Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laat me met rust!!!

Pagina's : [1] 2 3

bailagirl
18-04-2004, 18:38

Hoe komt het dat (wij als Marokaanse meisjes) in de file, in de trein, op straat of waar dan ook altijd worden aangesproken door Marokaanse jongens??? :confused: Jemig, ze lopen je zelfs achterna als je de Livera naar binnen loopt om nieuw ondergoed te kopen...schamen moet ze zich!!! Hoe komen ze erbij dat wij hun telefoonnummer willen hebben of de onze willen geven. Als je met ze praat ben je een h**r en als je ze negeert, ben je ook een h**r. Hoe moeten we ons opstellen, zodat ze uit onze buurt blijven!!!! LAAT ME MET RUST!!!!!! :kwaad: :kwaad:

HalveWaarheid
18-04-2004, 18:42
A ga spelen bolle zeug!

minous21
18-04-2004, 18:43
Ik ben het met je eens!!

HalveWaarheid
18-04-2004, 18:45
A ga spelen bolle zeugen!

minous21
18-04-2004, 18:56

Origineel gepost door HalveWaarheid A ga spelen bolle zeugen! :rolleyes: Je voelt je zeker aangesproken (door deze topic).....

ik_oke_is
18-04-2004, 18:58
ik heb in me hele leven maar één keer iemand aangesproken, omdat die me gewoon betoverde :maf: maar niet in een ondergoedwinkel :rolleyes:

minous21
18-04-2004, 19:02
Origineel gepost door HalveWaarheid :giechel: Zo had ik et niet eens bekeken dat je et zo ook zou kunnen opvatten! Maar goed! En neej dat doe ik niet...meisjes lastig vallen in een ondergoedzaak! :) Het spijt me, dat ik zo snel mijn conclusie trok... :) Maar jij noemde ons....dikke zeugen..... :( , why?

HalveWaarheid
18-04-2004, 19:04
Origineel gepost door minous21 Het spijt me, dat ik zo snel mijn conclusie trok... :) Maar jij noemde ons....dikke zeugen..... :( , why? Zomaar!

qwatra
18-04-2004, 19:05
Ja meid, onlangs ging met een vriendin gaan winkelen. Een jongeman volgde ons al een tijdje met zijn vriendjes en bleef maar praten tegen ons, nou ja wij natuurlijk niet antwoorden, en toen begon ie ons uit te schelden. Ja een paar uur daarna kwamen we hem weer es tegen, mijn vriendin begon tegen em te roepen dat ie ons met rust moest laten en ja weer het zelfde gezeik dat we geen opvoeding hebben gehad en dat we meiden van de straat waren en dat iedereen ons kon krijgen. Nou dat heeft me toen enorm gekwetst, ik bedoel ik en men vriendin lopen er altijd fatsoenlijk bij, we dragen hoofddoekjes en toch is dit niet genoeg voor hun, ik hoop dat ze hun straf nog krijgen want door hen krijgen wij het erg benauwd, hun kennen misschien geen schaamte maar ik zak in de grond van schaamte als een man zomaar naar me toe komt en zulke woordjes naar me toe gooit, net zoals je zegt meisje: laat ons gewoon met rust!!!

minous21
18-04-2004, 19:06
Origineel gepost door HalveWaarheid Zomaar! :rolleyes: okay, wat jij wil.....

bailagirl
18-04-2004, 19:40
Als ik een bolle zeug ben.... LAAT ME DAN MET RUST!!! Het maakt jullie mannen (die dat doen) niks uit of ze er goed uitzien of niet... ze is marokaans en loopt op straat... daar lijkt het om te gaan. Zoals eerder ook is geplaatst door qwarta...hoofddoek of niet...wij schamen ons wel voor jullie gedrag. We voelen ons opgelaten en krijgen een zeer slecht beeld van marokaanse jongens.

DOUKALIA18
18-04-2004, 20:05
Zelfs als je met je moeder bent versieren ze je :jammer:

sweet_nadoria
19-04-2004, 17:31
Ewa jah ... Je weet dat er toch altijd zulke zwaar hopeloze gevallen zullen blijven .. Dus jah negeren man ... Ik weet niet hoe vaak ik die schandes heb gehad, waar mijn moeder bij was en zelfs mijn vader maar ja ik luister er niet naar en jah als mn moeder of vader hem hoort tjah zijn probleem I don't give a shit :ego:

marjam123
19-04-2004, 17:43
1 vraag: loop je op straat... wil je oversteken... ineens stopt er een auto... jij denkt je kunt oversteken... vliegt die deur open :D 'dgel azin' je denkt: WHAT THE F*CK!!? en loopt zo snel mogelijk door... de vraag: Denken ze nou echt dat je gaat instappen!?

bailagirl
19-04-2004, 18:05

DOUKALIA18 ze moeten zich schamen he? Bij mijn moeder durven ze niet, mijn moeder slaat ze in elkaar ;) marjam123 Dat bedoel ik nou.. Schaamteloos

Pagina's : [1] 2 3