Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islam

chebbalaila
06-11-2002, 12:55

Nou ten eerst wil ik iedereen Ramadan moebarak wensen. Ik heb een site gekregen die ik zo mooi vondt. Dit is handig hoe je Islam in het simpels kun uitleggen als die vraag aan je wordt gesteld. Want vaak krijgen we die vragen van andere waar we niet zo goed op kunnen antwoorden voordat ze een rare beeld krijgen. http://members.rogers.com/malikelshabazz/ Ik hoop dat jullie 'm net zo mooi vinden net als mij. Beslemma Groetjes Laila :rolleyes:

sammmy
06-11-2002, 13:37
hij is echt moooooooooooooooooooooi. zeker weten.

chebbalaila
06-11-2002, 13:40
Ja he vondt ik ook. Het mooiste foto dat ik vondt was met Yussef islam Mohammed ali en malconX. Hoe ze eerst uitzagen voordat ze moslims waren. De rest vondt ik ook appart die fotos. ben blij dat je het met me eens bent.

Muslimah
06-11-2002, 14:57
mashallah ik vind het ook een mooie site! dzjakkiellah oegti voor het plaatsen van deze site. groetjes :zwaai:

Morgaine
06-11-2002, 15:21

Ik vind het ook een mooie site en het geeft een ideaalbeeld weer. Helaas is de wereld waarin we leven verre van ideaal. *Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*

samiaatje
06-11-2002, 15:33
hey allemaal, Met alle respect hoor maar ik vind die site van jouw, een beetje langdradig; ik heb nog nooit zoveel moeten gapen als toen ik die site bekeek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o

chebbalaila
06-11-2002, 16:40
Samiaatje Oke je hebt gelijk die site is een beetje langdurig maar heb je nu wel een duidelijkere beeld gekregen over de islam. Of was je zo druk bezig met gapen dan je niet alles hebt gelezen. Hahah.

samiaatje
14-11-2002, 12:15
Ik weet al hoe je die stomme vragen van niet- moslims moet beantwoorden, dus ik heb geen hulp van een site als deze niet nodig. nogmaals het was niet negatief bedoeld. :zwaai: :iblies: