Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er vanochtend/vanacht gegeten!?

Pagina's : [1] 2 3 4

tha_lady
06-11-2002, 12:12

wie is echt vanochtend/vanacht op gestaan om te eten!!?? ik heb een broodje kaas gegeten met thee omdat het moest van mijn moeder!!! laterZ :blauwkus:

Dida
06-11-2002, 12:15
ik ook precies als angel..:)

Hindaatje
06-11-2002, 12:15
Origineel gepost door angel21 ik ben om 05.30 opgestaan heb binnen 10 min wat gegeten. en na het gebed ben ik weer gaan slapen :D Me too....Ik kon eerst nie op staan...later koppie thee broodje kaas dr bij :D ..en ik had humor joh...om 5 uur s'ochtends damnn :rolleyes: :zwaai:

tha_lady
06-11-2002, 12:17
Origineel gepost door Hindaatje Me too....Ik kon eerst nie op staan...later koppie thee broodje kaas dr bij :D ..en ik had humor joh...om 5 uur s'ochtends damnn :rolleyes: :zwaai: hahhaha ik wet precies wat je bedoeld!!! laterZ :blauwkus:

Hindaatje
06-11-2002, 12:18

Origineel gepost door tha_lady hahhaha ik wet precies wat je bedoeld!!! laterZ :blauwkus: :D

Tnawie
06-11-2002, 12:20
Origineel gepost door tha_lady wie is echt vanochtend/vanacht op gestaan om te eten!!?? ik heb een broodje kaas gegeten met thee omdat het moest van mijn moeder!!! laterZ :blauwkus: tot hoe laat mag je eten? :p :zwaai:

Just_me_Dina
06-11-2002, 12:20
hihihihi..echt leuk..iedereen doet het anders.. Nou bij mij ik kan niet eten..ik word wel wakker om te bidden.. En ja normaal drink ik nog een kop thee maar vandaag geen trek in.. Dus alleen gebeden en toen weer naar me bedje gedoken... :)

Jehna
06-11-2002, 12:24
ja ik heb echt geen trek sochtends vroeg in eten, maar ik moet wel anders dan hou ik het niet uit op mijn werk de volgende dag

Nadiah
06-11-2002, 12:26
Ik ben vandaag om half 6 opgestaan twee broodjes gegeten en een halve liter water..+ wat fruit... Nu heb ik helemaal geen honger alleen een beetje raar gevoel in mijn hoofd.. maar dat moet nog even wennen en verder zegt iedereen dat ik vet bleek ben..

tha_lady
06-11-2002, 12:30
Origineel gepost door TNAwie tot hoe laat mag je eten? :p :zwaai: als het goed wa kwart voor 6 maar ik wete het niet zeker laterZ :blauwkus:

cheetah
06-11-2002, 12:36
Ik heb om vijf uur een grote bord ghrera gegeten en volgens mij ben ik de enige die aan de soep was... :D heb nu geen honger, maar een beetje dorst alleen.

rachidas
06-11-2002, 12:37
NOU IK GA VERTELLEN WAT IK HEB GEGETENNN GEHAKTBALLEN MET BROOD DAARNA BROOD MET KAAS ......... EN KOFFIE ... LEKKER EN DAARNA KARNEMELK MET BROOD .. MIJN VADER AT ANDAVIE DUS DIE PIKTE IK OOK VAN HEM IN... EN IK HEB VEEL WATER GEDRONKEN!!! MIJN MOEDER ZEI SMMMM WAT EET JIJ VEEL DUS ZEI IK SMMMMMMMMMM WAT LET JIJ OP .. IEDER IS ANDERS ... DE EEN HEEFT EEN KLEINE MAAG EN DE ANDER NIET

tha_lady
06-11-2002, 12:45
Origineel gepost door rachidas NOU IK GA VERTELLEN WAT IK HEB GEGETENNN GEHAKTBALLEN MET BROOD DAARNA BROOD MET KAAS ......... EN KOFFIE ... LEKKER EN DAARNA KARNEMELK MET BROOD .. MIJN VADER AT ANDAVIE DUS DIE PIKTE IK OOK VAN HEM IN... EN IK HEB VEEL WATER GEDRONKEN!!! MIJN MOEDER ZEI SMMMM WAT EET JIJ VEEL DUS ZEI IK SMMMMMMMMMM WAT LET JIJ OP .. IEDER IS ANDERS ... DE EEN HEEFT EEN KLEINE MAAG EN DE ANDER NIET sjoooow damn hoe krijg je dat allemaal op in de ochtend!!!! laterZ :blauwkus:

rachidas
06-11-2002, 12:46
gewoon hoe ik het over dag doe .............. gewoon proppen die handel .... het gaat erin en eruit

SweetRose
06-11-2002, 12:46

Bazzzzz ik ben jaloers op jullie omdat jullie kunnen eten 's morgens.....:( ik kan dat niet echt niet..als ik in een boterham bijt...dan moet ik met mijn vuist op mijn borstkas kloppen om het naar beneden te laten gaan...erg hé!! :rolleyes: maar nu heb ik er spijt van dat niet gegeten heb....ik heb echt echt echt echt honger...maar ik probeer er niet aan te denken!!!

Pagina's : [1] 2 3 4