Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Video: Palestina Crisis

LZN
17-04-2004, 21:30

Assalamoe 'aleykoem wa rahmatullah , O Moslims. Bekijk de filmpje wat de joden oftewel kleinkinderen van apen en zwijnen met onze vrouwen doen en onze kinderen. http://69.57.139.177/video/pal/palestine.wmv Broeders en zusters; joden zijn allemaal hetzelfde. Of ze van de Likud-partij zijn of normale joden allemaal hetzelfde. Of ze nou in Nederland wonen of in Israel of in Amerika allemaal hetzelfde, De vaandels van LAA ILAHA ILLA ALLAH zijn opgeheven en de Mujahideen komen eraan..

Lahnina
17-04-2004, 21:57
Moge Allah (swt) de zionisten vervloeken!! Er kleeft zoveel bloed aan de klauwen van Sharon en al zijn aanhangers, dat hun graf hen niet zal accepteren en de Hel hen zal uitspuwen!!!

Nassir188
17-04-2004, 22:24
Origineel gepost door Aboe_Qataadah__ Assalamoe 'aleykoem wa rahmatullah , O Moslims. Bekijk de filmpje wat de joden oftewel kleinkinderen van apen en zwijnen met onze vrouwen doen en onze kinderen. http://69.57.139.177/video/pal/palestine.wmv Broeders en zusters; joden zijn allemaal hetzelfde. Of ze van de Likud-partij zijn of normale joden allemaal hetzelfde. Of ze nou in Nederland wonen of in Israel of in Amerika allemaal hetzelfde, De vaandels van LAA ILAHA ILLA ALLAH zijn opgeheven en de Mujahideen komen eraan. :kwaad: die vieze joden!

Fitrah
17-04-2004, 22:30
Moge Allah die vuile zionisten vernietigen en eeuwig in de hel laten branden..Allahoema amien..!!

Hajar51
18-04-2004, 01:52

Origineel gepost door Fitrah Moge Allah die vuile zionisten vernietigen en eeuwig in de hel laten branden..Allahoema amien..!! Amin

OneTouch
18-04-2004, 01:54
AMIEN!!!

Tempelier
18-04-2004, 02:11
En wat heb je hierover te zeggen dan. http://www.adorablebunnies.com/DMX%20when%20he%20was%20underground.wmv :D

salina83
18-04-2004, 13:05
Origineel gepost door Tuur ...en wat is dan je antwoord? ik heb aangezet tot haat in een klein landje waar ik en mijn familie zomaar konden gaan wonen...ik kreeg er een bed en een opleiding, een vrouw en een auto en alles dat ik maar wilde... maar dat vond ik niet genoeg...ik wilde meer...ik wilde alles, macht, rijkdom, aanzien en geld. Met minder nam ik geen genoegen dus riep ik HAAT HAAT HAAT BROEDERS EN ZUSTERS... fijn kereltje ben je Hij hoeft niet op te roepen tot haat. Want ieder die de werkelijkheid ziet, ziet hoe ze worden behandeld, hoe ze worden mishandeld en geen haat voelt voor de daders, noem ik niet normaal. Die heeft geen liefde voor de medemens.

Afedja7
18-04-2004, 14:40
De tijd van praten en demonstreren is voorbij. Als de internationale wereld zijn oogjes dichthoudt voor wat er daar gebeurt, zullen wij ervoor zorgen dat het dichter bij jullie bedje komt. Geduld kent zijn grenzen, en die werden reeds lang met beide voeten overschreden.

mafiagirl
18-04-2004, 18:44
Tuur Onze broeders en zusters in Palistina hebben geen eten geen auto, geen huis, geen werk niets. Wij allemaal wel!En als mijn broeders en zusters niet goed hebben dan zijn we van binnen ook niet goed en dat is weer tegen overgesteld van jullie! Ik hoop dat die kankerjooden een keer aangepakt worden!tfoe.. p.s. Wij willen dat die jooden gewoon een keer ermee kappen!Als ze zodoor gaan, worden aanslagen ook meer gepleegd!!!!