Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : moslims effe hier komen

sidiahmed
18-04-2004, 01:19

zo alles jullie allemaal al opgemerkt hebben zijn hier een paar individuen onder ons die het hun levenswerk van hebben gemaakt om alles wat met moslims te maken heeft door de modder te halen. mijn oplossing bestaat erin om ze gewoon te negeren. laat ze maar onder elkaar smoezen. geen aandacht, geen kick voor hun en na een tijdje zullen ze vanzelf verdwijnen. om een paar voorbeelden te noemen. tuur, tempelier, deliana, ritamaria en consorten gewoon niet ingaan op hun provocaties!!!

klonbyz
18-04-2004, 01:21
Tjah....of je bestrijd vuur met vuur.

sidiahmed
18-04-2004, 01:23
nope geen goed taktiek. ze kicken juist daarop.

Rayan21
18-04-2004, 01:31
je hebt gelijk jongen deze mensen kicken erop om stoer te doen via internet..maar zoals al zeg..LIVE?? hmm brrr liever niet NEGEREN DIE TROEP

gaviel
18-04-2004, 08:55

Origineel gepost door viroinval Dat men dus met andersdenkenden in discussie kan gaan als men iets hoort dat hen niet aanstaat, dat is iets waar ze nog niet toe gekomen zijn. Doet me denken aan een islamstaat zoals bvb Iran waar men de oppositie monddood maakt. :goedzo: Goeiemorgen jij was wakker. Zouden ze gaan nadenken hierover? Eenzijdig denken is een stuk makelijker dan acepteren dat er ook mensen rondlopen die dat wel doen hee. Soms wordt hier heus wel ruw met het geloof van een ander omgesprongen maar in de regel kun je van de discussie toch wat leren of zie ik dat verkeerd? Nu ja anders allemaal een Sbah al geerh

gaviel
18-04-2004, 09:10
Ja daar ben ik ook helegaar confused over maar ja wie ben ik hier. :confused:

Peej
18-04-2004, 12:21
Origineel gepost door Rayan21 je hebt gelijk jongen deze mensen kicken erop om stoer te doen via internet..maar zoals al zeg..LIVE?? hmm brrr liever niet NEGEREN DIE TROEP Hmmm, okeej. En iemand die hier op het forum roept dat het zonde is dat Hitler niet meer leeft is zeker niet stoer bezig? Origineel gepost door Rayan21 Inna lillahi wa inna ilayhie rayi3oen!!! ECHT NIET NORMAAL!!!! LAH JER7AM HITLER!! JEETJE WAS HITLER MAAR BLIJVEN LEVEN... nou begrijp ik pas waarom hij zo een hekel aan joden had...pfff. maar jah 1 ding weet ik in ieder geval zeker... ISRAEL BESTAAT BINNENKORT NIET MEER WANT HAMAS HEEFT LEUKE VERRASSINGEN VOOR ZE....EN NIET ZO'N KLEINE OOK!! KAN ECHT NIET WACHTEN.....ECHT NIET... ECHTE JIHAD IS NU BEGONNEN!!!!!! FU.CK AMERIKA FU.CK ISRAEL...! Dat soort uitspraken, dat is pas troep. En dat van iemand die werkt voor het Nederlandse leger. Het Nederlandse leger wat momenteel deel uitmaakt van de ´bezettingsmacht´ in Irak.