Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vanaf het moment dat je een vriendin hebt, loopt het vlotjes voor een tweede te vinde

Pagina's : [1] 2

ik_oke_is
17-04-2004, 18:35

als ik geen vriendin heb, lijkt niemand in mij geintresseerd; zodra ik echter met iemand aan me zij loop, stromen de aanbiedingen binnen (bij wijze van spreken :engel: ) daarom ben ik van mening ; de eerste is altijd de moeilijkste :maf:

wannabe
17-04-2004, 18:37
:hihi: aantrekkingskracht!!! :D

sammmy
17-04-2004, 18:37
:maf: :maf3: :maf2: :maf:

ik_oke_is
17-04-2004, 18:39
Origineel gepost door wannabe :hihi: aantrekkingskracht!!! :D jah maar das toch vreemd; je bent toch dezelfde persoon, of je nu wel iemand hebt of niet ?! een vriendin zei me wel eens; meisjes denken als hij niemand kan krijgen zal het wel een sukkel zijn :maf:

ik_oke_is
17-04-2004, 18:40

Origineel gepost door sammmy :maf: :maf3: :maf2: :maf: straks komt deze serieuze topic op onzinhoekje terecht door jou :maf:

sammmy
17-04-2004, 18:44
Origineel gepost door ik_oke_is straks komt deze serieuze topic op onzinhoekje terecht door jou :maf: hahhahahaah.... :lol: oke serieus antwoord.... wallah ieder mens is gaar!!! de wereld is gaar!!! :maf:

il_DolCe_Z_
17-04-2004, 18:46
Ik kan me niet voorstellen dat er "iemand" is die in jou wat ziet.

thement_return
17-04-2004, 18:46
Origineel gepost door ik_oke_is als ik geen vriendin heb, lijkt niemand in mij geintresseerd; zodra ik echter met iemand aan me zij loop, stromen de aanbiedingen binnen (bij wijze van spreken :engel: ) daarom ben ik van mening ; de eerste is altijd de moeilijkste :maf: :hihi:

ik_oke_is
17-04-2004, 18:49
Origineel gepost door il_DolCe_Z_ Ik kan me niet voorstellen dat er "iemand" is die in jou wat ziet. :lol: :lol: :lol: dank U wel :kwaad: :maf:

Tsjelzies
17-04-2004, 18:51
:hihi: misschien ben je zo verliefd dat je zoooo mooi straalt en dat je dan gewoon opvalt bij de meiden;)

ik_oke_is
17-04-2004, 18:55
Origineel gepost door Tsjelzies :hihi: misschien ben je zo verliefd dat je zoooo mooi straalt en dat je dan gewoon opvalt bij de meiden;) nee hoor , je moet nooit te veel stralen,voor je het weet dumpt ze je toch :maf: maar wel mooie hoe je dat zegt :p

Tsjelzies
17-04-2004, 20:08
Origineel gepost door ik_oke_is nee hoor , je moet nooit te veel stralen,voor je het weet dumpt ze je toch :maf: maar wel mooie hoe je dat zegt :p naja lekker voorbeoordeeld stel je voor dat ze de ware is en dan.....koppie koppie ;) enne alles wat ik zeg is tog mooi:o :hihi:

ik_oke_is
17-04-2004, 20:13
Origineel gepost door Tsjelzies naja lekker voorbeoordeeld stel je voor dat ze de ware is en dan.....koppie koppie ;) enne alles wat ik zeg is tog mooi:o :hihi: BEvooroordeeld bedoel je :p jah hoor ; ik lees met plezier wat jij post ; behalve die topic van die jongens , BMW-cabrio enz... :kwaad: :kwaad: ps: ik ga altijd van het slechtste uit, dan kan het alleen maar beter worde, en ben ik altijd gelukkig :hihi: :maf:

amira_roosje
17-04-2004, 20:27
ja ik zou het ni weten maar je hebt echt veel fantasie maneke

ik_oke_is
17-04-2004, 20:35

Origineel gepost door amira_roosje ja ik zou het ni weten maar je hebt echt veel fantasie maneke iwa daarmee doe je niemand kwaad toch ? ;) :maf:

Pagina's : [1] 2