Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan het niet laten om te snoepen...HELP

tamshoentt
06-05-2009, 18:40

ik kan het niet laten , ik probeer af te vallen maar ja hoor dan betrap ik mezelf dat ik weer ik de kast zit te graaien...:moe: wat doen jullie ertegen?

tamshoentt
06-05-2009, 20:03
nouu wie o wie??

orientelqueen
06-05-2009, 22:12
ik kan het niet laten , ik probeer af te vallen maar ja hoor dan betrap ik mezelf dat ik weer ik de kast zit te graaien...:moe: wat doen jullie ertegen? ik deed dit ook totdat ik 6 kg aan kwam, van een killer figuur ging ik naar een volslank, figuur maar mijn bil vind ik momenteel te dik.! Ik geef les en ik zie de jongens kijken en daar had ik genoeg van. Nu graai ik echt niet meer in de kasten. Ik eet gezond en sport en denk aan aankomende zomer. Ik at ook alles wat los en vast zat..

anisa
06-05-2009, 22:14
Tis gewoon een verslaving ik heb het ook. Stel je krijgt trek probeer dan lekkere zoete fruit te eten. Of wat gezonde tussendoortjes zoals, creacker met smeerkaas, rijstecreackers, zoete worteltjes..

tamshoentt
06-05-2009, 22:22

ik deed dit ook totdat ik 6 kg aan kwam, van een killer figuur ging ik naar een volslank, figuur maar mijn bil vind ik momenteel te dik.! Ik geef les en ik zie de jongens kijken en daar had ik genoeg van. Nu graai ik echt niet meer in de kasten. Ik eet gezond en sport en denk aan aankomende zomer. Ik at ook alles wat los en vast zat.. bedoel je dat die jongens kijken zo van he wat een lekker kontjee??!:rolleyes: ik hoop dat het helpt,al denk ik van niet.

tamshoentt
06-05-2009, 22:23
Tis gewoon een verslaving ik heb het ook. Stel je krijgt trek probeer dan lekkere zoete fruit te eten. Of wat gezonde tussendoortjes zoals, creacker met smeerkaas, rijstecreackers, zoete worteltjes.. Ik ga het proberen!bedankt :D :D :D

Miss_Majda
06-05-2009, 22:46
Bij mij was dat ook een probleem. Ik heb toen besloten om wallah te zweren dat ik deze week niet ga zondigen, en geloof mij het heefr echt geholpen.

Chaouniyya
24-05-2009, 09:03
Bij mij was dat ook een probleem. Ik heb toen besloten om wallah te zweren dat ik deze week niet ga zondigen, en geloof mij het heefr echt geholpen. Good one, ga ik ook gebruiken :o

nadOriiaatje
24-05-2009, 09:06
Bij mij helpt het als ik de hele dag bezig ben :o. Dan vergeet ik zelfs om te eten..:nijn:

Nas078
24-05-2009, 09:36
Ik heb ons voorraad kast helemaal schoon gemaakt haha. Snoep, chips, koekjes, chocola allemaal uitgedeelt aan de buurtjongens en meisjes. In mijn voorraad kast vind je nu ontbijtkoek, crackers, liga, eierkoeken hahah

orientelqueen
24-05-2009, 12:58
ik weeg nu 59-60 kg en ik walg ervan ik vind mezelf echt dikkkkk maar ik moet nu volhouden. Ging gister weer mis, engelse drop en chips.Maar ik blijf volhouden... vandaag weer een dag.

Miss__Poms
24-05-2009, 13:18
ik weeg nu 59-60 kg en ik walg ervan ik vind mezelf echt dikkkkk maar ik moet nu volhouden. Ging gister weer mis, engelse drop en chips.Maar ik blijf volhouden... vandaag weer een dag. Hoe lang ben je dan:confused: