Bekijk originele versie : Wat is er aan de hand met Marokko.nl????
Ole_Guapa
20-04-2004, 21:27
Ik heb drie dagen niet op Marokko.nl gekund.
En de site gaat maar langzamer en langzamer.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik snap er niets van.
Origineel gepost door Ole_Guapa
Ik heb drie dagen niet op Marokko.nl gekund.
En de site gaat maar langzamer en langzamer.
Ben ik de enige die hier last van heeft?
Ik snap er niets van. NEE,je bent niet de enige Ole.vraag me af wat er aan de hand is :confused:
minous21
20-04-2004, 21:33
Iemand heeft de site Gehacked...ofzo....Ik heb er ook last van!
Ole_Guapa
20-04-2004, 21:34
Origineel gepost door a3ir
NEE,je bent niet de enige Ole.vraag me af wat er aan de hand is :confused:
Ik heb jullie zo gemist! :D
Origineel gepost door Ole_Guapa
Ik heb jullie zo gemist! :D ik jou ook :D zelf die scheldende pubbertjes heb ik gemist :D ;)
Origineel gepost door minous21
Iemand heeft de site Gehacked...ofzo....Ik heb er ook last van! Door wie zal marokko. nl in godsnaam GEHACKED worden :confused: ;) Alleen door gekken die ons geen plezziertje gunnen :D :D
Te kleine server voor het steeds groter aantal wordende leden?
Oftewel, marokko.nl lijdt aan zijn eigen succes?
Oemel_Nawawi
20-04-2004, 21:56
Kan iedereen een beetje afkoelen..
Origineel gepost door Oemel_Nawawi
Kan iedereen een beetje afkoelen.. :giechel: Walah iela
DaNGeRouZLy
20-04-2004, 22:11
op CNN zeiden ze dat terroristen hebben deze site gehacked:jammer:
hey ciao he :zwaai:
Hacken???
Ten eerste zou een hacker zich nooit verlagen tot zulke lame-activiteiten.Waarschijnlijk is de site ge-Ddossed door een hacker-wanabee.Wanabee "hackertjes"(zie crackers en uber-lamers) zijn de meest simpele zielen op aarde,die te dom zijn om te leren programeren,en de ballen verstand hebben van IP.Elk kind van 14 en jonger kan programma's downen van iemand anders,en scriptjes en tools van anderen gebruiken.Dit soort zielige figuren proberen vriendjes en vriendinnetjes te imponeren met tooltjes van anderen,en willen graag als hacker gezien worden,maar als je ze iets simpels vraagt zoals een router configgen zeggen ze wablief.
Jammer dat mensen dit soort acties toeschuiven op hackers...een hacker houd zich niet bezig met dit soort kinderlijke praktijken.De naam hacker verdien je pas als andere erkende hackers je die naam geven...tot die tijd ben je gewoon een zielige wanabee die te dom is om iets te leren.Een hacker zal nooit zomaar iets 'slopen',die is alleen maar op zoek naar info.
Dus in het vervolg...neem de naam hacker niet zo snel in de mond.
Klonbyz zegt;beheer een IP-adress plaatsen van de schuldige(n) zou jullie niet misstaan...zijn hier enkele bezoekers die wel raad weten met zulke wanabees.Iedereen heeft hier wel een netwerkje van mensen die het leven van zulk zieligs zo zuur als een citroen kunnen maken.
Tja zondagmorgen nog niks ikdacht och ze hebben koffiepauze!!! :D Toen smiddags weer niks brrr nee he dr is wat aan de hand......help :(
Toen savonds weer nikssss geen marokko.nl avaible help en helpppp kom ....kom ef slapen gaat het misschien beter nu niet gaan hiepervetileren :cool:
Maandagmorgen weeeeeeer niks boem bel de dokter moeder van het stokje....ehum van de stoel ze heeft de pc kolder.... :huil:
maandag middag weer niks word saai en ik denk had ik maar een mailadres dan zou dan zou ik tja wat zou ik dan :confused:
dinsdag grrrrr wat zijn de dagen lang zonder mijn dagenlijks portie gezemel en gescheld en toch hoe komt het mis jullie allemaal....tja nu eenmaal ook maar een mens :Iluvu:
Nu eindelijk contacttttttt de pc is weer beter of wat dan ook :D :D
Jongens hoi we zijn er weer. HOi HOi pfffff wat een schrik was dat.
marokko.nl werkt weer!!!! :letsparty
Mijn moeder vroeg zich in het weekend al blij af of ik toch van mijn verslaving af ben..... maar ja... :melig2:
Oow ja moderators!!!!!!!!!!
We hebben een verklaring nodig :kwaad:
:zwaai:
Ole_Guapa
20-04-2004, 23:01
Origineel gepost door esiyaa
Oow ja moderators!!!!!!!!!!
We hebben een verklaring nodig :kwaad:
:zwaai:
Ja, ik verbaas me erover dat er niet een berichtje op het forum
staat. Het is me nogal wat, drie dagen uit de lucht zijn en dan
doen alsof er niets gebeurd is.
Moderators: Vertel eens, wat is er aan de hand?
:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.