Bekijk originele versie : Een zevenjarig jongetje in in Kazachstan zwanger geraakt
GangstaLovin
18-04-2004, 12:38
De medische wereld heeft er een nieuw raadsel bij. In Kazachstan is bij de zevenjarige Moerat een tumor verwijderd die was onstaan uit de foetus van zijn ongeboren broertje.
De foetus kwam aan het licht toen de jongen met hevige buikpijn werd opgenomen in een ziekenhuis. Zijn artsen vermoedden dat de pijn werd veroorzaakt door een cyste en besloten hem te opereren. Eenmaal onder het mes konden de chirurgen hun ogen niet geloven. Het gezwel bestond uit de resten van een ongeboren kind, overdekt met zwart haar en compleet met botten en nagels.
De artsen hebben geen sluitende verklaring voor het fenomeen. Tijdens de zwangerschap van de moeder moet een bevruchte eicel zich in de buikholte van Mourat genesteld hebben. Als vrucht was het niet levensvatbaar, maar het heeft zich zeven jaar lang als parasiet in leven weten te houden. Het haalde voedingsstoffen uit de bloedsomloop .
Discovery channel:
"The boy who gave birth to his twin"
HIER om 22:00
:zwaai:
Mijn Pc heeft zichzelf daarnet omgetoverd tot een spiegeltje en was zichzelf gaan ophangen.
Hoe kan een jongen in godsnaam nou zwanger worden? :confused: soeb7anallah
Arm kind ik hoop dat ie weer gauw gezond mag worden.
Origineel gepost door gaviel
Arm kind ik hoop dat ie weer gauw gezond mag worden.
Ben je echt 50 jaar?
MELILLENSE
18-04-2004, 13:30
Origineel gepost door atlas
komt vaker voor. Het is niet de eerste keer dat ik dit hoor.
Als je telkenmale hetzelfde bericht hoort, is het logisch dat het niet de eerste keer is....
De snuggerheid druipt van je af.
MELILLENSE :belgie:
Origineel gepost door MELILLENSE
Als je telkenmale hetzelfde bericht hoort, is het logisch dat het niet de eerste keer is....
De snuggerheid druipt van je af.
MELILLENSE :belgie: :stout:
Ik denk niet dat je hier kunt spreken van een zwangerschap.
Het is gewoon een foutje van de natuur waarbij een embryo op de verkeerde plek (in een andere mbryo) terecht is gekomen en toevallig bleef leven met dit zeer eigenaardige gevolg.
GangstaLovin
18-04-2004, 14:13
Well ...DUUUUUH!!! :rolleyes: (je moet het toch even interessanter maken dan het is ;) )
esiyaa waarom????
Het kind moest geopereerd worden en de tumor cq embrio uit zijn lichaam verwijderd worden. Dus hoop ik dat hij gauw hersteld van de operatie.
Of begreep JIJ dat niet!!!
Tja daar ben je dan 50 voor .
:zwaai: tjuuus
:eek: Zo dit hoor je ook niet elke dag
fatoucha_k
18-04-2004, 18:17
het was ook een keer gebeurd in egypte....deze was ook een jongen maar die was 16 jaar en heeft altijd zijn tweede broer gedragen in zijn buik....ook met nagels, botten en haar...elmouhiem...het foetus was compleet
Origineel gepost door fatoucha_k
het was ook een keer gebeurd in egypte....deze was ook een jongen maar die was 16 jaar en heeft altijd zijn tweede broer gedragen in zijn buik....ook met nagels, botten en haar...elmouhiem...het foetus was compleet
Klopt ik heb dat ook gezien. Een vleesklomp met grote mensen tanden. Siamese tweeling waarvan 1 embryo 16 jaar lang in de broer van de buik leefde. Totdat het niet meer leefde en die gast zware buikkrampen kreeg
Bizarrrrrrrrrrr :(
AlHoceima_Leila
18-04-2004, 19:58
wejoow :eek:
Weird man
hahaha zo grappig :D
fatoucha_k
18-04-2004, 20:04
soubhana'allah
Origineel gepost door LindaEjimofor
Zoiets noemt men : Foetus in fetu.
In het beginstadium gaat er iets mis met èèn van de tweelingen die dan samensmelt met de gezonde tweeling ;)
Er was 2 of 3 dagen geleden nog een programma op Discovery over dit verschijnsel. Wat ik zielig vond is dat de moeder ( die uit een Islamitisch land komt ) bang was dat haar man van haar zou scheiden , omdat ze geloofden dat als een kind " abnormaal " is dat de schuld van de moeder zou zijn en haar man dan mag scheiden. :rolleyes:
Miss Retarded_B moet natuurlijk weer afgeven op de moslims, bij ELK onderwerp.
volgend onderwerp: dutroux verkracht jonge meisjes
antwoord van Miss Retarded_B: volgens onderzoekers is een verre voorouder van dutroux een moslim.
(clou van het verhaal: Miss Retarded_B herleidt alles terug naar de islam/moslims. Dat komt door een psychische aandoening waar ze aan leidt, ik zal jullie de naam besparen)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.