Bekijk originele versie : Waarschuwing voor de dames
Hallo Dames,
Wil jullie waarschuwen voor jullie vriendjes.
HuH Waarom denken jullie dan!!
Ze kunnen jullie alles beloven zema "ik wil met je trouwen"" Ik hou van je BLA BLA BLA allemaal fatoemannen. Eerst bespelen ze je zodat je alles voor ze over hebt en daarna laten ze je vallen als een baksteen!!
Vooral de jingens die zema seriues zijn die zijn het gevaarlijkst.
Kijk dus goed uit dames ik heb namelijk ervaring hiermee en ik kan je vertellen ik leef niet prettig nu ! Allah ihdihoem
Wat je ook voor ze doet ze waarderen het nooit! Dus doe aub geen moeite.
PS: Dit geld niet voor alle jongen hopelijk zijn er ook nog seriuese jongens!
Wil jullie alleen de pijn besparen!!.
nouredinne_el
19-04-2004, 19:37
de 1000000000000000000000000000000000 topic al origineel hooor
nouredinne_el
19-04-2004, 19:54
meisjes topic waar staat dat en jullie lopen alleen maar te zeikenn
minous21
19-04-2004, 20:40
Ik weet wat je bedoeld, maar ik KIJK heel goed uit!!
Met name de jonge meiden trappen erin en het is echt te triest voor woorden........
Wat een wereld....
jaaaaa wat kan je er tegen doen je kan beter wachten tot je echt serieus bent en dan pas een vriend nemen en niet voor de lol.
therealjebli
21-04-2004, 11:51
Origineel gepost door romaisa82
Hallo Dames,
Ze kunnen jullie alles beloven zema "ik wil met je trouwen"" Ik hou van je BLA BLA BLA allemaal fatoemannen. Eerst bespelen ze je zodat je alles voor ze over hebt en daarna laten ze je vallen als een baksteen!!
Kijk dus goed uit dames ik heb namelijk ervaring hiermee en ik kan je vertellen ik leef niet prettig nu ! Allah ihdihoem
Salamu alaikum zuster
Met alle respect. Ik begrijp precies wat je bedoelt.
Maar ik vraag me af wat je bedoelt met "Vooral de jingens die zema seriues zijn die zijn het gevaarlijkst ".
Een serieuze jongen is een jongen die zich aan zijn godsdienst houdt en zich aan de regels van Allah en zijn Profeet (SAW) houdt.
Hoe kan een serieuze jongen die zich aan de regels houdt en bang is voor Allah en niet naar de hel wil gaan gevaarlijk zijn.
Of je hebt een hele andere defenitie voor serieus, maar ik wil weten wat je bedoelt.
Moge Allah ons beschermen tegen het kwaad van de sjaitan.
Salamu alaikum,
Mohamed
Wil jullie alleen de pijn besparen!!
MrSelecta
21-04-2004, 12:35
Hallo Dames,
Weer de zoveelste cliche topic. Ik begin me er een beetje aan te irriteren. Door jouw verhaal komt het net over alsof dames niet in staat zijn om zelf na te denken enz. Ik kan een lang verhaal gaan schrijven en de nodige nuances aanbrengen, maar dat is niet nodig. Het is gewoon HEEL SIMPEL! --->
Wanneer een jongen serieuze plannen met je hebt, dus het over trouwen heeft enz, dan zal hij niet met je naar bed willen totdat de huwelijkspapieren zijn getekend, want dan kan hij wel wachten want hij is immers oprecht en weet dat je zijn vrouwtje wordt.
Wanneer een jongen dat hele trouwgedoe naar boven brengt en zogenaamd beweerd dat hij serieus is en dat alles goed komt en hij met je naar bed wilt, dan weet je bijna zeker dat deze jongen LEUGENS nodig heeft om een meisje het bed in te praten. En niet mans genieg is om gewoon te zeggen dat ie opgewonden van je raakt en wil genieten, zonder dat hij je vastigheid kan bieden.
Dikke Vette Punt.
Origineel gepost door MrSelecta
Weer de zoveelste cliche topic. Ik begin me er een beetje aan te irriteren. Door jouw verhaal komt het net over alsof dames niet in staat zijn om zelf na te denken enz. Ik kan een lang verhaal gaan schrijven en de nodige nuances aanbrengen, maar dat is niet nodig. Het is gewoon HEEL SIMPEL! --->
Wanneer een jongen serieuze plannen met je hebt, dus het over trouwen heeft enz, dan zal hij niet met je naar bed willen totdat de huwelijkspapieren zijn getekend, want dan kan hij wel wachten want hij is immers oprecht en weet dat je zijn vrouwtje wordt.
Wanneer een jongen dat hele trouwgedoe naar boven brengt en zogenaamd beweerd dat hij serieus is en dat alles goed komt en hij met je naar bed wilt, dan weet je bijna zeker dat deze jongen LEUGENS nodig heeft om een meisje het bed in te praten. En niet mans genieg is om gewoon te zeggen dat ie opgewonden van je raakt en wil genieten, zonder dat hij je vastigheid kan bieden.
Dikke Vette Punt.
je hebt gesproken :)
eerst zien en handelen dan geloven
zeytoena
21-04-2004, 12:49
Origineel gepost door MrSelecta
Dikke Vette Punt.
Jij bent goed
Maar anyway dames luister naar die gasten, bij is het
GEEN WOORDEN MAAR DADEN. En lees goed wat deze gast zegt, want dat dringt tot sommige nog niet door
Atlas_Gebergte
21-04-2004, 13:09
Hallo Dames,
Als je ook geen haram-relatie aangaat, bespaar je dit en je verdriet. Allah (swt) heeft voor niks een relatie voor het huwelijk verboden??????????
RealMadridGirl
21-04-2004, 13:16
Alweer iemand hoor met zo'n topic begint me beetje de keel uit te hangen
elke dag t zelfde damnnnn zoals nouredine al; zei kom met iets orgineels
hmm ten eerste wil ik zeggen dat het puur aan de dame zowel de heer ligt....Als de dame gewoon haar nuchtere verstand gebruikt is er niets aan de hand...Ewa zet ze haar verstand op nul ja dan moet je niet de schuld op je partner afschuiven....En Voor de heren...
DE GENE DIE JE HET MAKKELIJKST KUNT BEDRIEGEN IS JEZELF... :p
sihemB :zwaai:
Origineel gepost door LoVeLy_S
heeeeeeeee lieverd alles goed?????
ben je SA....
sihemb :zwaai:
Origineel gepost door LoVeLy_S
nee :(
oh wie ben je dan... SOUm
miss_morgan15
21-04-2004, 16:51
zie je weet het....je moet risico's nemen in het leven!!!
maar ik hoop Inch'Allah dat dat niemand overkomt...da moet heel erg zijn!
maar je je weet nooit en als het je overkomt,dan is het voor een deel je eigen schuld!pfffffff......het leven is raa,weet je!!!!
big kissezzzzzzzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.