Bekijk originele versie : Mustapha van Big Brother
Hallo allemaal !
Sinds augustus zit de 21 jarige Boskoper Mustapha in het t.v.-programma Big Brother.
Wat vind je van zijn optreden tot nu toe, en wat is je mening dat hij daar nu met de Ramadan mee is gaan doen ?
Live-streamverslagen over BB, en dus ook over Mustapha, vind je op de Fansite Big-Brother-2002 ( http://fan.clubs.nl/BB-2002 ) alwaar je bij links ook de persoonlijke Fansite over Mustapha kunt vinden.
M.v.g..
Morgaine
06-11-2002, 11:05
In de Belgische BB van vorig jaar zat ook een Marokkaan, namelijk Bachir Boumaâza. Hij werd echter al snel weggestemd. Nu heeft hij een boek uitgebracht met de titel "Mijn egotrip", een soort autobiografie van zijn leven. Hij is de zoon van Nicole Boumaâza, een bekende kinderboekenschrijfster. Ook heeft hij een eigen website: http://www.bachir.be Ben zelf nog niet op die site geweest, zal binnenkort eens een kijkje nemen.
*Morgaine wenst iedere Moslim(a) een goede Ramadan*
hij si tenminste niet nep en doet waar hij zin in heeft!
ja ik vind mustapha wel goed ofzo...hij heeft er lang in gezeten en ik hoop dat hij er in blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar soms heeft hij bepaalde opmerkingen die ik niet zomaar zou pikken..en dan doen die bewoners ook niet maar volgens mij wilt hij dat ook uitlokken.....die ruzie en die spanningen enzo...maar goed...
Ik heb gisteravond gekeken naar big brother en dan vind ik het mooi hoe hij daar zit in het dagboek kamer en dat hij zich voorbereidt op de ramadan maar dan vind ik het super jammer dat hij een boekje vraagt over het gebed!!!!!!!!hij weet er weinig van terwijl hij altijd een grote bek heeft over islam en marokkanen enz....ik vond dat wel jammer......ik vond het wel zielig dat hij harira wilt en dat hij dat nnu helemaal alleen moet maken.....aaaah wat zielig ...alles werd hem voorgeschoteld thuis...koken en schoonmaken dat kent hij niet erg jammer!!!!!!!!!!1
gegroet...ondanks alles hoop ik dat hij WINT :)
Ik hoop het ook en vind het kanp dat hij in z'n eentje bij al die hollanders de ramadan gaat doen.. echt een reden dat hij moet winnen.. die andere mensen zijn gewoon nep.. ik denk dat ik vanavond maar eens ga kijken..
Nadia
NaamLooS
06-11-2002, 13:31
hij doet de ramadan niet in ze 1tje in de bigbrother huis. een paar andere bewoners doen ook mee(tenmiste dat zeiden ze)... maar of ze het volhouden is weer een ander verhaal.
En ik hoop dat mustapha donderdag niet weg gestemd wordt, want jah...dat betekent dan ook geen BB meer kijken. dus mensen kom op......STEMMEN voor je LEVEN!!!
laboudanda
06-11-2002, 20:25
Origineel gepost door NaamLooS
hij doet de ramadan niet in ze 1tje in de bigbrother huis. een paar andere bewoners doen ook mee(tenmiste dat zeiden ze)... maar of ze het volhouden is weer een ander verhaal.
En ik hoop dat mustapha donderdag niet weg gestemd wordt, want jah...dat betekent dan ook geen BB meer kijken. dus mensen kom op......STEMMEN voor je LEVEN!!!
Errrrrrrr...WRONG....
Narimane
06-11-2002, 20:54
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL STEMMEN VOOR MORGEN, HIJ MOET MOET MOET ERIN BLIJVEN!!!
Doet ie trouwens mee met de Ramadan?
ik vind het ook echt knap dat hij daar kan leven met allemaal nederlanders (en 1 chinees) ik zou dat niet trekken,en ik hoop dat hij gaat winnen hij lijkt me een lieve jongen GO mustapha GO xxxxxx
laboudanda
06-11-2002, 21:22
Origineel gepost door Narimane
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL STEMMEN VOOR MORGEN, HIJ MOET MOET MOET ERIN BLIJVEN!!!
Doet ie trouwens mee met de Ramadan?
Neeh ik stem niet op die marokkaan ..weet je ik HAAt die Bigbrother ik stem op mijn DOP!
Aantal Dop stemmen : 344/345 YUp nog 1 stem nodig en die geef ik ZELF!
zin_el_khatar
07-11-2002, 12:56
ik stem wel op hem !!!
standaard!!!
elhabiba
07-11-2002, 14:51
ewa jah toch wel zielig voor hem dat hij daar ramadan moet doorbrengen helemaal in zn eentje!!!
Ewa allah jatakabal!!!
liefs elhabiba :zwaai:
Nou ik vind hem echt geen sukkel..!!!
En ik hoop echt dat hij lang in het big brother huis blijft!!!
laboudanda
07-11-2002, 18:27
Origineel gepost door zin el khatar
ik stem wel op hem !!!
standaard!!!
Bespaar die telefoon tikken maar voor later...BIGGY BRO sux alot!
laboudanda
08-11-2002, 16:41
Origineel gepost door MissHajar
F:UCK MUSTAPHA VAN BIBROTHER DIE EIKEL IS LUI EN ZIET ER NIE UIT HIJ IS EEN SCHANDE VOOR MAROKKAANSE JONGENS, KLEIN KIND HIJ KAN NOG NIE EENS BIDDEN WHAHAHAHHAA
Ja man en die koppentaster/filtertasters van hem werken voor GEEn meter!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.