Bekijk originele versie : Vanmorgen Gebeden???!!!!!!!!
Wie heeft er vanmorgen eigenlijk gebeden???!!
:o
Ik wel want slapen kan ik sowieso niet dus kan ik beter wat extra soera s bidden he!!!! :Iluvu:
Aja,begrijp me niet verkeerd he!! :)
Want ik bid zowel in de ramadan als gewoon int jaar! :Iluvu:
Origineel gepost door angel21
me too :)
:)
Origineel gepost door abdelsamad
ik heb ook gebeden.en ben daarna wat gaan liggen en nieuws gekeken en toen viel ik in slaap en werd dan wakker voor school.ma'a salama allemaal en ramadan moubarak allemaal
slapen kan ik niet....... :(
soumaya1
06-11-2002, 16:07
ik heb ook gebeden!! een beetje laat, ik had me verslapen, maar goed , allahkebl!!hoop ik!
Origineel gepost door soumaya1
ik heb ook gebeden!! een beetje laat, ik had me verslapen, maar goed , allahkebl!!hoop ik!
incha allah :)
Origineel gepost door Kadir
ik heb al sinds kwart voor vijf niet geslapen :(
ik ook!!!!!!!Ik ben gaan slapen om half 12 en opgestaan om 10voor 5!!!!!!!!!! :( :( :( :( :( Maar het geeft niet....Het is ramadan he :)
Ja, ej maar morgen begin ik pas om 12 uur met school, lekker uitslapen:D
:( :( hoe durf je dat zeggen?????!!!!!!!!
ik moet om 8uur op school zijn!!!!!!!!!!
im sorry:(
;) het is nikske jong!!!!!
manal18meknes
06-11-2002, 16:30
ik stond al op vanaf 5 uur heb ik gebeden ff het nieuws gekeken en toen werken en het is echt lekker om vroeg op te staan ik was helemaal fit mijn vriendinnen waren verbaasd ik zong en lachte en praatte om 8 uur 's morgens en zij waren stil hahahahahaah
Origineel gepost door manal18meknes
ik stond al op vanaf 5 uur heb ik gebeden ff het nieuws gekeken en toen werken en het is echt lekker om vroeg op te staan ik was helemaal fit mijn vriendinnen waren verbaasd ik zong en lachte en praatte om 8 uur 's morgens en zij waren stil hahahahahaah
ik heb int totaal 4uurtjes geslapen maar toch ben ik ni moe ofzo dus.....valt mee he!!! :)
manal18meknes
06-11-2002, 19:19
Origineel gepost door Marocca
ik heb int totaal 4uurtjes geslapen maar toch ben ik ni moe ofzo dus.....valt mee he!!! :)
Ik ook niet is veel beter of niet?
Origineel gepost door manal18meknes
Ik ook niet is veel beter of niet?
je moet het maar kunnen he!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.