Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de mujahid Dr. AbdulAziz Al rantissi..

Pagina's : [1] 2 3

LZN
18-04-2004, 03:27

gisteren op het uur overladen met misk verliet een broeder van deze ummah ons en niet onder de handen van zijn folteraars of voor het vuurpeloton. Maar op straat, onder nevelige weer in de naamloosheid van de voorlopige vrijheid. Jij bent niet meer AbdelAziz en het offer van jouw bloed heeft ongetwijfeld bevrediging geschonken voor enig tijd aan de onverzadigbare wrok van de joden die onze geschiedenis drenken in bloed. tot de vulkaan van deze ummah de verminkingen niet meer verdragend zijn lavastromen opent en hen terugbrengt tot stof... Wat zal ons van jouw bijblijven AbdelAziz het beeld van een man die bij de ochtendschemer van onze verlichting onze ketenen reeds aan de kaak stelde ons de pad van de jihad schetstte. Jij bent niet meer Abdel Aziz en wat wij van jou zullen behouden dat is niet je as maar die lichtbundel die echt van jou was en waardoor jij voortdurend 1 werd met de deinende beweging van de helderheden. En daarom heeft jouw martelaarschap op straat in de naamloosheid van de voorlopige vrijheid die lichtglans veranderd in schitterend schijnsel gisteren op het uur overladen met misk heeft een mujahid van de ummah ons verlaten.... http://us.news1.yimg.com/us.yimg.com/p/rids/20040417/i/r2309613763.jpg http://www.aljazeera.net/mritems/images/2004/4/17/1_219567_1_4.jpg.

lady_nl
18-04-2004, 10:50
moge Allah (swt) tevreden met hem zijn

wardaroosje
18-04-2004, 10:54
Moge Allah(swt) tevreden met hem zijn Moge Allah(swt) hem aljannah al firdaus schenken Moge Allah(swt) hem zijn zondes vergeven incha allah

Ole_Guapa
18-04-2004, 10:56
Tjongejonge, ik krijg bijna tranen in mijn ogen.. (maar niet heus) Ik keur de moordaanslag af. Die is onwettig en immoreel. Maar ik zal geen minuutje treuren om die terrorist. Hij was net zo erg als Bush en Sharon.

Peej
18-04-2004, 11:03

Ummah? welke Ummah? Als er werkeliijk een Islamitische of Arabische Ummah bestaat is deze wel erg nalatig. Want dan hed deze Umaah al lang constructieve plannen kunnen ontwikkelen om samen met het westen een probleem te vinden voor dit gruwelijke conflict in het midden oosten. Maar nee, het zinloze en onrechtmatige moorden van beide zijden gaat gewoon door en helemaal ****ing niemand doet er niets aan. Het westen niet en de Arabische wereld niet. We zouden ons allemaal kapot moeten schamen, maar moordenaars als Sharon en zijn regering en groepen als Hamas en Hezbollah het meeste.

a3ir
18-04-2004, 11:08
Origineel gepost door Peej Ummah? welke Ummah? Als er werkeliijk een Islamitische of Arabische Ummah bestaat is deze wel erg nalatig. Want dan hed deze Umaah al lang constructieve plannen kunnen ontwikkelen om samen met het westen een probleem te vinden voor dit gruwelijke conflict in het midden oosten. Maar nee, het zinloze en onrechtmatige moorden van beide zijden gaat gewoon door en helemaal ****ing niemand doet er niets aan. Het westen niet en de Arabische wereld niet. We zouden ons allemaal kapot moeten schamen, maar moordenaars als Sharon en zijn regering en groepen als Hamas en Hezbollah het meeste. De arabisch lijders lopen als kleine hondjes achter de lijders van het westen aan.Geen een die het het westen kan trotseren en voor zijn volk uit wil komen. het volk wordt zelfs gestraft als die iets over de lijders van het westen zegt.:verdriet:

Moezhint
18-04-2004, 11:23
Een prachtige ode aan een werkelijk moedige man. Moge Allah hem met het meest verhevene verwelkomen. En Rechtvaardigheid zal eens zegevieren!!

Moezhint
18-04-2004, 11:29
Origineel gepost door Ole_Guapa Tjongejonge, ik krijg bijna tranen in mijn ogen.. (maar niet heus) Ik keur de moordaanslag af. Die is onwettig en immoreel. Maar ik zal geen minuutje treuren om die terrorist. Hij was net zo erg als Bush en Sharon. Weet je hou die ku.tkaaskoppen reactie voor je zelf of open zelf een topic en probeer met redelijke argumentatie te bewijzen dat deze verloren man, zoals jij beweert, gelijk staat met het varken in israel en het hondje in amerika!! Treuren hoef jij zeker niet, druppelende kutwijf, jij hebt geen mensenhart dat in staat is dat te doen maar een varkenshart. Dus ga heen en hou je bij onderwerpen die van jouw wereld zijn! Praat bijvoorbeeld over hoe beschimmelt je wel niet bent kaastru.t!!!

qamar_always
18-04-2004, 11:29
tranen van verdriet... haat die geen grenzen meer heeft..... moge allah hem djannat elfirdous schenken....yarabbi ameen

Daelan
18-04-2004, 11:31
Origineel gepost door a3ir De arabisch lijders lopen als kleine hondjes achter de lijders van het westen aan.Geen een die het het westen kan trotseren en voor zijn volk uit wil komen. het volk wordt zelfs gestraft als die iets over de lijders van het westen zegt.:verdriet: "Lijders"...haha...Het zijn inderdaad lijders. Ze lijden onder hun eigen onkunde en onmacht. Goed van je meisje! P.s.: Ben jij echt een boerin uit Zeeland? Haha ;)

Daelan
18-04-2004, 11:33
Origineel gepost door Moezhint Weet je hou die ku.tkaaskoppen reactie voor je zelf of open zelf een topic en probeer met redelijke argumentatie te bewijzen dat deze verloren man, zoals jij beweert, gelijk staat met het varken in israel en het hondje in amerika!! Treuren hoef jij zeker niet, druppelende kutwijf, jij hebt geen mensenhart dat in staat is dat te doen maar een varkenshart. Dus ga heen en hou je bij onderwerpen die van jouw wereld zijn! Praat bijvoorbeeld over hoe beschimmelt je wel niet bent kaastru.t!!! A moezhint! Fekar oer inem! Denk aan je hart! :D

Moezhint
18-04-2004, 11:53
Origineel gepost door Daelan A moezhint! Fekar oer inem! Denk aan je hart! :D Lees ik hier een heel mooi gedicht en dan komt dat vaag gedrocht hier effe haar loze gevoelens uiten. Sorry maar dan voel ik me effe geroepen om haar een beschimmelde spiegel voor te houden! Kan ze netjes terug naar HAAR realiteit en haar beschimmelde varkensmond houden over zaken waar ze noch de kennis noch de gevoelens voor heeft... :D

a3ir
18-04-2004, 11:53
Origineel gepost door Daelan "Lijders"...haha...Het zijn inderdaad lijders. Ze lijden onder hun eigen onkunde en onmacht. Goed van je meisje! P.s.: Ben jij echt een boerin uit Zeeland? Haha ;) :rolleyes: ben geen boerin van beroep maar woon in een boerendorp :Iluvu: hoezo? wou je helpen de koeien melken :D

a3ir
18-04-2004, 11:55
Origineel gepost door Daelan A moezhint! Fekar oer inem! Denk aan je hart! :D een ware berber ;)

Peej
18-04-2004, 11:56

Origineel gepost door Moezhint Een prachtige ode aan een werkelijk moedige man. Moge Allah hem met het meest verhevene verwelkomen. En Rechtvaardigheid zal eens zegevieren!! Deze man was niet moedig. Deze man stuurde net als al die andere Hamas leiders kinderen de strijd in om burgers te doden. Als deze man echt moedig was geweest zou hij zélf met een bommengordel om hebben aangebeld bij Sharon en zou hij Sharon hebben opgeblazen. Dan had hij pas écht op moedige wijze een groot probleem opgelost.

Pagina's : [1] 2 3