Bekijk originele versie : Zou jij...............????
Soul_Searching
19-04-2004, 19:09
Hey ladies and gentlemen!!!
Een vraagje voor jullie.
Zou jij als meisje met een jongere jongen gaan en andersom dus als jongen met een oudere meisje gaan??
Vertel ook meteen waarom wel of waarom niet.
Ben benieuwd
HalveWaarheid
19-04-2004, 19:12
Als het maar lekkere sex is!
Soul_Searching
19-04-2004, 19:16
Origineel gepost door HalveWaarheid
Als het maar lekkere sex is!
Kan jij alleen maar daar aandenken :confused: :confused:
HalveWaarheid
19-04-2004, 19:18
Origineel gepost door Soul_Searching
Kan jij alleen maar daar aandenken :confused: :confused:
Ewa jij wou toch antwoord op je vraag! Wat moet je met een oud wijf als ze ook nog eens slecht in bed is! :)
LaGirly85
19-04-2004, 19:20
Nee nooit, ik hoef geen jongen die jonger is dan ik. Ik vind dat de jongen ouder moet zijn dan het meisje. Ik hoef echt geen jonge jongetje die zo onvolwassen is. Jongens zijn al onvolwassen, laat staan als ze jonger zijn dan ik.
Soul_Searching
19-04-2004, 19:21
Ewa jij wou toch antwoord op je vraag! Wat moet je met een oud wijf als ze ook nog eens slecht in bed is! :)
Niet alles draait om sex come on je gaat toch met iemand omdat je van diegene houdt en de rest komt wel alles op zijn tijd toch
SoleCuoreAmore
19-04-2004, 19:21
Nee, je moet niet naar leeftijd kijken. Iemand van 17 kan zich al volwassener gedragen en/of denken dan iemand van 22. Het is maar hoe je je voelt en bent. Ik zelf wil toch meer 'een echte man' maar dan bedoel ik van gedrag. Als diegen 2 jaar jonger is dan mij, en zich meer als een echte man gedraagt dan iemand van 23, dan is mijn keuze al gemaakt. ;)
minous21
19-04-2004, 19:23
Mijn voorkeur gaat uit naar een man die minimaal 5 jaar ouder is als ik!
Wij vrouwen zijn sneller volwassen, 5 jaar compenseerd het verschil....:D
HalveWaarheid
19-04-2004, 19:26
Niet alles draait om sex come on je gaat toch met iemand omdat je van diegene houdt en de rest komt wel alles op zijn tijd toch
Neej!
Soul_Searching
19-04-2004, 19:26
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Nee, je moet niet naar leeftijd kijken. Iemand van 17 kan zich al volwassener gedragen en/of denken dan iemand van 22. Het is maar hoe je je voelt en bent. Ik zelf wil toch meer 'een echte man' maar dan bedoel ik van gedrag. Als diegen 2 jaar jonger is dan mij, en zich meer als een echte man gedraagt dan iemand van 23, dan is mijn keuze al gemaakt. ;)
Ik ben het gedeeltelijk met je eens als een jongen jonger is en zich toch volwassener gedraagt dan een oudere jongeren maakt de leeftijd toch niet uit?!!
Maar ik persoonlijk zou het niet zo snel doen in mijn achterhoofd blijf ik vinden dat een jongen toch ouder moet zijn ja bij mij dus een twijfel geval ik zou het pas weten wanneer het me zou overkomen haha
Soul_Searching
19-04-2004, 19:28
Neej!
Wat nee??
HalveWaarheid
19-04-2004, 19:30
Wat nee??
Neej!
:staart:
Soul_Searching
19-04-2004, 19:38
Wat ben jij vaag Halverwaarheid!
Maar zou jij een serieuze mening willen geven wat zou jij doen.
Hoop op een normale antwoord
HalveWaarheid
19-04-2004, 19:51
Wat ben jij vaag Halverwaarheid!
Maar zou jij een serieuze mening willen geven wat zou jij doen.
Hoop op een normale antwoord
:D
Hey ladies and gentlemen!!!
Een vraagje voor jullie.
Zou jij als meisje met een jongere jongen gaan en andersom dus als jongen met een oudere meisje gaan??
Vertel ook meteen waarom wel of waarom niet.
Ben benieuwd Ik zou kunnen gaan met een oudere meisje maar niet ouder dan 28 jaar.
En eehh ben jij dat op de foto :cool: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.