Bekijk originele versie : Waarom de Jihad-Operaties in Madrid?
Assalamoe 'aleykoem wa rahmatoellah.
Waarom de Jihad-Operaties in Spanje?
Bekijk de Flash en je ziet waarom:
http://www.d3wa.net/free/aboe/spain.swf
Diegenen die Moslims bestrijden of het bestrijden van Moslims op welke manier dan ook ondersteunen worden collectief als één vijand beschouwt.
Allahu Akbar walilahil hamd.
Origineel gepost door Aboe_Qataadah__
Assalamoe 'aleykoem wa rahmatoellah.
Waarom de Jihad-Operaties in Spanje?
Bekijk de Flash en je ziet waarom:
http://www.d3wa.net/free/aboe/spain.swf
Diegenen die Moslims bestrijden of het bestrijden van Moslims op welke manier dan ook ondersteunen worden collectief als één vijand beschouwt.
Allahu Akbar walilahil hamd
Je mag welles jihad voeren maar de islam zegt blijf van deonschuldige mensen AF
fallujistan
19-04-2004, 18:13
het waren bommen van 7000 000 mg op binladen in afghanistan.
..dat deden ze extra, om mensen bang te maken zodat ze niet omgaan met arabieren en moslims....
maar hun 'goederen' zijn naar hun teruggestuurd...
.. en voor nederland' we hebben de moslims altijd goed behandeld!? '.. moet ik opsommen wat de nederlanders deden in indonesie.1?
Het blijkt wel weer dat Bin Laden 200 ONSCHULDIGE burgers heeft vermoord. Was het niet het Spaanse volk wat met miljoenen de straat op ging om tegen de oorlog in Irak te protesteren?
Al voor de aanslagen in Madrid beloofde premierskandidaat Zapatero dat hij. als hij de verkiezingen zou winnen, de Spaanse troepen uit Irak terug zou trekken. En al vóór die aanslagen was duidelijk dat een meerderheid van de Spaanse bevolking op Zapatero zou stemmen omdat ze het ééns waren met dát standpunt over troepenterugtrekking. DE SPANJAARDEN STEUNDEN DE UITZENDING VAN DIE TROEPEN DUS HELEMAAL NIET.
En via de weg van de democratie zou dus het besluit tot stand komen de dat Spaanse troepen zouden worden teruggetrokken.
En toch hebben die volledig gestoorde mudjaheidenen 200 Spanjaarden de dood in gejaagd en vele honderden mensen verwond. Helemaal voor niets. Want het ging om onschuldige mensen die tegen de oorlog in Irak waren.
conclusie : OSAMA BIN LADEN EN ZIJN AANHANGERS (OOK DIE WANNABEE INTERNETMUDJAHEIDENEN OP DIT FORUM) ZIJN GEVAARLIJKE GESTOORDE GEKKEN DIE MOORDEN OM TE MOORDEN, EN MET GEEN ENKEL ANDER DOEL.
He gelukkig, ik heb mijn Caps Lock toch weer losgekregen.
Toch jammer dat die Mudjaheidenen ineens hun mond houden als ze met hun neus op de feiten gedrukt worden en zich realiseren dat er gewoon 200 onschuldige burgers vermoord zijn.
arabchrstn
21-04-2004, 08:40
Origineel gepost door Peej
conclusie : OSAMA BIN LADEN EN ZIJN AANHANGERS (OOK DIE WANNABEE INTERNETMUDJAHEIDENEN OP DIT FORUM) ZIJN GEVAARLIJKE GESTOORDE GEKKEN DIE MOORDEN OM TE MOORDEN, EN MET GEEN ENKEL ANDER DOEL.
He gelukkig, ik heb mijn Caps Lock toch weer losgekregen.
Pas maar op, straks ga je hun capslock-gewoonten overnemen.
Laat ik je dag weer goed maken.
Het zijn helemaal geen gevaarlijke gestoorde gekken. Het zijn kleine jongetjes, al of niet zich moslim noemend, met waarschijnlijk een heel klein geslachtsdeel. Om hier wat op te vallen, moet je geen vredelievende taal uitslaan, maar dien je je te bedienen van dat soort taal dat Qatadaa uit slaat.
Niks aan het handje. Wees sowieso blij dat ze hier zijn en niet in een kamp.
Een internetjihaadi die hier zit, IS simoelweg geen internetjihaadi. Want een echte, die zit allang in een opleidingskamp in Pakistan of Afghanistan. Aboe, is dus geen echte.
maak je maar niet bang arabchrstn. Ik had slechts een zeer korte periode last van een vastgeplakte caps-lock (er was wat whiskey overheen gevallen).
Maar ik blijf me er wel sterk over verbazen dat onze mudjaheidenen nu ineens niet meer reageren. Ik kan me niet voorstellen dat ze geschrokken zijn van deze vergissing. Want ze geven nu eenmaal toch niets om een mensenleven.
Zelfs onze dappere Aboe_ Quataadah_ is blijkbaar met stomheid geslagen.
RitaMaria
21-04-2004, 18:41
Opgeruimd staat netjes..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.