Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Gaaaaaaaaaaaaaaaaaat Slecht Met Mustapha Van Big Brother!!!!niet Zijn Gezondheid!

Pagina's : [1] 2

marocanoniempje
06-11-2002, 11:20

BESTE MENSEN................HET GAAT SLECHT MET BB BEWONER MUSTAPHA WANT, HIJ HEEFT MAAR 33%VAN DE STEMMEN DIE ROTLAUERENS HEEFT ER 55% EN DIE DENNIS HEEFT HET MINST PLEASE STEM OP MUSTAPHA DOE IK OOOOOOOOOOOK..... ALLEEN MENSEN DIE WILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!

-xxx-Rachida
06-11-2002, 12:19
Natuurlijk heb ik op hem gestemd.....ik heb zelfs met het mobieltje van mijn vader gesmst....hij begreep er natuurlijk niets van "miezejes ga theketh" vroeg hij nog......lief he? Maar mous gaat winnen!!!

Bentabtabtab
06-11-2002, 13:27
Ja man waar kan je dat zien. Echt mensen jullie moeten stemmen..Hij moet zekers winnen....Kijk ik ka zo weer een smsje sturen.. Doen jullie dat ook.. Het gaat me gewoon om dat hij dat geld meeneemt.. En dan kan ik voor hem zingen,, Aithe s3eth tonobin, S3aie. Ethaitebnith lbila, Bneja. Haahaha dit is maar even gekkegheid van Said Marowari of zoiets.. Maar stem op hem..

nesrien
06-11-2002, 15:44
en dan ik stem op hem..... ga! alsof ik daar wat voor terug krijg! die jongen vertelde gisteren nog dat hij wil gaan leren bidden, ppppppppffffffffff nu pas in het bb huis. beter laat dan nooit, maar toch

marocanoniempje
06-11-2002, 16:16

BESTE LEZERS IK HEB DE TUSSENSTAND GEZIEN OP DE FANCLUBSITE .....HEB IK ERGENS HIER GEVONDEN OP YASMINA WAAR WEET IK NIET MEER EN IK SCHROK WEL WANT IK ZAG DAAR 33% WAJOUW BEN METEEN BELTEGOED HALEN EN HEB ALLES BESTEED AAN MUSTAPHA HAHAHAHHHIIH GOED ZO MENSEN STEM OP HEM EN IK WIL ALLEEN MAAR POSITIEVE REACTIES (NISRIEN)!!!!!!!!!!!! BENTABTABTAB JIJ BENT ECHT COOOOOOOL JE WEEET TOCH EMSGAHG TOEMOEBIEN SGAJIE.........ATHAMBNIEGH BILA BNAJIE............WAJOUW ZEKER SAID MARWARI HAHAHAHA XXXXXXXXXX VOOR JULLIE EN VEEL SUCCES MET DE RAMADAN!!

-xxx-Rachida
06-11-2002, 16:23
Hij is tenminste bereid om te gaan bidden....en voor de tv? er is toch geen beter middel. Ik vindt het een goeie gozer (van wat ik van hem heb gezien, ken hem jammer genoeg niet persoonlijk:))dus ik leen maar weer pappa's telefoon....a bebaaaaaaaa!!

Miss_Taza18
06-11-2002, 19:37
HE, WETEN JULLIE MISSCHIEN HOE MOES VAN Z'N ACHTERNAAM HEET????? ALVAST BEDANKT CIAOOOOOOOOOOOOOOOO

marocanoniempje
06-11-2002, 23:48
HAHAHHAHAH WALLAH JULLIE ZIJN KOMISCH...................WAAROM NEGATIEVE ANTWOORDEN................MAAR JA DOE WAT JE NIET LATEN KAN (SUPERHADA EN NISRIEN) WHATEVER!!!!!!!!!!!!!! TALK TO THE HAND!!!!!!!!!!STEM OP MUSTAPHA MENSEN!!!!!!!!!!!!

Cyclop
07-11-2002, 03:11
tazzzzzzz met mustafa

MueZli
07-11-2002, 06:24
Vasten van de maag stopt bij maghrib, vasten van de tong niet. Verbreek je vasten nou niet met slechte taal en geroddel over deze mustapha. Iedereen die iets goeds probeert te doen, moedig hem aan.

Bentabtabtab
07-11-2002, 15:23
He mensen die tegen Moes zijn.. Het gaat er niet om dat hij een sukkel of loser of weet ik veel hoe jullie hem allemaal willen noemen.. Het gaat erom dat hij moet winnen omdat hij een marokkaan is.. Dat geld gun ik liever aan mijn landgenoot als aan al die andere bij BB.. En wat bidden betreft.. Dat is iets tussen hem en Allah (swt).. Hij is ook niet mijn type. Maar zoals ik al zij het gaat erom dat hij een MAROKKAAN is jaaaah..Dus doe niet zo nep en laat die jongen toch winnen en een grootte villa bouwen in zijn eigen land.. En over zijn broer dat zou ik ook gezegd hebben..... IK BEN ZIJ MANAGER.. Net of die andere in bb niet voor het geld gaan.. MOES THE BEST.... HOE DAN OOK HIJ GAAT WINNEN.. DUS MENSEN DIE VOOR MOES ZIJN STUUR NOG EEN SMSJE en help je landgenootje... alvast bedankt..

rifia18
07-11-2002, 18:28
als eerst mebrouk ramadan allemaal en nu terzake: hij is degen waarom ik naar BB kijk dus ik stem altijd op hem nu ook en vind hem een goed voorbeeld voor een marokkaan op tv een postieve voorbeeld voor een marokkaan want sommig marokkanen doen alsof ze heel wat zijn als ze op tv komen en dan zegen ze islam wat is dat. musie is the best en vind het heel goed van hem dat hij bereid is om te gaan bidden allah zal voor hem klaar staan :x :)-

-xxx-Rachida
07-11-2002, 19:31
SSSSSSSSSSSSSSSTeeeeeeeemUUUUUUUUUUUUUUhhhhhhhhh!! !!!

Bentabtabtab
08-11-2002, 11:37
Origineel gepost door OneTouch ik zag dat laurens inderdaad hoog stond, het verschil tussen moes en dennis is niet hoog...dus stemmen allemaal!!! ik heb ook al gestemd en als we allemaal 1 of 2 smsjes sturen is dat meer dan voldoende!!! 1 of 2 smsjes!!!Ik zag dat hij de slechtste scoorde de laatste 5 min... Dus heb ik gelijk 25 gestuurd.. En jaaah hij stond boven aan.. Ik werd helemaal gek..... Maar hij stond wel weer bovenaan.. WOUW. Daar gaat mijn abonnement... Als hij wint kan iemand mijn dan zijn tili geven.. want dan bel ik hem op en mag hij al mijn facturen gaan betalen..Hahhahha okiedokie :D ;) :D Thalla

MeHayat
10-11-2002, 10:16

Eindelijk iemand die zijn geld op een eerlijke en leuke manier probeerd te verdienen. Hij wil gewoon zijn studie betalen.

Pagina's : [1] 2