Bekijk originele versie : Helluupppp
littlegirl
20-04-2004, 20:05
mensuhhh!!
ik heb n probleem
IK KAN NIET MET MIJN SCHOONZUSJE OPSCHIETEN..
soms kan k dr wel schieten..
t lijkt wel alsof ze mij en mn zus haat..
is echt erg...
en k ben heel eerlijk als k zeg dat als ze opbezoek komt
bij ons dat ik dan spontaan huiswerk moet maken...
heeft iemand tzelfde probleem of heeft iemand tips..?
help me dan..
k kan dr gewoon niej meer uitstaan...
kuzzzzz
aaaaaah wat erg voor je weet je ook waarom ze je haat???
minous21
20-04-2004, 20:24
Lieverd, mijn schoonzus en ik zijn ook geen beste vrienden dit terwijl we familie zijn! De achterliggende reden: zou ik zo 1 2 3 niet op kunnen noemen...maar mijn schoonzus en ik zijn zo totaal andere types.....
Het is moeilijk, maar probeer haar te ontwijken, dat doe ik ook is beter voor mij en voor haar en voor mijn broer!
littlegirl
20-04-2004, 21:36
k probeer haar ook te ontwijke
t verschil is dat zij gewoon niej so is als ik
k ben meestal heel spontaan ensow
en zij niet zij let meer op haar figuur
en lult over andere mensen die te dik zijn
of lelijk zijn want jah zeker zij is natrlijk de mooiste he
dat moeten we niet vergeten............
ekrampje
20-04-2004, 21:55
Nou meid ik weet niet hoe het is en ik wil het ook niet meemaken ik wil je alleen zeggen dat je haar niet de kans moet geven dat ze baas over je kan spelen ze denkt misschien dat ze alles is maar je moet haar geen aandacht geven en het zal insahlah binnen de kortste keren overgaan
Ps: meid veel succes dit is maar een tip
boussa ekram
hafid_freak
20-04-2004, 22:00
niemand houd een mes op de keel om met haar om te gaan,
dus oprotten
Weet je meid, dit probleem komt vaak voor bij onze marokkaanse gezinnen. Vooral in de eerste jaren van het huwelijk. Misschien ken je haar nog niet zo heel goed en begrijp je haar manier van reageren/praten/lachen nog niet. Maar dat komt nog wel, of je gaat elkaar meer begrijpen of je gaat elkaar nog meer haten meestal is het de eerste keuze. Mijn schoonzus komt uit een arabisch stadje en is volledig in het arabisch opgevoed, wij zijn berbers. Op het begin had ik zoiets van: zij is totaal verschillend, maar naarmate de tijd verstreek leerde ik haar beter kennen, zij had bevoorbeeld een andere manier van grapjes maken, of een andere manier van praten, omdat ze ales vanuit het arabisch in het berbers omzette, nu is dat probleem al wat vervaagd ze denkt in het berbers en antwoord dan ook in het berbers,
ja meid met zulke problemen moet je geduld hebben, anders loopt het voor jullie allen verkeerd af (Layhfed)
hopelijk had je er wat aan
boesasxxxxxx
littlegirl
21-04-2004, 18:49
neej dat is het ook niej ze is al 7 jaar ofzow met mn broer getrouwd..
ze moet eens op dr woorden letten want dat is echt niej
fatsoenlijk meer hoor.. :(
k ben maar stil alleen vanwege mn broer want hij is echt n schat...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.