Cazeres
17-04-2004, 22:17
De beste vriend van mijn vriend heeft een oogje op de moeder van mijn vriend. Mijn vriend( even voor alle duidelijkheid, hij is gewoon een vriend, jongen die ik al jaren ken) heeft een moeder die er nog goed uitziet. Zij was zestien toen ze haar eertse kind kreeg, moustafa dus. Nu is zij 42. de beste vriend van moustafa is 25 en helemaal hoteldebotel van ghaltie jamina . Ik noem haar ghaltie. Je weet, uit beleefdheid. Enfin, Jaoud die weet niet wat hij moet doen. ik zeg, blijf uit de buurt van ghaltie jamina. Zij heeft nog 2 andere kinderen die timmeren je in mekaar. Moustafa al helemaal. En 3ami mimoun stampt je direct je graf in. Nou, we hebben urenlang in het park zitten praten. Hij heeft zitten janken als een baby.Hij vertelde over de lekkere visschotels die ghaltie Jamina speciaal voor hem maakt. Over de lekkere broden die ze altijd bakt. Toen had ik het.... Ik gaf Jaoud een klap op zijn harses, wil je niet weten jongeeeeeeeee. Ik zeg ; jij stomme eikel, jij hebt eindelijk eens moederliefde ervaren. Jij houd gewoon heel veel van Ghaltie Jamina. Met zijn hand op zijn hoofd antwoordde hij: "Je hebt gelijk!!!!! Ik heb me eigen mama verloren toen ik 3 jaar oud was, me papa is opnieuw getrouwd en is met zijn nieuwe vrouw naar nederland gegaan. Hafida en ik bleven bij opa en oma. En oma was een koele vrouw." Toen was het helemaal gedaan met Jaouad hij begon te huilen, niet normaal. Ik begon ook te huilen. Ik belde ghaltie Jamina op en vertelde haar alles. Zij ook janken. Die avond zijn Jaoud en ik naar moustafa gegaan. Ghaltie Jamina heeft Jaouad bijna doodgeknuffeld. En 3ami mimoun die heeft Jaouad altijd al beschouwd alsof het zijn eigen zoon was. Die keek dus met tranen in zijn ogen toe. De stiefmoeder van Jaoud is best ok. Maar ze schenkt meer aandacht aan haar eigen kinderen. Jaoud was 11 toen hij naar nederland kwam. Hij en Hafida moesten op hun halfbroertjes oppassen. Als er iets gebeurde kregen Jaoud of Hafida de schuld. Heel erg allemaal. Nu is hij heel close met moustafa's familie. Hij is er bijna elke dag.