Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe kan ik krullen zetten?

HappyGurl
18-04-2004, 12:43

Heey mensen :D Ik had een vraagje.. ik wil graag krullen zetten.. Maar krultang lukt niet voor lange duur... Van mezelf heb ik een heeel klein beetje golvend haar.. En ik zou graag krullen willen hebben die langer dan een week zitten.. Wie kan me hierbij helpen? :o Avast bedankt.. ! :zwaai:

HappyGurl
18-04-2004, 13:23
Niemand? :(

Lady_moi
18-04-2004, 13:30
Ik weet da nie sorry :( Ik doe da ook gewoon soms met de krultang En thats it Da blijft natuurlijk geen week Misschien een kapper??

HappyGurl
18-04-2004, 13:35
Oh okay.. :o

cheima
18-04-2004, 14:44

Origineel gepost door HappyGurl Heey mensen :D Ik had een vraagje.. ik wil graag krullen zetten.. Maar krultang lukt niet voor lange duur... Van mezelf heb ik een heeel klein beetje golvend haar.. En ik zou graag krullen willen hebben die langer dan een week zitten.. Wie kan me hierbij helpen? :o Avast bedankt.. ! :zwaai: Met een diffuser !!! Haren wassen, met een handdoek een beetje droog maken, mousse erin of een curl activitor, haren naar voren dat mousse er goed in kneden, vervolgens met de diffuser goed fonhen en kneden en viola een volle bos krullen, beetje haarlak hier en daar, zodat het de gedurend de dag niet uitzakt. (zelf hou ik niet zo van haarak, zo hard en plakkerig)..:watte?: Ik heb hier op het forum gelezen dat als je met natte haren gaat slapen met wat mousse in je haar dat het dan ook mooi gekruld wordt.. :) Ik weet niet of het een week blijft zitten, anders gewoon om de twee dagen je haren wassen, en opnieuw deze techniek toepassen. :) Succes meid verder. ;)

HappyGurl
18-04-2004, 15:10
Origineel gepost door cheima Met een diffuser !!! Haren wassen, met een handdoek een beetje droog maken, mousse erin of een curl activitor, haren naar voren dat mousse er goed in kneden, vervolgens met de diffuser goed fonhen en kneden en viola een volle bos krullen, beetje haarlak hier en daar, zodat het de gedurend de dag niet uitzakt. (zelf hou ik niet zo van haarak, zo hard en plakkerig)..:watte?: Ik heb hier op het forum gelezen dat als je met natte haren gaat slapen met wat mousse in je haar dat het dan ook mooi gekruld wordt.. :) Ik weet niet of het een week blijft zitten, anders gewoon om de twee dagen je haren wassen, en opnieuw deze techniek toepassen. :) Succes meid verder. ;) Thnx meid.. weet je misschien waar ik een diffuser kan halen? omg. adam :) :zwaai:

marjam123
18-04-2004, 15:20
kijkshop, bcc, euhmm bij blokker heb je ze volgens mij ook...

HappyGurl
18-04-2004, 16:44
Thnx meiden.. :D

angeldream
19-04-2004, 18:04
wat is een diffuser ofso?

bidauia
19-04-2004, 18:21
Origineel gepost door angeldream wat is een diffuser ofso? http://www.geizkragen.de/img/56/11488.gif

cheima
19-04-2004, 19:46
Origineel gepost door HappyGurl Thnx meid.. weet je misschien waar ik een diffuser kan halen? omg. adam :) :zwaai: Geen dank meid..:D Maar inderdaad kijk ff bij blokker, kijkshop, je kan hem ook bij de wehkamp bestellen, je hebt ze in goedkope varianten en wat duurdere, dus aan jou de keuze. ;)

arab_blondje
25-04-2004, 17:01
stop wat moes in je haar....(je haar moet wel nat zijn voordat je moes gebruikt)...........je moet je haar voor over slaan......en dan begin je met de uiteinde van je haar....daar plaats je de diffuser op.......en breng je de diffuser langzamerhand naar boven tot aan je hoofdhuid....en wel draaien met de diffuser ...je moet jezelf natuurlijk niet verbranden!!!!!! .doe dat met je hele haar.........en als het droog is heb je een prachtig resultaat!!!!!!..................veel succes ermee zou ik zeggen!!!!!!...................... ps: na alles kan je het nog knijpen met je hand, als je meer volume wilt hoop dat je/jullie er wat aan hebt/hebben beslamaaaaaaaaaa

HappyGurl
25-04-2004, 19:52
Origineel gepost door arab_blondje stop wat moes in je haar....(je haar moet wel nat zijn voordat je moes gebruikt)...........je moet je haar voor over slaan......en dan begin je met de uiteinde van je haar....daar plaats je de diffuser op.......en breng je de diffuser langzamerhand naar boven tot aan je hoofdhuid....en wel draaien met de diffuser ...je moet jezelf natuurlijk niet verbranden!!!!!! .doe dat met je hele haar.........en als het droog is heb je een prachtig resultaat!!!!!!..................veel succes ermee zou ik zeggen!!!!!!...................... ps: na alles kan je het nog knijpen met je hand, als je meer volume wilt hoop dat je/jullie er wat aan hebt/hebben beslamaaaaaaaaaa Thnx.. :D

AlHoceima_Leila
25-04-2004, 21:15
Aight handig Thx :goedzo: