Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wij moeten elkaar beter behandelen.

Pagina's : [1] 2

Rifo79
20-04-2004, 21:16

Sallaam wa alaikoem. het wordt tijd dat wij broeders en zusters hier in deze site marokko.nl elkaar beter moeten behandellen. Wat moeten wel de nederlanders niet denken als ze lezen wat hier allemaal wordt gemeld. Ik vind dat alsje jezelf goed behandeldt wilt worden, dan moetje dan anderen ook goed behandelen. En zo zijn wij opgevoed, maar wanneer wij met elkaar oneens zijn over bepaalde zaken dan loopt het volledig mis. Ik hoop dat het snel wordt veranderd. Ik bedoel wij marokkanen hebben het al niet goed en om onderling nog haat tegaan zaaien, daarmee graven wij ons eigen graaf. We hoeven niet met elkaar over als eens tezijn, maar dat wil niet zeggen dat wij dan maar elkaar gaan beledigen. We moeten juist het tegen overgestelde doen zoals de islam ons leert, elkaar steunen en helpen alleen zo komen wij verder. Iwa elmoehim ik moest het eve kwijt...................................

palestijntje
20-04-2004, 21:24
hey ik ben het helemaal met je eens :zwaai:

fatihaatje_88
20-04-2004, 21:27
Helemaal gelijk in.... Als ik soms bepaalde topics lees denk ik dit gaat nergens over maar toch schelden ze elkaar de huid vol...waarom snap ik niet al lees ik die topic twintig keer over.....

minous21
20-04-2004, 21:28
Ik zeg altijd: Behandel iemand zoals jij behandeld wil worden......

MisS_PaRa_MaRoC
20-04-2004, 21:35

Origineel gepost door MiSsS_PaRa :goedzo: heyyyyyyyy NAAMGENOOT :hoera::boogie: :hihi: :zwaai: alles gekste lid ooit :maf: MiSs P@R@ M@RoC

Rifo79
20-04-2004, 21:36
Origineel gepost door minous21 Ik zeg altijd: Behandel iemand zoals jij behandeld wil worden...... Precies ja....Echt ik wordt droevig als ik hier bepaalde topics lees. En hoe WIJ met elkaar hier omgaan over zaken die voor ons niet toedoen. Discusseren is goed maar een discussie voeren moetje wel met een beetje beleefdheid voeren. Ik bedoel wij marokkanen zijn islamitisch opgevoed maar bij sommige mensen ontbreekt hier totaal aan.

MisS_PaRa_MaRoC
20-04-2004, 21:37
Origineel gepost door Rifo79 Sallaam wa alaikoem. het wordt tijd dat wij broeders en zusters hier in deze site marokko.nl elkaar beter moeten behandellen. Wat moeten wel de nederlanders niet denken als ze lezen wat hier allemaal wordt gemeld. Ik vind dat alsje jezelf goed behandeldt wilt worden, dan moetje dan anderen ook goed behandelen. En zo zijn wij opgevoed, maar wanneer wij met elkaar oneens zijn over bepaalde zaken dan loopt het volledig mis. Ik hoop dat het snel wordt veranderd. Ik bedoel wij marokkanen hebben het al niet goed en om onderling nog haat tegaan zaaien, daarmee graven wij ons eigen graaf. We hoeven niet met elkaar over als eens tezijn, maar dat wil niet zeggen dat wij dan maar elkaar gaan beledigen. We moeten juist het tegen overgestelde doen zoals de islam ons leert, elkaar steunen en helpen alleen zo komen wij verder. Iwa elmoehim ik moest het eve kwijt................................... je hebt gelijk lieverd :):blauwkus: ben helemaal met je eens ;) :zwaai: Miss Para:maf:

Miss9
20-04-2004, 21:37
Origineel gepost door Rifo79 Sallaam wa alaikoem. het wordt tijd dat wij broeders en zusters hier in deze site marokko.nl elkaar beter moeten behandellen. Wat moeten wel de nederlanders niet denken als ze lezen wat hier allemaal wordt gemeld. Ik vind dat alsje jezelf goed behandeldt wilt worden, dan moetje dan anderen ook goed behandelen. En zo zijn wij opgevoed, maar wanneer wij met elkaar oneens zijn over bepaalde zaken dan loopt het volledig mis. Ik hoop dat het snel wordt veranderd. Ik bedoel wij marokkanen hebben het al niet goed en om onderling nog haat tegaan zaaien, daarmee graven wij ons eigen graaf. We hoeven niet met elkaar over als eens tezijn, maar dat wil niet zeggen dat wij dan maar elkaar gaan beledigen. We moeten juist het tegen overgestelde doen zoals de islam ons leert, elkaar steunen en helpen alleen zo komen wij verder. Iwa elmoehim ik moest het eve kwijt................................... Je hebt helemaal gelijk! T is alleen zo jammer,dat bijna de helft zich niets van je topic zal aantrekken....

minous21
20-04-2004, 21:49
Origineel gepost door Rifo79 Precies ja....Echt ik wordt droevig als ik hier bepaalde topics lees. En hoe WIJ met elkaar hier omgaan over zaken die voor ons niet toedoen. Discusseren is goed maar een discussie voeren moetje wel met een beetje beleefdheid voeren. Ik bedoel wij marokkanen zijn islamitisch opgevoed maar bij sommige mensen ontbreekt hier totaal aan. Wat ik heb gemerkt is dat veel marokkanen niet kunnen discusseren want marokkanen voelen zich heel snel aangevallen en gaan zich dan vaak op een onbeschofte manier lopen verdedigen (dmv schelden enz)... Daarnaast hebben ook andere factoren een belangrijke rol zoals; leeftijd, opleidingsniveau ect... Inscha allah komt het allemaal goed..... :)

Ghizlanetje
20-04-2004, 22:27
Origineel gepost door Rifo79 Sallaam wa alaikoem. het wordt tijd dat wij broeders en zusters hier in deze site marokko.nl elkaar beter moeten behandellen. Wat moeten wel de nederlanders niet denken als ze lezen wat hier allemaal wordt gemeld. Ik vind dat alsje jezelf goed behandeldt wilt worden, dan moetje dan anderen ook goed behandelen. En zo zijn wij opgevoed, maar wanneer wij met elkaar oneens zijn over bepaalde zaken dan loopt het volledig mis. Ik hoop dat het snel wordt veranderd. Ik bedoel wij marokkanen hebben het al niet goed en om onderling nog haat tegaan zaaien, daarmee graven wij ons eigen graaf. We hoeven niet met elkaar over als eens tezijn, maar dat wil niet zeggen dat wij dan maar elkaar gaan beledigen. We moeten juist het tegen overgestelde doen zoals de islam ons leert, elkaar steunen en helpen alleen zo komen wij verder. Iwa elmoehim ik moest het eve kwijt................................... Ze zeggen toch ook wel eens ''beter milieu begint bij jezelf'' ik denk als je daar gewoon aan houdt, dat de meeste je wel zullen accepteren misschien wel een voorbeeld van je nemen!! (en dan komt het toch nog wel goed met de Marokaanse gemeentschap)

amira_roosje
21-04-2004, 11:42
helemaal eens met jullie ik ben blij dat er iemand zo over denkt

Sweet_Yasmin
21-04-2004, 15:30
Origineel gepost door Rifo79 Sallaam wa alaikoem. het wordt tijd dat wij broeders en zusters hier in deze site marokko.nl elkaar beter moeten behandellen. Wat moeten wel de nederlanders niet denken als ze lezen wat hier allemaal wordt gemeld. Ik vind dat alsje jezelf goed behandeldt wilt worden, dan moetje dan anderen ook goed behandelen. En zo zijn wij opgevoed, maar wanneer wij met elkaar oneens zijn over bepaalde zaken dan loopt het volledig mis. Ik hoop dat het snel wordt veranderd. Ik bedoel wij marokkanen hebben het al niet goed en om onderling nog haat tegaan zaaien, daarmee graven wij ons eigen graaf. We hoeven niet met elkaar over als eens tezijn, maar dat wil niet zeggen dat wij dan maar elkaar gaan beledigen. We moeten juist het tegen overgestelde doen zoals de islam ons leert, elkaar steunen en helpen alleen zo komen wij verder. Iwa elmoehim ik moest het eve kwijt................................... Helemaal mee eens :goedzo:

Lady_moi
21-04-2004, 15:51
Je hebt gelijk De weg van de islam is de juiste weg..

01LaHbIbAh09
21-04-2004, 15:57
Origineel gepost door minous21 Ik zeg altijd: Behandel iemand zoals jij behandeld wil worden...... Juist. :goedzo:

samira_arif
21-04-2004, 18:48

Nooit gedacht dat zo een topic op marokko.nl zou staan, als je sommige reacties ziet.... dan denk ik waar gaat dit heen.. maar anyway ben trots op je en vind dat je helemaal gelijk hebt, ma3salam (moge allah (swt) ons behoede voor het kwaad)

Pagina's : [1] 2