Bekijk originele versie : homo's die een dubbelleven leiden
gone2far
03-05-2009, 02:02
dag mensen,
de laatste tijd hoor ik steeds vaker over homo's die getrouwd zijn met een vrouw en zelfs kinderen hebben, omdat ze er niet voor uit kunnen komen dat ze homo zijn..
deze homo's hebben degelijk wel een dubbeleven, sommigen hangen savonds in homobars en andere hebben in t geheim sex (of relaties) met mannen..
maar wat ik me afvraag is, wat voelen en denken deze mannen als ze getrouwd zijn met een vrouw?
vinden ze het wel redelijk tegenover hun vrouw dat ze een dubbleleven leiden, genieten ze van de sex met haar of walgen ze ervan? kunnen ze van haar houden?
mvg,
gone2far
ps. als je niet serieus kunt reageren, besteed je tijd dan gelieve ergens anders aan
Moestuinafa
03-05-2009, 08:49
In Nederland is dat blijkbaar heel normaal,... als sinds koning Willem II.
Het is vreemdgaan hoe je het ook bekjikt, en daaruit volgt scheiding.
lamyae123
03-05-2009, 13:20
Dit vraag ik me dus ook af !
Glamorous_
03-05-2009, 18:59
ik heb liever dat die eerlijk tegen me is en zegt dat hij HOMO is :wat?!:
ik wil er niet de dupe van worden, ieeehggg :moe:
Denya_henya_
03-05-2009, 23:03
Salaam Alikoem,
Dit hoor ik ook heel vaak la hawla wa ala qoewatta illa Billah. Die homo's proberen het te onderdrukken en denken ze gaan trouwen maar laten zich snel verleiden en gaan weer naar bars etc etc...
Ik denk dat ze het oneerlijk vinden tegenover hun vrouw tuurlijk maar jah zij moeten ook hun omgeving gerust stellen om te trouwen en hun ouders wens waar maken en daar moet iemand de dupe van zijn. Soms is het leven niet zo eerlijk en zoals het moet zijn...
Moge Allah swt hun leiden en hun vergeven...
W Allahoe a3lam,
Wassalaaam
Vind de homo draadjes altijd het leukste op marokko.nl, zó Marokkaans. :lekkerpuh
amouraaa
04-05-2009, 17:29
Salaam Alikoem,
Dit hoor ik ook heel vaak la hawla wa ala qoewatta illa Billah. Die homo's proberen het te onderdrukken en denken ze gaan trouwen maar laten zich snel verleiden en gaan weer naar bars etc etc...
Ik denk dat ze het oneerlijk vinden tegenover hun vrouw tuurlijk maar jah zij moeten ook hun omgeving gerust stellen om te trouwen en hun ouders wens waar maken en daar moet iemand de dupe van zijn. Soms is het leven niet zo eerlijk en zoals het moet zijn...
Moge Allah swt hun leiden en hun vergeven...
W Allahoe a3lam,
Wassalaaam
Ben jij Marokkaans?
Denya_henya_
04-05-2009, 21:18
Ben jij Marokkaans?
Jah..waarom?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.