Bekijk originele versie : Problemcar
maghribia_feZ
03-05-2009, 12:42
Salaam iedereen,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen!
Heb een probleem met mijn piat punto 1.2 als ik hem start dat gaat hij vanzelf uit, heb er ook een nieuwe accu opgezet.
Weet iemand van jullie misschien waar het probleem aan kan liggen?
Choukran..
Beslama
Bananenpluk
03-05-2009, 13:06
Misschien op het begin als je hem start wat gas geven dat de motor een beetje warm wordt :o. Maar het kan ook liggen aan een zekering dat is me ook overkomen dat ik op de weg reedt en mijn auto van zelf na een tijdje uitviel en wat bleek het lag aan een zekering ;). Bel de anwb gewoon op zij kunnen je misschien verder helpen.
Slaat hij uit ?
Kan bezine toevoer zijn, misschien kunnen het ook je bouggies zijn....
maghribia_feZ
03-05-2009, 13:10
het gas geven doe ik ook wel eens, dat de motor inderdaad wat warmer wordt maar de zekering daar heb ik niet naar gekeken.
maghribia_feZ
03-05-2009, 13:11
Slaat hij uit ?
Kan bezine toevoer zijn, misschien kunnen het ook je bouggies zijn....
ja, als ik hem start dan gaat hij vanzelf uit:S ik zal de bouggies ook maar eens checken..
het gas geven doe ik ook wel eens, dat de motor inderdaad wat warmer wordt maar de zekering daar heb ik niet naar gekeken.
Zekering is het ook niet, hoef je ook niet echt na te kijken. Breng hem naar een garage gewoon.... kan echt aan meerdere dingen liggen..... het enige wat je nu krijgt zijn mensen die hun referentiekader gaan geruiken..... dus als je een bevredigend antwoord wilt, hup naar de garage :)
maghribia_feZ
03-05-2009, 13:15
Misschien op het begin als je hem start wat gas geven dat de motor een beetje warm wordt :o. Maar het kan ook liggen aan een zekering dat is me ook overkomen dat ik op de weg reedt en mijn auto van zelf na een tijdje uitviel en wat bleek het lag aan een zekering ;). Bel de anwb gewoon op zij kunnen je misschien verder helpen.
Weet je ook toevallig welke zekering, heb gehoord dat er meerdere zijn..:S
Bananenpluk
03-05-2009, 13:15
Zekering is het ook niet, hoef je ook niet echt na te kijken. Breng hem naar een garage gewoon.... kan echt aan meerdere dingen liggen..... het enige wat je nu krijgt zijn mensen die hun referentiekader gaan geruiken..... dus als je een bevredigend antwoord wilt, hup naar de garage :)
Het kan zeer zeker wel aan de zekering liggen bij mij was dat wel het geval. Bij mij was het wel dat hij pas uitviel als ik al reed soms zelfs op de snelweg en later bleek het toch aan een zekering te liggen:). Maar het beste wat ze kan doen als ze een anwb lidmaatschap heeft gewoon de anwb bellen lekker gratis en kijken of zij er wat aan kunnen doen anders gwn naar de garage brengen het kan eigenlijk zoals je al zei aan alles liggen.
Bananenpluk
03-05-2009, 13:17
Weet je ook toevallig welke zekering, heb gehoord dat er meerdere zijn..:S
Weet niet meer welke het was was een tijdje terug de man van de anwb die kwam daarachter:o, hij had namelijk gehoord/gelezen dat dit soms een probleem kon zijn voor de auto die ik had(audi a3) en hij had gelijk;)
Goldielox
03-05-2009, 13:36
zou kunnen liggen aan de zekering, bougies, electrische benzine pomp die de brandstof naar de motor stuurt? Heb je er wel is op gelet of er wat uit je auto is gelekt nadat je had geparkeerd. Miscchien zijn de bougies vuil.. je kan ze er dan uithalen en even schoonvegen..??
maghribia_feZ
03-05-2009, 13:56
Ik breng hem morgen maar naar de garage.. soubhanallah mijn eerste auto en wordt er nu al zat vat... :S
Goldielox
03-05-2009, 18:21
Ik breng hem morgen maar naar de garage.. soubhanallah mijn eerste auto en wordt er nu al zat vat... :S
had ik ook maar je weet nooit wat je koopt met een tweede hands auto. succes :goedzo:
kebdani1
03-05-2009, 21:38
Kan bougies zijn of benzine pomp mischien ook wel de koppaking.
Goldielox
03-05-2009, 21:45
ja ik had dat ook met de benzinepomp bij mijn eerste auto. Toen gewoon bij de sloop benzinipomp gekocht en zelf erin gemonteerd :goedzo: Ik stond versteld van mezelf:o
maghribia_feZ
03-05-2009, 21:53
Ach ja m'n vader brengt hem wel morgen naar de garage, moeten zij maar kijken wat er mis mee is..
Maar toch bedankt voor het reageren :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.