Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is dit nog een marokkaanse forum?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

sidiahmed
18-04-2004, 00:00

wie is het met mij eens dat marokko.nl verandert is? is dit misschien omdat ze worden gesubsideerd? wie herkent dit deel nog als een marokaanse site? kazen gelieve jullie te onthouden. kunnen jullie voor een keer een topic vrijhouden van jullie walgelijke domheid. dank u. deze vraag is bedoelt voor de moslim surfers als die der nog zijn op deze forum.

tonk
18-04-2004, 00:53
Origineel gepost door sidiahmed kazen gelieve jullie te onthouden. kunnen jullie voor een keer een topic vrijhouden van jullie walgelijke domheid. Je zou ook op een normale manier aan Nederlanders kunnen vragen om niet op deze topic te reageren. :rolleyes:

sidiahmed
18-04-2004, 00:55
ik had effe genoeg van sommige die het hun dagtaak hebben gemaakt om mensen de grond in te boren. niet allemaal maar toch. moest eventjes stoom afblazen. dus deed ik hetzelfde (niet wijs maar menselijk).

tonk
18-04-2004, 00:59
Origineel gepost door sidiahmed ik had effe genoeg van sommige die het hun dagtaak hebben gemaakt om mensen de grond in te boren. niet allemaal maar toch. moest eventjes stoom afblazen. dus deed ik hetzelfde (niet wijs maar menselijk). En je hebt ook al zo'n last van je oog, dus het zij je vergeven. ;)

Tempelier
18-04-2004, 01:04

Wordt dit forum gesubsidieerd?

sidiahmed
18-04-2004, 01:07
van horen zeggen den haag.

salina83
18-04-2004, 12:36
Ik vind dat de moderators hier discrimineren, echt belachelijk gewoon! Als je een topic opent over moslims en ze voor alles en nog wat uitmaakt mag het best, maar als je hetzelfde typed over joden zijn ze er als de kippen bij en is je topic binnen een seconde verwijdert. Dat irriteerd mij mateloos.

esiyaa
18-04-2004, 12:38
marokko.nl gesubsideerd??

gaviel
18-04-2004, 12:43
Yeeeh cros my hart ik zeg al niks meer :D

qamar_always
18-04-2004, 12:57
de meeste van die hollanders hier zijn net aasgieren!!! open je een topic..of schrijf je iets positief kwa moslims en islam..zijn ze er als de kippen bij om weer 1 of ander domme opmerking te geven... hebben jullie niets beters te doen of zo!!

Erwin
18-04-2004, 13:04
Op zondagmorgen? Nee.

qamar_always
18-04-2004, 13:06
Origineel gepost door Erwin Op zondagmorgen? Nee. :rolleyes:

L3amrani
18-04-2004, 13:46
Origineel gepost door Tempelier Wordt dit forum gesubsidieerd? Wanneer kaaskoppen iets subsidieeren dan weet je al hoe laat het is. "voor niets gaat de zon op" zegt men wel eens. Zie dit gedeelte van marokko.nl maar als "wat speelt er in menig Marokkaanse hart en gedachte in Nederland?". Men is daar GRAAG van op de hoogte. ;) Wanneer dat niet het geval zou zijn geweest, dan zouden de mods geen handen en voeten te kort komen :D

sidiahmed
18-04-2004, 14:06
Origineel gepost door salina83 Ik vind dat de moderators hier discrimineren, echt belachelijk gewoon! Als je een topic opent over moslims en ze voor alles en nog wat uitmaakt mag het best, maar als je hetzelfde typed over joden zijn ze er als de kippen bij en is je topic binnen een seconde verwijdert. Dat irriteerd mij mateloos. dat is nu ook mijn point. de moderators treden gewoon weg niet op. bannen mensen voor de belachelijkste dingen maar ho maar als het een kaas is, dan zijn ze ineens blind geworden. of zijn de moderators zelf kaas??

a3ir
18-04-2004, 14:18

Origineel gepost door sidiahmed dat is nu ook mijn point. de moderators treden gewoon weg niet op. bannen mensen voor de belachelijkste dingen maar ho maar als het een kaas is, dan zijn ze ineens blind geworden. of zijn de moderators zelf kaas?? tuur,kaas zelfkrietik en nog een handje vol anderen zijn gebaned.allemaal kaas

Pagina's : [1] 2 3 4 5