Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MANNELIJKE ZWANGERSCHAP: Duivels of Revolutionair?

Pagina's : [1] 2

MELILLENSE
18-04-2004, 18:23

Na de menselijke klonering, de mannelijke zwangerschap! Vooruitgang noemt men dit...wansmakelijk of revolutionair? Wat er ook van zij, het is goed nieuws voor transsexuelen en homosexuelen. Hoewel deze techniek nog niet openstaat voor het algemene publiek, loopt er een proefproject waarbij een zekere Mr. Lee Mingwei als eerste man een zwangerschap beleeft...na allerlei medische ingrepen die zulks mogelijk maken en waarbij de geboorte via een keizersnede zal plaatsvinden. Het idee is niet nieuw en werd destijds al gelanceerd in een italiaanse film met de inmiddels overleden Marcello Mastroianni als zwangere man... Inmiddels staat ook al vast dat verschillende mannen (?) zich kandidaat hebben gesteld om een zwangerschap aan den lijve te ervaren en alzo hun eigen kind te baren. Stel nu, dat het morgen mogelijk zou zijn dat mannen ook zwanger kunnen worden en dat deze techniek uitvoerig wordt toegepast in homosexuele en transsexuele milieu's, a. Wat zou jij daarvan vinden? b. Wat zou jij, als vrouw, daarvan vinden dat jij je voorbehouden recht van zwangerschapsbeleving zou moeten delen met enkele mannelijke individuen die de natuur willen tarten? c. Vind jij dit ongehoord en moet dit bij wet verboden worden? d. Voor de gelovigen: is dit weer een teken aan de wand dat het niet goed gaat met de wereld waarbij mannen en vrouwen meer en meer op elkaar beginnen te lijken. http://www.malepregnancy.com/images/time_cover_lg.jpg Bron: www.malepregnancy.com....voor het online volgen van Mr. Lee's zwangerschap. MELILLENSE :belgie:

fatoucha_k
18-04-2004, 18:41
wetenschappers hadden niets te doen....en toen dachten ze...he...laten we een man zwanger maken...:D

Schatje75
18-04-2004, 18:42
Origineel gepost door MELILLENSE a. Wat zou jij daarvan vinden? b. Wat zou jij, als vrouw, daarvan vinden dat jij je voorbehouden recht van zwangerschapsbeleving zou moeten delen met enkele mannelijke individuen die de natuur willen tarten? c. Vind jij dit ongehoord en moet dit bij wet verboden worden? d. Voor de gelovigen: is dit weer een teken aan de wand dat het niet goed gaat met de wereld waarbij mannen en vrouwen meer en meer op elkaar beginnen te lijken. a: onnatuurlijk. b: de schepper heeft bepaalde dingen geregeld, daar moet een mens van afblijven. c: zoiets kun en mag je denk ik niet verbieden. d: geloof heeft hier niets mee te maken.

fatoucha_k
18-04-2004, 18:55
Origineel gepost door MELILLENSE Na de menselijke klonering, de mannelijke zwangerschap! Vooruitgang noemt men dit...wansmakelijk of revolutionair? a. Wat zou jij daarvan vinden? b. Wat zou jij, als vrouw, daarvan vinden dat jij je voorbehouden recht van zwangerschapsbeleving zou moeten delen met enkele mannelijke individuen die de natuur willen tarten? c. Vind jij dit ongehoord en moet dit bij wet verboden worden? d. Voor de gelovigen: is dit weer een teken aan de wand dat het niet goed gaat met de wereld waarbij mannen en vrouwen meer en meer op elkaar beginnen te lijken. a. ik vind dit hartstikke belachelijk...waarom willen ze nog mannen zwanger laten raken...is het niet genoeg dat vrouwen kinderen krijgen...en nog zeuren dat de wereld vol raakt over ik weet niet hoeveel jaar....zo worden nog meer mensen geboren... b. ik vindt het onrespectvol jegens ons vrouwen, waarom willen mannen zwanger worden...ik bedoel maar... c. dit moet hartstikke verboden worden...het is onnatuurlijk en beschamend, en god heeft het ons zo geschapen dat alleen de vrouwen zwanger kunnen raken, waarom moeten ze tegen god's wil ingaan...maar zo zijn wetenschapper die geloven niet...ze denken alleen maar aan zichzelf...uiteindelijk krijgen ze er prijzen voor... d. ja....het lijkt erop dat het vergaan van de wereld steeds dichtbij komt...en het komt ook steeds dichtbij...

ffeiza
18-04-2004, 18:57

Vind het super Ziekelijk!! Je moet je lichaam zo laten hoe je het hebt gekregen. En je Ik als vrouw begrijp niet waarom een man dat graag zou willen doen. Je hebt niet eens zekerheid of het kind gezond zal zijn. Dat laten we natuurlijk altijd aan Allah swt over. Dit is zeker een teken dat we dichterbij komen.. Mannen die vrouwengedaantes willen. Nu is het niet alleen maar het uiterlijk, maar ook de lichaam oftwel de eierstokken:rolleys: A3oudou Billah..

Sensabillah
18-04-2004, 19:11
Origineel gepost door MELILLENSE Stel nu, dat het morgen mogelijk zou zijn dat mannen ook zwanger kunnen worden en dat deze techniek uitvoerig wordt toegepast in homosexuele en transsexuele milieu's, a. Wat zou jij daarvan vinden? Salaam aleikoem Melillense, Een weerzinwekkende gedachte, een zwangere man. Gaat hij dan ook borsten klonen om het kind mee te voeden ? En hoe gaat het kindje de man in kwestie aanspreken, als mapa ? [i] b. Wat zou jij, als vrouw, daarvan vinden dat jij je voorbehouden recht van zwangerschapsbeleving zou moeten delen met enkele mannelijke individuen die de natuur willen tarten?[/B] Luguber, Allah (swt) heeft niet voor niets een vrouw geschapen. Zie je het al voor je bij de zwangerschapsgym ? Arnold Schwarzenegger vond ik al belachelijk als zwangere man in Twins maar dit slaat alles. [i] c. Vind jij dit ongehoord en moet dit bij wet verboden worden?[/B] De vraag is of je zoiets bij de wet zou kunnen verbieden. Indien ik mijn stem zou moeten geven zou ik zeker tegen stemmen. Naast het feit dat het te zot voor woorden is, hoe ga je een kind later uitleggen dat zijn neefje door zijn moeder is gebaard en hij door zijn vader ? Alsof er al niet genoeg gecompliceerde zaken zijn op de wereld, laten we het vooral ingewikkelder gaan maken met dit soort onzin. [i] d. Voor de gelovigen: is dit weer een teken aan de wand dat het niet goed gaat met de wereld waarbij mannen en vrouwen meer en meer op elkaar beginnen te lijken. MELILLENSE :belgie: [/B] Dit is voor mij zeker een teken dat het niet goed gaat met de wereld. Vind het een angstaanjagende gedachte, zwangere mannen brrrr.

MELILLENSE
18-04-2004, 19:18
Het is inderdaad een ziekelijke abberatie van de menselijke geest...en een teken van totaal respectloos zijn tegenover de eigenheid van de vrouw. Maar in homosexuele, en vooral transsexuele milieu's, gaan er al stemmen op zich door IVF een foetus te laten inplanten bij de mannelijke 'vrouwelijke' partner die het kind zal dragen van het koppel. Ze eigenen zich als het ware het alleenrecht van de zwangerschap toe dat totnogtoe door moeder natuur aan de vrouw was voorbehouden. Men wil, als man of als transsexueel, als het ware voelen wat een zwangerschap is en worden in de voorbereidende fase van de mannelijke, versus transsexuele, zwangerschap volgespoten met vrouwelijke hormonen teneinde als vrouw te fungeren; vrouwelijke stem, groei van de borsten, verminderde haargroei, enz.... Hierbij een tweetal getuigenissen van hoe zulke 'mannen' denken (uiteraard Amerikanen); de éne zou dit om beroepsmatige redenen doen, om zijn vrouw te ontlasten van een zwangerschap, de andere is een transsexueel... JERRY United States "My wife is a partner at a law firm, and we decided a long time ago that it would be very difficult for her to take a pause in her career to have children. Since my job is more flexible, I could definitely take the time to carry the child instead of her! Male Pregnancy is perfect for our lifestyle!" JESSE United States "I am a transgendered individual -- a woman now -- who always wanted to have a child. I've been with a wonderful man for many years now and nothing would make me happier that to give him a child. Thank God for male pregnancy and RYT Hospital!" De wereld gaat er echt op voorruit....en dan blijven beweren dat de vrouw in het westen geëmancipeerd is: ze schijnt eerder met de dag geridiculiseerd te worden door mannen die zich als vrouwen gedragen....alleen zullen ze het nooit zijn, hoeveel oestrogeen ze ook inspuiten. MELILLENSE :belgie:

Tempelier
18-04-2004, 19:31
Origineel gepost door MELILLENSE De wereld gaat er echt op voorruit....en dan blijven beweren dat de vrouw in het westen geëmancipeerd is: ze schijnt eerder met de dag geridiculiseerd te worden door mannen die zich als vrouwen gedragen....alleen zullen ze het nooit zijn, hoeveel oestrogeen ze ook inspuiten. MELILLENSE :belgie: Ik vind dit hele scenario nogal bizar, ik verwacht ook dat het veel weerstand zal oproepen. Het is totaal onnatuurlijk en ik kan me niet voorstellen dat veel mannen hierop zitten te wachten. Maar wat je hierboven zegt over disrespect voor de vrouw raakt kant nog wal. Waarom zou het vrouwen ridiculiseren? Als een man elke dag voor zijn vrouw kookt ridiculiseert hij zijn vrouw dan omdat hij "vrouwelijke" taken overneemt? Ridiculiseert een huisman zijn vrouw? Het idee is totaal ridicuul, het ridiculiseert de vrouw echter totaal niet. Het lijkt erop dat welke topic jij ook opend westerlingen, homosexuelen en alle andere mensen die jouw niet aanstaan het zoveel mogelijk moeten ontgelden.

ffeiza
18-04-2004, 19:41
Je kunt zwangerschap niet vergelijken met Het koken.. Ik zou het ook supervreemd vinden als ik mn buurman zwanger zie rondlopen

MELILLENSE
18-04-2004, 19:45
Origineel gepost door Tempelier Ik vind dit hele scenario nogal bizar, ik verwacht ook dat het veel weerstand zal oproepen. Het is totaal onnatuurlijk en ik kan me niet voorstellen dat veel mannen hierop zitten te wachten. Maar wat je hierboven zegt over disrespect voor de vrouw raakt kant nog wal. Waarom zou het vrouwen ridiculiseren? Als een man elke dag voor zijn vrouw kookt ridiculiseert hij zijn vrouw dan omdat hij "vrouwelijke" taken overneemt? Ridiculiseert een huisman zijn vrouw? Het idee is totaal ridicuul, het ridiculiseert de vrouw echter totaal niet. Het lijkt erop dat welke topic jij ook opend westerlingen, homosexuelen en alle andere mensen die jouw niet aanstaan het zoveel mogelijk moeten ontgelden. Kruisvaarder69, Als je vrouweigen lichamelijkheden als man simuleert, dan ridiculiseer je de vrouw...heeft niets met koken-eten spelen, daar gaat het immers om een huishoudelijke taak binnen een gezin waar zowel man als vrouw actief aan dienen deel te nemen. Wat maakt een vrouw zo eigen aan zichzelf? Juist, zij is het énige wezen dat leven baart en ook het énige wezen dat moederlijke gevoelens kan koesteren. Het lichaam van een man is niet geconcipieerd om leven te dragen en is bovendien zeer gevaarlijk voor hem, vooral bij de bevalling. Een vrouw die haar man als travestiet ziet rondhuppelen, is geen streling voor haar vrouwelijke ego....meer zelfs, het is een brutale belediging aan haar adres, tenzij de vrouw in kwestie over geen zelfrespect beschikt. Het is geen kwestie van homosexuelen, transsexuelen of andere mensen te kwetsen of te viseren, maar het is wel voornamelijk uit deze groepen dat de vraag komt...immers, zij beschikken niet over de natuurlijke gave om kinderen te baren. MELILLENSE :belgie:

Tempelier
18-04-2004, 19:50
Ok ik snap je punt, maar ik vertrouw dit nieuwsfeit trouwens niet zo. De enige links naar nieuwssites die dit verhaal hebben gepubliceert gaan over zwangere mannelijke zeepaardjes. Niet over menselijke mannen. Als dit verhaal waar zou zijn en Mr. Lingwei zou echt al 6 maanden zwanger zijn denk ik dat het over de hele wereld in het nieuws zou zijn. Maar ik kan het natuurlijk ookmis hebben.

Tempelier
18-04-2004, 19:57
Ok, dit verhaal is echt grote bullshit. Je gelooft dit toch niet echt of wel Mellilense?

MELILLENSE
18-04-2004, 20:00
Origineel gepost door Tempelier Ok ik snap je punt, maar ik vertrouw dit nieuwsfeit trouwens niet zo. De enige links naar nieuwssites die dit verhaal hebben gepubliceert gaan over zwangere mannelijke zeepaardjes. Niet over menselijke mannen. Als dit verhaal waar zou zijn en Mr. Lingwei zou echt al 6 maanden zwanger zijn denk ik dat het over de hele wereld in het nieuws zou zijn. Maar ik kan het natuurlijk ookmis hebben. Je hebt het inderdaad mis, Tempelier. Kijk naar de weblink zoals hierboven aangeduid bij het startbericht. Het is een experiment dat uitgevoerd wordt door het gerenommeerde RYT hospitaal (zie link onderaan). Kennelijk heb je moeite om wetenschappelijke feiten te accepteren, Kruisvaarder69.....het is heus geen religieuze dogma, hoor. Er is zelfs een life echografische scan te zien van de foetus. Kijk, leer en ervaar.... Bron: www.rythospital.com MELILLENSE :belgie:

Tempelier
18-04-2004, 20:05
Datzelfde ziekenhuis claimt dat ze een muis met menselijke intelligentie hebben gekloond. Geloof je het nu nog steeds? :haha: http://www.rythospital.com/clyven/

MELILLENSE
18-04-2004, 20:13

Origineel gepost door Tempelier Datzelfde ziekenhuis claimt dat ze een muis met menselijke intelligentie hebben gekloond. Geloof je het nu nog steeds? :haha: http://www.rythospital.com/clyven/ Het gaat hier niet om een intelligente muis, maar om een zwangere man...weerleg de feiten als je kunt, zoniet doe je er beter aan om je koest te houden. Toch leuk om te zien hoe het westen er met de dag decadenter op wordt en mensen zoals jij er nog fier op zijn ook. Is het dan verkeerd om de mensen erop te wijzen dat ze gevaren lopen als ze zich zouden laten meeslepen door de ziekelijke geesten van sommige westerlingen? Wat is de volgende stap? Menselijke embryo's in varkens laten groeien omdat de westerse vrouw aan haar carrière denkt en geen tijd meer heeft voor haar eigen zwangerschap....Zich laten bevruchten door een beer gaat (nog) niet, gezien de verschillende aantallen chromosomenparen bij mens en varken. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2