Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan alle leden met een BUSINESS instinct

Lynn
02-05-2009, 22:10

Hooi hooi, Ik moest van mn baas eff een paar leuke ideetjes bedenken om klanten naar de winkel toe te lokken enof het presenteren van de "naam" aan de klanten .. Ik geef persoonlijk advies aan klanten, denk aan advies over lcds/placmas, harddisk home cinema setjes en natuurlijk fotografie, kan over een simpele camera gaan, maar ook over een professionele spiegelreflex camera, het is een enorm leuke bijbaantje, met gezellige collegas en een baas die je eigenlijk nooit op de vingers tikt, kan alles doen en laten wat ik wil .., inmiddels heb ik een vastcontract gekregen, en mn baas vond het dus leuk om mij te pesten met deze opdracht.. Mijn vorige idee: kort samengevat: Ik heb een rode loper geregeld, geluidsinstallatie gwn uit de winkel gepakt, tv schermen en een camera, en een grote dia doek, .. mijn camera heb ik aangesloten op het grote scherm, en heb mijn collegas gevraagd om lekker zakelijk op het werk te verschijnen, zwarte pantalon hebben ze sowieso altijd aan.. maar gwn een wit blousje gilet/colbert .. En om het toch nog een leuke draai te geven moesten ze op het rode loper lopen, ( deze is helemaal door de winkelstraat bekleed :gniffel: ) :haha:.. Met een wasmachine/lcd/koelkast/camera noem het maar op.. ieder collega had een rolbak ( is iets makkelijk duwen:gniffel: ) en ze hielden een Modeshow Precies, een modeshow van electronica .. vet gezellig, enorm gelachen, .. Klanten konden direct de aanbiedingen nemen, om toch de klanten te behouden stonder er genoeg laptops klaar, men kon via onze website spullen reserveren tegen de "kortingsprijs" Omzet 265.000 euro :giechel: .. en dat was maar op 1 dag .. 9 uurtjes waren we geopend .. Dus ZIjn er hier ook knettergekke leden die een leuk ideetje hebben :o die ik verder kan uitwerken enof aan mn baas voorleggen

Lynn
02-05-2009, 22:35
Te veel tekst :gniffel: :p

Younes.
02-05-2009, 23:11
Te veel tekst om rond dit tijdstip nog te verwerken...

alhoceimalover
03-05-2009, 00:14
Hooi hooi, Ik moest van mn baas eff een paar leuke ideetjes bedenken om klanten naar de winkel toe te lokken enof het presenteren van de "naam" aan de klanten .. Ik geef persoonlijk advies aan klanten, denk aan advies over lcds/placmas, harddisk home cinema setjes en natuurlijk fotografie, kan over een simpele camera gaan, maar ook over een professionele spiegelreflex camera, het is een enorm leuke bijbaantje, met gezellige collegas en een baas die je eigenlijk nooit op de vingers tikt, kan alles doen en laten wat ik wil .., inmiddels heb ik een vastcontract gekregen, en mn baas vond het dus leuk om mij te pesten met deze opdracht.. Omzet 265.000 euro :giechel: .. en dat was maar op 1 dag .. 9 uurtjes waren we geopend .. Dus ZIjn er hier ook knettergekke leden die een leuk ideetje hebben :o die ik verder kan uitwerken enof aan mn baas voorleggen heel sneaky opscheppen ben je goed in hoor:hihi:

Lynn
03-05-2009, 00:29

heel sneaky opscheppen ben je goed in hoor:hihi: sneaky niet, ik kom er gwn vooruit :haha: , maar daarintegen schep ik alleen op met de waarheid:o en alleen met de waarhied .. :haha: ..

Fargh
03-05-2009, 09:27
Leuk idee ... Zal moeilijk zijn om een betere te verzinnen.