Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BRAUN eplilator 7280!! halen of niet?

Pagina's : [1] 2

lady_henoena
06-05-2009, 15:10

heey damesss, ik heb een vraagje he, ik wil een nieuwe epilator kopen, alleen k weet niet percies welke.. en zag in een folder deze Braun eplilator 7280, en hij lijkt mij best goed.. dus mijn vraag zijn er dames hier die deze ook hebben? en kunnen die mij dan vertellen of hij goed is of niet? het gaat om de volgende epilator: http://www.bcc.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/bcc-webshop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-ProductRating?ProductUUID=FjrAqA1v5j8AAAEYL5EP_IQE alvast bedankt!! :kus:

sparkles
06-05-2009, 16:45
Ik heb al jaren een epilator silk epile van Braun (heb er zelfs 2). Beide zijn 2-1.. dus er kan ook scheerkopje op. Het handige aan een 2-1 epilator is dat je hem dan ook, indien gewenst ;), als ladyshave kunt gebruiken. 89.95 is wel wat prijzig hoor! Is dit de ''nieuwste''? Zoja, laat je hierdoor niet misleiden. Ikzelf heb in een zaak gewerkt waar we ze verkochten en het principe van al die Braun dingen is echt hetzelfde! Een nieuwer model heeft zehma een nieuw kleurtje en ''nu nog minder pijnlijk bla bla bla''. Meer niet! Ik raad je aan om even bij zaken zoals de Blokker, Marskramer en Kijkshop langs te gaan. As. zondag is het Moederdag dus die zaken hebben zulke artikelen vaak in de aanbieding.

lady_henoena
06-05-2009, 16:55
Ik heb al jaren een epilator silk epile van Braun (heb er zelfs 2). Beide zijn 2-1.. dus er kan ook scheerkopje op. Het handige aan een 2-1 epilator is dat je hem dan ook, indien gewenst ;), als ladyshave kunt gebruiken. 89.95 is wel wat prijzig hoor! Is dit de ''nieuwste''? Zoja, laat je hierdoor niet misleiden. Ikzelf heb in een zaak gewerkt waar we ze verkochten en het principe van al die Braun dingen is echt hetzelfde! Een nieuwer model heeft zehma een nieuw kleurtje en ''nu nog minder pijnlijk bla bla bla''. Meer niet! Ik raad je aan om even bij zaken zoals de Blokker, Marskramer en Kijkshop langs te gaan. As. zondag is het Moederdag dus die zaken hebben zulke artikelen vaak in de aanbieding. heey meid, bedankt voor je advies, dus jij raad het mij af? hij is trouwens bij de kijkshop voor 66 euro, in de aanbieding!! http://www.kijkshop.nl/product/20582/244-409-4229/persoonlijke-verzorging/scheerapparaten/vrouwelijke-ontharing/braun-epilator-7280/ wel of niet neme?:maf2: en is t handiger , als er een epilator is om t als ladyshave te gebruiken?? :kus:

sparkles
06-05-2009, 17:05
heey meid, bedankt voor je advies, dus jij raad het mij af? hij is trouwens bij de kijkshop voor 66 euro, in de aanbieding!! http://www.kijkshop.nl/product/20582/244-409-4229/persoonlijke-verzorging/scheerapparaten/vrouwelijke-ontharing/braun-epilator-7280/ wel of niet neme?:maf2: en is t handiger , als er een epilator is om t als ladyshave te gebruiken?? :kus: Ik persoonlijk vind 2-1 beter/fijner. Ik weet niet of jij van plan bent om al jouw ongewenste haargroei te epileren :maf:??? That will hurt like hell :hihi:! Sowieso, het is enkel een epilator dus ook voor 66 euro is het duur. Er zijn van Braun ook epilatoren van +-40 euro.

lady_henoena
06-05-2009, 17:12

Ik persoonlijk vind 2-1 beter/fijner. Ik weet niet of jij van plan bent om al jouw ongewenste haargroei te epileren :maf:??? That will hurt like hell :hihi:! Sowieso, het is enkel een epilator dus ook voor 66 euro is het duur. Er zijn van Braun ook epilatoren van +-40 euro. hahhaha oke je hebt gelijk meid, dat zal cker pijn doen jha, nou dan ga k ook maar beter opzoek naar een epilator/ladyshave in 1.. mag k weten welke jij hebt? je hebt er twee zei je he, welke van de twee raad je me aan? alvast bedankt, :kus:

sparkles
06-05-2009, 17:25
hahhaha oke je hebt gelijk meid, dat zal cker pijn doen jha, nou dan ga k ook maar beter opzoek naar een epilator/ladyshave in 1.. mag k weten welke jij hebt? je hebt er twee zei je he, welke van de twee raad je me aan? alvast bedankt, :kus: Beide zijn van Braun... beide zijn een ''silk epil'' variant. Ik zoek het straks wel ff uit voor je want weet niet of er nog ergens een nr op staat... dus mss vind ik wel een afbeelding op internet. Je hoort wel van me!

lady_henoena
06-05-2009, 17:28
Beide zijn van Braun... beide zijn een ''silk epil'' variant. Ik zoek het straks wel ff uit voor je want weet niet of er nog ergens een nr op staat... dus mss vind ik wel een afbeelding op internet. Je hoort wel van me! oow okee, dankjewel meid!! echt heel lief van je:hadj: nou tot later dan :kus:

lady_henoena
06-05-2009, 20:42
zijn er nog andere meiden hier met tips?? :hadj:

I_Coco
07-05-2009, 13:28
heey meid, bedankt voor je advies, dus jij raad het mij af? hij is trouwens bij de kijkshop voor 66 euro, in de aanbieding!! http://www.kijkshop.nl/product/20582/244-409-4229/persoonlijke-verzorging/scheerapparaten/vrouwelijke-ontharing/braun-epilator-7280/ wel of niet neme?:maf2: en is t handiger , als er een epilator is om t als ladyshave te gebruiken?? :kus: Hey meid als ik dit zo lees (die site van kijkshop) kun je met deze dus je bikini en oksels alleen scheren, maar niet epileren toch?

sparkles
09-05-2009, 18:10
@ topicstarter: Ik kan helaas geen typenr op de epilatoren terugvinden en kan er gauw genoeg ook geen afbeeldingen van op internet vinden. Anyway beiden zijn dus van Braun (silk epil) en hebben een 2-1 functie (epileerkopstuk & scheerkopstuk)

lady_henoena
10-05-2009, 00:29
Hey meid als ik dit zo lees (die site van kijkshop) kun je met deze dus je bikini en oksels alleen scheren, maar niet epileren toch? dat weet k niet meid, maar k denk van wel, want t er staat dat t kan voor het leven lichaam..

lady_henoena
10-05-2009, 00:32
@ topicstarter: Ik kan helaas geen typenr op de epilatoren terugvinden en kan er gauw genoeg ook geen afbeeldingen van op internet vinden. Anyway beiden zijn dus van Braun (silk epil) en hebben een 2-1 functie (epileerkopstuk & scheerkopstuk) geeft niet meid, je hebt me toch goed op weg geholpen:goedzo: ik zal verder nog kijken naar zo eentje.. :kus:

I_Coco
10-05-2009, 12:04
dat weet k niet meid, maar k denk van wel, want t er staat dat t kan voor het leven lichaam.. Hmmm ben ook al heeel lang op zoek naar de juiste....... dat harsen iedere keer is ook niet zo goedkoop voor een paar voor twee harsbeurten kan ik de duurste halen. Maar ja dan moet je wel een goeie hebben.

lady_henoena
10-05-2009, 15:12
Hmmm ben ook al heeel lang op zoek naar de juiste....... dat harsen iedere keer is ook niet zo goedkoop voor een paar voor twee harsbeurten kan ik de duurste halen. Maar ja dan moet je wel een goeie hebben. ja percies, maar welke is nou DE GOEIE:nerd: hahah we need help!! zijn er andere dames met een GOEDE epilator/ladyshave:hadj:

I_Coco
10-05-2009, 20:57

ja percies, maar welke is nou DE GOEIE:nerd: hahah we need help!! zijn er andere dames met een GOEDE epilator/ladyshave:hadj: Hahaha echt wel ik houd al weken de krantjes in de gaten (met name de elektronika folders) om te kijken of er wat "goeds" in staat........

Pagina's : [1] 2