Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb wat raad nodig

Pagina's : [1] 2

_lala_soultana_
03-05-2009, 13:33

Salaam aller eerst alleen serieuze reacties aub, onzin voor je houden heb ik namelijk niet nodig ik zit met het volgende. ik heb al enige tijd contact met een jongen eerst was het heel vaag door elkaar af en toe een mailtje te sturen, sinds een week hebben we telefonisch contact met elkaar. sinds we elkaar door de telefoon hebben gesproken bellen en smsen we elkaar de hele dag door tot heden. vrijdag hebben we eindelijk gedate en het voelde bij beide partijen goed aan. wij beide voelden ons goed bij elkaar en het leek alsof we al heel lang al met elkaar gingen. na onze date precies zoals voorheen elke dag bellen en smsen nu vragen jullie je zeker af, wat is dan het probleem? nou het volgende. deze jongen heeft al 4 jaar een relatie met een nederlands meisje. hij heeft het mij meteen eerlijk verteld. we hebben er lang over gepraat en zo kwam ik van hem te weten dat hij degelijk wel gevoelens voor haar heeft maar alsnog niet zeker weet wat hij met haar aan moet omdat hij stiekem toch wilt eindigen met een marokkaanse. hij zegt dat hij mij erg leuk vindt maar dat ik geduld moet hebben en dat ik moet begrijpen dat hij haar niet zomaar aan de kant kan zetten ik durf nu nog niks te doen of te zeggen omdat ik hem pas een week echt spreek en hem pas 1 keer gezien heb, hij weet wel hoe ik er ongeveer over denk, namelijk dat ik het liever niet heb en dat ik wil dat hij een keuze maakt. maar omdat dat van ons nog zo vers is durf en wil ik hem niet onder druk zetten maar ondertussen zit ik er wel erg mee. want hoe gaat het verder tussen ons? hebben wij een toekomst en waar gaat hij uiteindelijk voor kiezen? ik kan toch niet afwachten tot hij weet wat en wie hij wilt? maar ik kan toch ook niet nu al meteen zeggen kies maar? ik ben echt ten einde raad

987
03-05-2009, 13:40
verleid hem gewoon met jou charmes ...dan gaat hij nadenken wat hij echt wil en geloof mij waar een wil is , is een weg heb geduld meid .......

_lala_soultana_
03-05-2009, 13:51
verleid hem gewoon met jou charmes ...dan gaat hij nadenken wat hij echt wil en geloof mij waar een wil is , is een weg heb geduld meid ....... dus ik moet gewoon door blijven bellen en smsen en afspreken en hem zo een fijn en goed gevoel geven als maar kan zodat hij uiteindelijk niet zonder mij kan? ik hoop dat het effect heeft

Lonely_Girl1
03-05-2009, 13:56
Sorry hoor, maar ik vind hem een randdebiel. Hij gaat daten en contact houden met een meisje(in dit geval met jou) terwijl hij al 4 jaar een vriendin heeft. Weet je wel dat jij te maken hebt met een bedrieger. Ik durf te wedden dat zijn huidige vriendin niet weet dat hij ook contact heeft met een ander meisje. Als ik jou was zou ik hem aan de kant zetten, waarom laat je hem dit makkelijk doen? Dit zegt ook wel wat over jou. Ik kom misschien hard over, maar heb alleen goede bedoelingen. Denk goed na, hij date met JOU terwijl hij al een ander heeft. En jij laat dat toe!! Waar is je gevoel voor eigenwaarde? Dumpen die handel, want misschien gaat hij dit later ook bij jou flikken!

_lala_soultana_
03-05-2009, 13:58

Sorry hoor, maar ik vind hem een randdebiel. Hij gaat daten en contact houden met een meisje(in dit geval met jou) terwijl hij al 4 jaar een vriendin heeft. Weet je wel dat jij te maken hebt met een bedrieger. Ik durf te wedden dat zijn huidige vriendin niet weet dat hij ook contact heeft met een ander meisje. Als ik jou was zou ik hem aan de kant zetten, waarom laat je hem dit makkelijk doen? Dit zegt ook wel wat over jou. Ik kom misschien hard over, maar heb alleen goede bedoelingen. Denk goed na, hij date met JOU terwijl hij al een ander heeft. En jij laat dat toe!! Waar is je gevoel voor eigenwaarde? Dumpen die handel, want misschien gaat hij dit later ook bij jou flikken! zij weet inderdaad van niks. dat heeft hij mij ook verteld. hij wilt het voorlopig ook zo houden tot hij het juiste moment vindt. ik weet het allemaal ook niet meer

Lonely_Girl1
03-05-2009, 14:04
zij weet inderdaad van niks. dat heeft hij mij ook verteld. hij wilt het voorlopig ook zo houden tot hij het juiste moment vindt. ik weet het allemaal ook niet meer Het is moeilijk aangezien jullie elkaar leuk vinden. Maar wees even rationeel en confronteer hem hiermee. Zeg gewoon eerlijk hoe jij je voelt. En het maakt helemaal niet uit of je hem pushed of niet. Jij hebt recht op duidelijkheid en als hij het zelf niet weet, dan moet je maar zeggen tegen hem: "Luister, denk maar goed na, laten we het contact verbreken, zodra je weet wat je wil kan je me weer bellen & dan laat ik je wel weten of ik nog wat in je zie" Geef hem het gevoel dat hij niet de enige is in de wereld en dat er zat jongens zijn die wel voor jou willen gaan. Je zit niet te wachten op een twijfelaar. Gewoon zeggen, want anders heeft hij jou in z'n pocket!

Lonely_Girl1
03-05-2009, 14:14
Hoe zou jij je voelen als je al 4 jaar een vriend hebt van een ander afkomst. Al 4 jaar lief en leed gedeeld. Jullie kennen elkaar door en door. Je denkt dat hij jou trouw is, maar ondertussen heeft hij dagelijks contact met een meisje uit z'n eigen land. Ik wil je niet in negatief daglicht stellen, maar hoe zou dat meisje zich wel niet voelen als ze hier achterkomt? Heb jij daar al aan gedacht? Ik vind hem een sneaky smeerlap!

_lala_soultana_
03-05-2009, 14:16
Het is moeilijk aangezien jullie elkaar leuk vinden. Maar wees even rationeel en confronteer hem hiermee. Zeg gewoon eerlijk hoe jij je voelt. En het maakt helemaal niet uit of je hem pushed of niet. Jij hebt recht op duidelijkheid en als hij het zelf niet weet, dan moet je maar zeggen tegen hem: "Luister, denk maar goed na, laten we het contact verbreken, zodra je weet wat je wil kan je me weer bellen & dan laat ik je wel weten of ik nog wat in je zie" Geef hem het gevoel dat hij niet de enige is in de wereld en dat er zat jongens zijn die wel voor jou willen gaan. Je zit niet te wachten op een twijfelaar. Gewoon zeggen, want anders heeft hij jou in z'n pocket! ik probeer nu ook afstandelijk te doen. als hij smst reageert ik of heel traag of niet maar dan belt hij mij. ik wil hem ook niet het gevoel geven dat ik helemaal weg van hem ben want dan gaat hij inderdaad uit de hoogte doen en denken die heb ik toch dus kan nu op mn gemak nadenken wie ik wil maar waar ik bang voor ben als ik ga zeggen ik ga contact met je verbreken tot je weet wat je wilt is dat hij dan geneigd is naar haar te gaan want wij kennen elkaar pas. en hebben elkaar maar 1 keer gezien. we hebben nog niet echt mooie en leuke tijden waar hij aan moet blijven denken en zal gaan missen, maar durf ik dat niet omdat ik bijna zeker weet dat ik zeg maar zal verliezen hierin

_lala_soultana_
03-05-2009, 14:18
Hoe zou jij je voelen als je al 4 jaar een vriend hebt van een ander afkomst. Al 4 jaar lief en leed gedeeld. Jullie kennen elkaar door en door. Je denkt dat hij jou trouw is, maar ondertussen heeft hij dagelijks contact met een meisje uit z'n eigen land. Ik wil je niet in negatief daglicht stellen, maar hoe zou dat meisje zich wel niet voelen als ze hier achterkomt? Heb jij daar al aan gedacht? Ik vind hem een sneaky smeerlap! ik begrijp je heel goed en vind het eigenlijk niet eens erg dat je hem sneaky noemt en smeerlap :) maar ja dat zegt genoeg over zijn gevoelens voor haar denk ik. als hij echt van haar hield was hij nooit begonnen met mij

Lonely_Girl1
03-05-2009, 14:21
ik begrijp je heel goed en vind het eigenlijk niet eens erg dat je hem sneaky noemt en smeerlap :) maar ja dat zegt genoeg over zijn gevoelens voor haar denk ik. als hij echt van haar hield was hij nooit begonnen met mij Precies. Als hij dat nu al doet bij z'n eigen vriendin. Hoe zou dat later gaan met jou? Ik wil vooral niet negatief doen hoor, ik wens je het allerbeste. Maar zo'n gast zou bij mij in ieder geval geen goede indruk maken. Alhoewel hij wel eerlijk tegen je is geweest dat hij al een vriendin heeft, dat is dan wel weer een voordeel. Denk goed na. Mocht het uiteindelijk niets worden met hem realiseer je dan dat er ergens op deze aardbol een persoon loopt die jou wel de gelukkigste kan maken. Succes meid.

_lala_soultana_
03-05-2009, 15:26
Precies. Als hij dat nu al doet bij z'n eigen vriendin. Hoe zou dat later gaan met jou? Ik wil vooral niet negatief doen hoor, ik wens je het allerbeste. Maar zo'n gast zou bij mij in ieder geval geen goede indruk maken. Alhoewel hij wel eerlijk tegen je is geweest dat hij al een vriendin heeft, dat is dan wel weer een voordeel. Denk goed na. Mocht het uiteindelijk niets worden met hem realiseer je dan dat er ergens op deze aardbol een persoon loopt die jou wel de gelukkigste kan maken. Succes meid. ik ga denk ik gewoon niks doen maar wel in de buurt blijven en hem even de tijd geven maar zeker niet lang

maroc_meisje17
03-05-2009, 15:40
Als ik in deze situatie zou zitten, zou ik het wel geweten hebben. Als hij mij vertelt dat hij al 4 jaar lang een relatie met iemand zou hebben, zou ik het ze van harte gunnen. Ik zou ze met rust laten. Als hij toch dat meisje zou willen laten vallen voor mij, plaats dan jezelf in de situatie van dat meisje. Hoe zou jij het vinden als jou zoiets overkwam? Het zal voor haar erg moeilijk zijn om over een relatie van 4 jaar heen te komen. Ik zou hem erop attenderen dat het fout is wat hij doet. Misschien dat er dan een lichtje bij hem gaat branden en dan zal hij zich misschien realiseren waar hij mee bezig is en dat dit best veel pijn met zich mee kan brengen. Dit is hoe ik erover denk. Je kunt me verder altijd pmen :) Groetjes, Maroc_meisje17

Halima29
03-05-2009, 19:20
Salaam aller eerst alleen serieuze reacties aub, onzin voor je houden heb ik namelijk niet nodig ik zit met het volgende. ik heb al enige tijd contact met een jongen eerst was het heel vaag door elkaar af en toe een mailtje te sturen, sinds een week hebben we telefonisch contact met elkaar. sinds we elkaar door de telefoon hebben gesproken bellen en smsen we elkaar de hele dag door tot heden. vrijdag hebben we eindelijk gedate en het voelde bij beide partijen goed aan. wij beide voelden ons goed bij elkaar en het leek alsof we al heel lang al met elkaar gingen. na onze date precies zoals voorheen elke dag bellen en smsen nu vragen jullie je zeker af, wat is dan het probleem? nou het volgende. deze jongen heeft al 4 jaar een relatie met een nederlands meisje. hij heeft het mij meteen eerlijk verteld. we hebben er lang over gepraat en zo kwam ik van hem te weten dat hij degelijk wel gevoelens voor haar heeft maar alsnog niet zeker weet wat hij met haar aan moet omdat hij stiekem toch wilt eindigen met een marokkaanse. hij zegt dat hij mij erg leuk vindt maar dat ik geduld moet hebben en dat ik moet begrijpen dat hij haar niet zomaar aan de kant kan zetten ik durf nu nog niks te doen of te zeggen omdat ik hem pas een week echt spreek en hem pas 1 keer gezien heb, hij weet wel hoe ik er ongeveer over denk, namelijk dat ik het liever niet heb en dat ik wil dat hij een keuze maakt. maar omdat dat van ons nog zo vers is durf en wil ik hem niet onder druk zetten maar ondertussen zit ik er wel erg mee. want hoe gaat het verder tussen ons? hebben wij een toekomst en waar gaat hij uiteindelijk voor kiezen? ik kan toch niet afwachten tot hij weet wat en wie hij wilt? maar ik kan toch ook niet nu al meteen zeggen kies maar? ik ben echt ten einde raad Je bent werkelijk ook echt een triest meisje sorry maar heb er geen andere woorden voor. Hoe kunnen andere nou jouw toemkomst bepalen? Hoe kan je zoiets aan iemand vragen?? Jou toekomst dat staat al voorgeschreven! En als jij je wilt binden aan deze randdebiel moet je dat zeker doen maar aan het eind van het ritje niet huilen dat het een klootzak is die jou heeft bedrogen. Duidelijk genoeg hij wilt zn vriendinnetje houden en wanneer die klaar is om te trouwen trouwt hij met jou, hou je eer hoog meisie waar is je trots gebleven je bent toch geen zbel? Tweede keus?? Doe toch normaal, je kent hem niet eens dus weg ermee!

_lala_soultana_
03-05-2009, 22:53
Je bent werkelijk ook echt een triest meisje sorry maar heb er geen andere woorden voor. Hoe kunnen andere nou jouw toemkomst bepalen? Hoe kan je zoiets aan iemand vragen?? Jou toekomst dat staat al voorgeschreven! En als jij je wilt binden aan deze randdebiel moet je dat zeker doen maar aan het eind van het ritje niet huilen dat het een klootzak is die jou heeft bedrogen. Duidelijk genoeg hij wilt zn vriendinnetje houden en wanneer die klaar is om te trouwen trouwt hij met jou, hou je eer hoog meisie waar is je trots gebleven je bent toch geen zbel? Tweede keus?? Doe toch normaal, je kent hem niet eens dus weg ermee! ik ben niet triest maar voor de rest ben ik het wel met je eens ik kwam hier alleen om meningen van anderen te horen wat zij zouden doen in mijn geval en volgens mij is daar juist niks triest aan

Halima29
03-05-2009, 23:16

ik ben niet triest maar voor de rest ben ik het wel met je eens ik kwam hier alleen om meningen van anderen te horen wat zij zouden doen in mijn geval en volgens mij is daar juist niks triest aan Je bent triets wanneer je deze jonge een kans gunt om jouw leven te verpesten, weet wat je doet. ;)

Pagina's : [1] 2