooie jurken en apart sisy_21_mimi@hotmail.com
jamila10
22-04-2004, 09:57
bedankt maar de site doet het echt niet krijg ik yooh en die reclame
maar ja probeer ik het later nog een keer maar ik zit al een week teproberen en iedereen zegt van mooi jurken hebben ze daar en ben zo nieuwesgierig
kus jamila
chahidaatje
22-04-2004, 13:18
hoe moet ik een bericht achter laten dan???...
Ene waar moet ik enz als de ontwerp klaar is heen sturen???...
emailadres voor de zekerheid is saidaatje83@hotmail.com
En ik wil zeker meedoen kijken of ik het kan.
grt Chahida
chahidaatje
22-04-2004, 13:20
Ene kan ik de ontwerp niet ergens heen sturen, want een ontwerp mailen geen idee hoe dat moet.
grt Cha
mismarok
22-04-2004, 16:41
Chahidaatje, stuur een bericht naar Miss Kaftan het is ook mogelijk om je ontwerp op te sturen als je geen scaner hebt om je ontwerp te scannen.
Succes en heel veel succes!
mismarok
23-04-2004, 16:08
Wie doet er nog meer mee?
chahidaatje
26-04-2004, 13:33
wa salaam aleykoem mismarok, thanx ik zal haar effe een bericht sturen, ewa doe jij ook mee?.
grt cha
Ja ik doe ook mee, lijkt me erg leuk.
Ben Benieuwd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.