Bekijk originele versie : Bush stelt zich niet meer kandidaat en stapt op
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:06
:eek:
bron: mijn fantasie :o
Tempelier
18-04-2004, 02:19
Waarom fantaseer je daarover?
Denk je dat John Kerry het terrorisme niet net zo hard zal aanpakken?
geloof me, wie er ook president van de VS wordt de oorlog tegen het terrorisme zal even hard doorgaan.
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:23
ja je hebt gelijk maar het heeft niks met terrorisme te maken dat ik dit schreef gewoon die hele persoon staat me niet aan en het tijdstip van deze nacht ;)
Tempelier
18-04-2004, 02:25
Welk tijdstip het ook is Bush blijft een voormalig alcoholistisch cokesnuivende cowboy.
Maar goed Winston Churchill zoop ook whiskey en hoe ver hij het heeft geschopt. :)
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:37
Origineel gepost door Tempelier
Welk tijdstip het ook is Bush blijft een voormalig alcoholistisch cokesnuivende cowboy.
Maar goed Winston Churchill zoop ook whiskey en hoe ver hij het heeft geschopt. :)
ja daar heb je gelijk in als het nu 2 uur AM of 2 uur PM:hihi: en die gast is zoooooo giga dom:schok:
who the fak is winston churchill :confused:
Tempelier
18-04-2004, 02:40
Origineel gepost door Tuur
Ach...abu Usama werd ook geronseld in een Libanese hoerentent door de CIA...ze zijn gewoon allemaal niet zo betrouwbaar die politici.
Bin Laden schijnt zelf een voormalig homosexuele prostituee geweest te zijn voor het Amerikaanse leger, daar heeft hij die haatgevoelens door gekweekt :D
who the fak is winston churchill
Aaaih pijnlijk, maar goed. In het kader van geschiedenislessen om half drie 's nachts :)
Hij was de premier van Groot-Brittanie tijden het grootste deel van de tweede wereldoorlog.
Een legende.
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:41
Origineel gepost door Tuur
Dat is de uitvinder van het vergrootglas.
yo right! :D
ik heb het ff-kens opgezocht ;)
Winston Churchill
Sir Winston Leonard Spencer Churchill (30 november 1874 - 24 januari 1965), Brits staatsman
Churchill was een van de belangrijkste staatslieden van de 20e eeuw, vooral door zijn optreden als Premier van Groot Brittanniƫ gedurende de Tweede wereldoorlog.
Werken: The Second World War (8 dln. Memoires 1948-53), History of the English Speaking People (4 dln. 1956-58) en Speeches (10 dln.).
hey ciao he :zwaai:
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:44
Origineel gepost door Tempelier
Aaaih pijnlijk, maar goed. In het kader van geschiedenislessen om half drie 's nachts :)
Hij was de premier van Groot-Brittanie tijden het grootste deel van de tweede wereldoorlog.
Een legende.
:hoedaf: bedankt voor het typ en denk werk maar ik had mijn grote vriend de zoekmachine al geraadpleegd die denkt voor mij op dit tijdstip:hihi:
hee de groeten he :zwaai:
DaNGeRouZLy
18-04-2004, 02:48
Origineel gepost door ToufikAdamWeST
Volgens mij moet jij je bed in hoor
:hihi:
ik volg je advies maar op beslama :zwaai: en tikken jullie ondertussen nog maar even door want ik wil kijkcijfers zien:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.