Bekijk originele versie : aan de meiden!
dames ik ben nu al 3 jaar getrouwd en ik ben al vanaf de eerste dag van de trouwdag bezig om kinderen te krijgen en het lukt maar niet!
ik heb nog nooit de pil geslikt of de condoom gebruikt!
en eergister was ik in frankrijk met mijn man in een hotel en daar hebben we het een paar keer achter elkaar gedaan.
maar de volgende dag gister dus werd ik wakker met heel erg veel pijn bij mijn ingang! en der komt slijm uit niet normaal ik weet niet wat het is ik ben een beetje bang geworden door die slijm het stopt maar niet ik heb nu gewoon maandverband om maar ik weet niet wat het is. weten iemand mischien wat het is of wat ik het beste kan doen???
alvast bedankt!.
amouraaa
06-05-2009, 19:28
Ben je al bij de dokter geweest? Ik zou het niet weten, up!
samiramous
06-05-2009, 19:34
zelf zou ik niet kunnen zeggen wat het zou kunnen zijn, bel anders de huisartsen post op.
ik denk niet dat dit te maken heeft met zwangerschap..
succes
gr, sam
tortelduifje
06-05-2009, 20:21
Ik zou in dit geval de dokter bellen/bezoeken.
Ik had dit ook jaren geleden maar ik bloedde hevig ipv slijmverlies. Dat ging gepaard met veel pijn. Misschien heeft hij je baarmoederwand beschadigd..
jajajaja
06-06-2009, 17:03
Het is normaal als je het doet dat je daarna wat slijm verliest. Aangezien je het vaak achter elkaar hebt gedaan is het dus ook niet anders dat er meer slijm zit dan wat normaal het geval zou zijn. Het moet wel binnen twee dagen over zijn anders moet je wel naar de huisarts.
En nog iets mijn zus is pas na 11 jaar zwanger geworden subhana-allah. Ze had nog nooit de pil geslikt of wat dan ook. Als iets mektab is zal het op je pad komen insha-allah. Hou hoop en vertrouw op Allah wat de uitkomst ook moge zijn.
Ik hoop voor je dat je insha-allah snel weer opknapt en dat Allah swt je blij kan maken met een kleintje.
Salaam alaikom
yasmina151
06-06-2009, 17:06
dames ik ben nu al 3 jaar getrouwd en ik ben al vanaf de eerste dag van de trouwdag bezig om kinderen te krijgen en het lukt maar niet!
ik heb nog nooit de pil geslikt of de condoom gebruikt!
en eergister was ik in frankrijk met mijn man in een hotel en daar hebben we het een paar keer achter elkaar gedaan.
maar de volgende dag gister dus werd ik wakker met heel erg veel pijn bij mijn ingang! en der komt slijm uit niet normaal ik weet niet wat het is ik ben een beetje bang geworden door die slijm het stopt maar niet ik heb nu gewoon maandverband om maar ik weet niet wat het is. weten iemand mischien wat het is of wat ik het beste kan doen???
alvast bedankt!
die pijn kan door het vrijen komen, als je vaak en veel achter elkaar neukt om het zo maar te zeggen. gaat je vagina pijn doen door de wrijving van de pik in je vagina. Hierdoor kun je ook slijm krijgen doordat het gevoelig is. Zie het zegma als een schaafwond. De slijm is natuurlijk heling proces van je lichaam. Als het na paar dagen vrijen nog niet weg is zou ik ff langs de dokter gaan maar anders is het gewoon pijn van het vele vrijen! Heb ik ook wel eens gehad hoor en meer meiden hebben het!
yasmina151
06-06-2009, 17:07
Het is normaal als je het doet dat je daarna wat slijm verliest. Aangezien je het vaak achter elkaar hebt gedaan is het dus ook niet anders dat er meer slijm zit dan wat normaal het geval zou zijn. Het moet wel binnen twee dagen over zijn anders moet je wel naar de huisarts.
En nog iets mijn zus is pas na 11 jaar zwanger geworden subhana-allah. Ze had nog nooit de pil geslikt of wat dan ook. Als iets mektab is zal het op je pad komen insha-allah. Hou hoop en vertrouw op Allah wat de uitkomst ook moge zijn.
Ik hoop voor je dat je insha-allah snel weer opknapt en dat Allah swt je blij kan maken met een kleintje.
Salaam alaikom
precies wat ik wou zeggen, het eerste dan he !
complexje
06-06-2009, 17:15
Ga naar de huisarts, misschien is het een soa en heeft je man andere vrouwen lopen krikken.
moessie_is_hier
06-06-2009, 17:29
Complexje moet het weer COMPLEX MAKEN. We zijn geen doktoren, ik wens je een gezond kindje toe en hoop dat je snel zwanger bent. Inshallah zal je pijn snel weggaan. En vertrouw niet alleen op je eigen dokter en vraag een 2nd opinion indien je niet geholpen wordt! :D Good luck dear..
berberpareltje
06-06-2009, 17:44
het is normaal en voor al als hij als een beest te werk is gegaan dan beschaadigt jou baarmoeder wand en heb je brandende pijn en slijm een keer had ik het 6 keer acher elkaar gedaan en geloof me ik kon de volgende dag niet meer lopen en mijn doos stond in brand
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.