Bekijk originele versie : Ford Focus TDCI sedan ghia 2006
_Perfectionist_
05-05-2009, 23:51
Heeft iemand hier ervaringen mee? Is het een goede auto? Of vaak problemen mee gehad. Gaat om de ghia uitvoering van de focus zoals in titel vermeld staat. En hoe betrouwbaar is deze op de weg?
Deze:
http://i41.tinypic.com/24xqmgk.jpg
http://i39.tinypic.com/9an28k.jpg
http://i42.tinypic.com/sy9rn4.jpg
TDCI motoren zijn erg betrouwbaar, niets mis mee. Verder is de Focus de lekkerst sturende auto in zijn segment!
_Perfectionist_
06-05-2009, 09:21
TDCI motoren zijn erg betrouwbaar, niets mis mee. Verder is de Focus de lekkerst sturende auto in zijn segment!
spreek je uit eigen ervaring? ik wil deze auto halen over 2 maanden inshaAllah. km stand is wel 200.000 maar verder goed onderhouden en distributieriem vervangen etc.
hoeveel zou jij betalen voor deze auto? verder fulloptions etc.
Ik spreek uiteraard uit ervaring.
Gezien de km-stand tussen de 8 en 9k.
_Perfectionist_
06-05-2009, 14:11
en onderhoud hiervan? is het duur? of xzijn onderdelen duur mocht er wat stukgaan
en onderhoud hiervan? is het duur? of xzijn onderdelen duur mocht er wat stukgaan
Tjah, wat noem je duur? Gewoon op hetzelfde niveau als zijn concurrenten.(Golf/Jetta/307 enz)
_Perfectionist_
06-05-2009, 18:42
Hmm oke. Thnx voor de info. Ik denk dat ik hem over 2 maanden ga aanschaffen inshaAllah.
Herinner mij toevallig iets, ben wel eens op veilingen geweest waar ex-overheid auto's geveild worden. Daar zaten ook dit type Focus tussen, ex politieauto's, ik dacht van het korps Utrecht...
Die gingen toen voor 5k weg ofzo.....nadeel is wel dat het witte auto's zijn en diverse gaten in het dashboard hebben....
_Perfectionist_
06-05-2009, 20:36
Ik ken diegene van wie ik hem ga halen en weet dat hij verder goed onderhouden is. Kleur is precies als op de foto's.
Ik ken diegene van wie ik hem ga halen en weet dat hij verder goed onderhouden is. Kleur is precies als op de foto's.
Aha ok, dat is beter, succes :goedzo:
_Perfectionist_
06-05-2009, 23:31
De mensen die zeggen dat ford slecht is, wil ik graag ook weten waarom. Want zo heb ik er niks aan toch?
En ik lees allemaal positief over de bovenstaande auto op internet, dus ik ben wel benieuwd dan naar jullie ervaringen!
Bananenpluk
07-05-2009, 00:01
Marokkanen houden het toch in het algemeen bij de duitse merken :o, een volvo s40 is ook een prachtbak alleen zie je er niet zo veel marokkanen mee waarom is dat zo :maf:
Marokkanen houden het toch in het algemeen bij de duitse merken :o, een volvo s40 is ook een prachtbak alleen zie je er niet zo veel marokkanen mee waarom is dat zo :maf:
Wat een boer niet kent dat vreet hij niet hé :hihi:
Bananenpluk
07-05-2009, 00:33
Wat een boer niet kent dat vreet hij niet hé :hihi:
:hihi: dat klopt daarom houden de marokkanen het bij peugeot, renault, volkswagen, audi, mercedes,opel en meer eigenlijk niet:o. Laten we de boer dan kennis maken van wat hij niet kent:maf:
_Perfectionist_
07-05-2009, 11:07
Volvo S40 is zeker een mooi wagen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.